Ja, lola postte het ook alquote:
Vind ik wel schattig, hoor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja sorrymaar het was echt heel dramatisch en zo
nee maar baantjes zwemmen is op vaste urenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tijd was om te gaan zwemmen? Zit je op zwemles?
Normaal kan ik die Frans niet uitstaan maar dit klonk erg goed. Hahaquote:
kom je mij de volgende keer troosten?quote:
Oooh, dat klinkt wel logisch jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar baantjes zwemmen is op vaste uren
The Noise of Holland, ergens achter het stationquote:
Ja same herequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Normaal kan ik die Frans niet uitstaan maar dit klonk erg goed. Haha
Het was wel een echte jank-aflevering ja. En wat is het toch heerlijk om gewoon een half uur ongegeneerd te huilen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja sorrymaar het was echt heel dramatisch en zo
Ik hoop dat ze het vaker gaan draaien op de radio dat nummerquote:
Gewoon downloaden en dan op repeatquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het vaker gaan draaien op de radio dat nummer
Uiteraard. Uitgebreid.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom je mij de volgende keer troosten?
Dat kan ook jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon downloaden en dan op repeat
oh ik weet wel waar! mooi stukje word datquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
The Noise of Holland, ergens achter het station![]()
Alleen ik ga eerst poolen in Roosendaal, en daarna rijd ik misschien door. Als het niet om 1 uur klaar is in ieder geval. En als ik nog zin heb natuurlijk
Ik denk het niet. En ik luister niet zo vaak radio meer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het vaker gaan draaien op de radio dat nummer
ik heb wel wat langer gejanktquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was wel een echte jank-aflevering ja. En wat is het toch heerlijk om gewoon een half uur ongegeneerd te huilen.
Ik wou dat ik dat kon, op mijn afdeling staat een crappy radio.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk het niet. En ik luister niet zo vaak radio meer.
Vandaag zat ik helemaal alleen in mijn kantoor, lekker oortjes in en volle bak muziek aan
Ik heb niet eens een radioquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon, op mijn afdeling staat een crappy radio.
En een deur die steeds open wordt gelaten door je "gezellige" collega's?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon, op mijn afdeling staat een crappy radio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |