Dan moet je je eigen vertrouwen verdienen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En als je jezelf al niet kan vertrouwen?
Sowieso kan vertrouwen geven iets engs zijnquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je je eigen vertrouwen verdienen.
Nouja, als ik niet snel iets nieuws vind, kan ik niet door met mijn opleiding. En mijn WW loopt ook niet voor eeuwig door. Dus eigenlijk is dat best wel een ramp.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar tegenwoordig komt het wel vaker voor. Het is niet je gebrek aan inzet geweest, maar wsl eerder de ongunstige tijden van nu.
Je hebt zeker het gevoel dat je op hete kolen zit nu? Dat is heel vervelend ja, maar op zich geen ramp.
Ik mis het verband eigenlijk een beetje. Kan toch werken zonder studie.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:43 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Dat je werkloos bent als je gestopt bent met je studie.
Maar je hebt nog tijd, maak daar gebruik van. Snel zoeken dus en maar hopen dat het nooit zover zal komen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, als ik niet snel iets nieuws vind, kan ik niet door met mijn opleiding. En mijn WW loopt ook niet voor eeuwig door. Dus eigenlijk is dat best wel een ramp.
Kan je geen werk+leer opleiding doen dan. Of een bedrijf wat je opleiding betaald.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mis het verband eigenlijk een beetje. Kan toch werken zonder studie.
Ik zou enorm graag terug naar school willen, maar ik zou het financieel niet rond krijgen nu en daarbij weet ik helemaal niet meer zeker wat ik wil gaan doen.
Ik was dus bezig met een werk+leer opleiding, tot mijn bedrijf niet met me verder wilde en ik nu dus met alleen de opleiding zit waar ik niet meer verder kan zonder bedrijf.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan je geen werk+leer opleiding doen dan. Of een bedrijf wat je opleiding betaald.
Hoewel met deze crisis zal dat wel een uitdaging worden zoiets te vinden.
Kan, ik zeg nergens dat het niet kan. Ik zeg enkel dat het niet gek is dat je werkloos bent als je geen studie hebt afgerond.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mis het verband eigenlijk een beetje. Kan toch werken zonder studie.
Ik zou enorm graag terug naar school willen, maar ik zou het financieel niet rond krijgen nu en daarbij weet ik helemaal niet meer zeker wat ik wil gaan doen.
Ah,altijd leuk dat soort acties...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was dus bezig met een werk+leer opleiding, tot mijn bedrijf niet met me verder wilde en ik nu dus met alleen de opleiding zit waar ik niet meer verder kan zonder bedrijf.
Dat is wel de bedoeling, in elk geval voor dit jaar. Maar daarna weet ik niet meer wat ik wil, het liefst voor mezelf beginnen, maar dat geeft natuurlijk geen zekerheid.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah,altijd leuk dat soort acties...
Geen ander bedrijf (concurrent) in dezelfde tak te vinden die met behoud van opleiding iets kunnen of iets dergelijks.
Aangezien je al bezig bent is zoiets net weer even iets gunstiger dan vanaf 0 beginnen.
Voor jezelf beginnen in deze economie is erg moeilijk. Heb je al een beetje een grote kring aan potentiële klanten?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling, in elk geval voor dit jaar. Maar daarna weet ik niet meer wat ik wil, het liefst voor mezelf beginnen, maar dat geeft natuurlijk geen zekerheid.
Ik heb vooral mijn moeders kring, dat is al iets.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor jezelf beginnen in deze economie is erg moeilijk. Heb je al een beetje een grote kring aan potentiële klanten?
Iets met koken zeker krijg ik het idee van je site.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling, in elk geval voor dit jaar. Maar daarna weet ik niet meer wat ik wil, het liefst voor mezelf beginnen, maar dat geeft natuurlijk geen zekerheid.
Als ik voor mezelf zou beginnen, zou het grafische vormgeving zijn. Daarnaast zou ik graag mijn foodblog willen uitbreiden en catering erbij opzetten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iets met koken zeker krijg ik het idee van je site.
Als daar je passie zit gewoon proberen. Zekerheid heb je tegenwoordig nergens helaas.
Ik had tosti's.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:59 schreef Myraela het volgende:
Wij hebben inktvisringen op vanavond en jullie?
En nu eet ik chocolade muffins en kijk romantische films.quote:
Romantisch of erotisch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En nu eet ik chocolade muffins en kijk romantische films.
Tijd van de maand?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En nu eet ik chocolade muffins en kijk romantische films.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |