Romantischquote:
Ik denk het.quote:
Komt wel goed schatje, hier een glas medequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Romantisch
Erotische films doen het even niet voor me.
[..]
Ik denk het.
Welke?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En nu eet ik chocolade muffins en kijk romantische films.
Die van de Lidl. Waren er 6.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af waar hij zijn muffins gehaald heeft
Geen alcohol voor mij vandaag.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje, hier een glas mede
Nu 10 Things I hate about you.quote:
Of geef aan die blonde godin die naast je zit, voer haar dronken en ontvoer haar dan naar je lovecavequote:
Ik dacht dat je een hekel aan Heath had?quote:
Dit is de enige film waarin ik hem kan pruimen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een hekel aan Heath had?
Rode kool met appeltjesquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:59 schreef Myraela het volgende:
Wij hebben inktvisringen op vanavond en jullie?
Goed planquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of geef aan die blonde godin die naast je zit, voer haar dronken en ontvoer haar dan naar je lovecave
heathquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een hekel aan Heath had?
De combinatie naar school gaan en vakantie staat niet in mijn boekje.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:23 schreef rhubarbje het volgende:
fuck ik ben moe!
de hele middag zitten grienen om glee![]()
en nog even naar school geweest en zwemmen
net lekker in bad geweest maar nu ben ik helemaal loom
ach ja, mooie eerste vakantiedag
GAY!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:23 schreef rhubarbje het volgende:
Heeeeeeel misschien ben ik in de buurt vanavondquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:23 schreef rhubarbje het volgende:
fuck ik ben moe!
en nog even naar school geweest en zwemmen
net lekker in bad geweest maar nu ben ik helemaal loom
ach ja, mooie eerste vakantiedag
ik wou wat dingen inleveren, een sport kaart halen en het zwembad ligt er naast dus toen ben ik maar op school gebleven en heb wat zinnige dingen gedaan tot het tijd was om te zwemmenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De combinatie naar school gaan en vakantie staat niet in mijn boekje.
ja sorryquote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heeeeeeel misschien ben ik in de buurt vanavond
Tijd was om te gaan zwemmen? Zit je op zwemles?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wou wat dingen inleveren, een sport kaart halen en het zwembad ligt er naast dus toen ben ik maar op school gebleven en heb wat zinnige dingen gedaan tot het tijd was om te zwemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |