Nieuwe OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Hier staat de deur altijd open. Normaal niet zo erg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En een deur die steeds open wordt gelaten door je "gezellige" collega's?
Niet dat ik tijd heb om naar de radio te luisterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The horrorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
@Kaneel: ik kom net thuis en de tv stond op rtl4
Oh dat is minderquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet dat ik tijd heb om naar de radio te luisterenHet is echt enorm chaotisch op mijn werk.
Noise jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik weet wel waar! mooi stukje word dat
het klinkt alleen wel kut... noise? realy?
zwaai je naar mij?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
@Kaneel: ik kom net thuis en de tv stond op rtl4
Ramona Flowersquote:
alleen als ze de noise uit zettenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Noise ja
Kom je niet langs als ik er ben?
En dan te bedenken dat de drukke tijd nog moet beginnen.quote:
Jippiequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de drukke tijd nog moet beginnen.Maar 5 mensen kunnen best het werk van 6 a 7 mensen doen.
quote:
Ach het gaat vanzelf foutquote:
Scott Pilgrim vs. the World (2010) - IMDbquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom moeten wij de OP mevrouw van kennen dan?
Praat me niet van winterquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:48 schreef S95Sedan het volgende:
Wat is deze.
Koud buiten trouwens, kan wel weer merken dat het winter wordt
Ze ziet er toch heel aardig uit toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom haat iedereen op Ramona?
Dsquirt vindt haar wel leuk.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:48 schreef S95Sedan het volgende:
Wat is deze.
Hallo koffiequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze ziet er toch heel aardig uit toch?
Op die foto valt het een beetje tegenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze ziet er toch heel aardig uit toch?
Ik had vandaag echt ontzettend last van aquaplanningquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]binnenkort de winterbandjes maar weer monteren
Hee, liever sla ik het ook over.quote:
Ook dat nog inderdaadquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]binnenkort de winterbandjes maar weer monteren
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op die foto valt het een beetje tegenmaar voor de rest mag ze er best zijn
Bakkes, met je winterquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:48 schreef S95Sedan het volgende:
Wat is deze.
Eeuh, dan moet je misschien je bandjes eens nakijken. Want die van mij zijn aardig versleten en had er geen last vanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had vandaag echt ontzettend last van aquaplanning
Alleen vanochtend KTquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb net Koffie op, erg smakelijk, nom nom.
Jij nog koffie op?
Ik ken weinig van de films waarin zij heeft gespeeldquote:
Het is vooral dat haar.quote:
Ik heb ze klaar liggen, gebalanceerd en al, maar moet dit jaar voor het eerst zonder brug banden wisselen. En ben te lui om op mn knieen met een krik te gaan werkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, liever sla ik het ook over.
[..]
Ook dat nog inderdaad
Dat is juist leukquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bakkes, met je winter
Opbokken met die sneeuw en kou
Ik verzin het ook niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bakkes, met je winter
Opbokken met die sneeuw en kou
Ik gespaal altijd heerlijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen vanochtend KT
2 bakken, want ik heb best wel uhm...niet zo best gespalen
Zal wel een kut merk zijn dan, profiel zit er nog genoeg opquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, dan moet je misschien je bandjes eens nakijken. Want die van mij zijn aardig versleten en had er geen last van
Doe eens een foto zonder die pruik dan te vergelijkingquote:
Ik had er ook gewoon last van hoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal wel een kut merk zijn dan, profiel zit er nog genoeg op
ik vind het helemaal niksquote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe eens een foto zonder die pruik dan te vergelijking
Oh ja ik moet van de week ook nog even wat banden verwisselen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb ze klaar liggen, gebalanceerd en al, maar moet dit jaar voor het eerst zonder brug banden wisselen. En ben te lui om op mn knieen met een krik te gaan werken
Niet zozeer vanwege het auto rijden, meer omdat ik juist een hekel heb aan kou en sneeuwquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is juist leukjammer dat ik geen achterwiel aandrijving meer heb
moet ik die Quattro maar eens lenen
Investeren in goede banden loont altijdquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal wel een kut merk zijn dan, profiel zit er nog genoeg op
Zie, daar is ze gewoon leuk.quote:
Veel beterquote:
Zoveel regen is er helemaal niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik had er ook gewoon last van hoor
Lijkt mij volkomen normaal met zoveel regen.
Dat meen je niet, het is toch een prachtig gezicht om naar te kijken?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niksniet alleen het haar
Hier heeft het de hele dag geregend.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoveel regen is er helemaal niet.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh dit meisje is dan weer wel mooi
quote:
quote:
Haters, allemaalquote:
Geil wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:00 schreef S95Sedan het volgende:
Die pruik kan je altijd voor de slaapkamer bewaren kaneel
Hier ook, ben de hele dag thuis geweestquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hier heeft het de hele dag geregend.
Jij snapt het, wat zou kaneel aantrekken dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:00 schreef S95Sedan het volgende:
Die pruik kan je altijd voor de slaapkamer bewaren kaneel
Wel manquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoveel regen is er helemaal niet.
oke ik neem terug wat ik net zeiquote:
Het luchtgereedschap hebben we nog wel gelukkig, dat de brug weg is vind ik al erg genoeg. Helaas won m'n moeder die discussiequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja ik moet van de week ook nog even wat banden verwisselen.
Ook zonder brug.
En zonder luchtsleutel.
Fml
Ik heb een heerlijke jasquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet zozeer vanwege het auto rijden, meer omdat ik juist een hekel heb aan kou en sneeuw
Vanniddag toen ik weg ging zat ik rillend in de auto
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke ik neem terug wat ik net zei
woon je nog bij je moeder?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het luchtgereedschap hebben we nog wel gelukkig, dat de brug weg is vind ik al erg genoeg. Helaas won m'n moeder die discussie(oke, het nam ook wel veel ruimte in).
[..]
Ik heb een heerlijke jasen stoelverwarming
Ik zal morgen eens kijken wat voor merk/type eronder ligtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Investeren in goede banden loont altijdzeker op een koude regendag
Pirelli's is het enige waar ik op rijdt
quote:
Hier nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hier heeft het de hele dag geregend.
Bij jou wel ja, teringquote:
Nee, maar bij mijn ouders hadden we een werkplaats. Omdat we vroeger veel auto's hadden (mn ouders beide een aantal, mn broertje twee en ik twee), scheelde dat veel geld in onderhoud en reparatie kosten. En het was leuk. Alleen toen we uit huis gingen en mij vader reuma kreeg, werd er bijna geen gebruik meer van gemaakt. Vooral toen mijn ouders bijna alle auto's verkochten (omdat mijn vader niet meer kon sleutelen)quote:
Je kan toch gewoon je auto parkeren op de brug?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het luchtgereedschap hebben we nog wel gelukkig, dat de brug weg is vind ik al erg genoeg. Helaas won m'n moeder die discussie(oke, het nam ook wel veel ruimte in).
[..]
Ik heb een heerlijke jasen stoelverwarming
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke ik neem terug wat ik net zei
Wat laat iedereen zich makkelijk afschrikken door haarkleurquote:
Niet iedereen is into cosplay achtige dingenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Wat laat iedereen zich makkelijk afschrikken door haarkleur
De vorm van der gezicht vond ik ook niet mooi in die andere foto's gek genoeg lijkt het erop dat het haar dus het hele beeld van iemands gezicht enorm kan beinvloeden (voor mij)quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Wat laat iedereen zich makkelijk afschrikken door haarkleur
whehehehequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier niet
[..]
Bij jou wel ja, tering
Hun gemis.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet iedereen is into cosplay achtige dingen
Ik zie het niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De vorm van der gezicht vond ik ook niet mooi in die andere foto's gek genoeg lijkt het erop dat het haar dus het hele beeld van iemands gezicht enorm kan beinvloeden (voor mij)
Kapper?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
ik zat net in bad te denken dat ik mijn haar wel weer eens zou willen verven
maar het is zo'n gedoe
Dat zijn meer dingen die daarna komenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet iedereen is into cosplay achtige dingen
Hommo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit te giechelen als een tienermeisje om die film.
Zo onder een dekentje met een kop thee in mijn handen.
Moggequote:
dan is het nog steeds even veel gedoe maar duurquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kapper?
[..]
Dat zijn meer dingen die daarna komen
Sowieso zal het schelen onder welke hoek die foto genomen is, die eerste is meer recht van voren en dus breeder, deze meer van de zijkant. Plus ze staat andersquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De vorm van der gezicht vond ik ook niet mooi in die andere foto's gek genoeg lijkt het erop dat het haar dus het hele beeld van iemands gezicht enorm kan beinvloeden (voor mij)
Avondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |