Goed bedoelde belangstelling misschien. Daar is niets mis mee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:19 schreef Myraela het volgende:
Ik ben echt een wantrouwend mens. Iemand waarmee ik een paar weken heb gewerkt voordat ik dus niet door mijn proeftijd heen kwam, vraagt of ik al iets anders heb gevonden. Bedoel, volgens mij wil je dan alleen maar horen dat ik nogsteeds (2,5 week, valt nog mee gelukkig) thuis zit.
Misschien weet diegene wat voor je? Kan ook gewoon interesse zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:19 schreef Myraela het volgende:
Ik ben echt een wantrouwend mens. Iemand waarmee ik een paar weken heb gewerkt voordat ik dus niet door mijn proeftijd heen kwam, vraagt of ik al iets anders heb gevonden. Bedoel, volgens mij wil je dan alleen maar horen dat ik nogsteeds (2,5 week, valt nog mee gelukkig) thuis zit.
Gewoon aardige interesse toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:19 schreef Myraela het volgende:
Wantrouwen is goed.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:19 schreef Myraela het volgende:
Waarom zou diegene dat willen? Ik hoor niet graag dat iemand werkloos thuis zit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:19 schreef Myraela het volgende:
Heb je geen studie oid dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:26 schreef Myraela het volgende:
Voor mij voelt het hele werkloos zijn gewoon echt als enorm falen, dus daarom denk ik dat andere mensen daar ook enorm op neerkijken en zichzelf dan beter voelen. I guess.
Maar overdrijven is ook een vak. Niemand hoort graag dat iemand werkloos thuiszit. Ik denk dan altijd: zoals de waard is...quote:
Velen wel, maar niet iedereen. Bovendien is het toch niet zo erg als je een paar weken zonder werk zit??quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:26 schreef Myraela het volgende:
Voor mij voelt het hele werkloos zijn gewoon echt als enorm falen, dus daarom denk ik dat andere mensen daar ook enorm op neerkijken en zichzelf dan beter voelen. I guess.
Als dat gedaan wordt lijkt dan me toch al niet zo'n bijster slim persoon.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:26 schreef Myraela het volgende:
Daar ben ik mee gestopt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:30 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Heb je geen studie oid dan?
Je kunt nooit te wantrouwend zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:31 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Maar overdrijven is ook een vak. Niemand hoort graag dat iemand werkloos thuiszit. Ik denk dan altijd: zoals de waard is...
En als je jezelf al niet kan vertrouwen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt nooit te wantrouwend zijn.
Ik denk dat zijzelf zo denkt en daarom denkt dat andere mensen dat ook denken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als dat gedaan wordt lijkt dan me toch al niet zo'n bijster slim persoon.
Ik ben opgegroeid met de gedachte dat je altijd moet werken. Ik werk al sinds mijn 14de altijd naast school. Ik voel me echt totaal niet lekker bij thuiszitten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Velen wel, maar niet iedereen. Bovendien is het toch niet zo erg als je een paar weken zonder werk zit??
Wat is dan niet zo gek?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:37 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nou, dan is het niet zo gek toch? Ga je wel weer beginnen een keer?
Kan ik me voorstellen. Maar tegenwoordig komt het wel vaker voor. Het is niet je gebrek aan inzet geweest, maar wsl eerder de ongunstige tijden van nu.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met de gedachte dat je altijd moet werken. Ik werk al sinds mijn 14de altijd naast school. Ik voel me echt totaal niet lekker bij thuiszitten.
Meestal als je iets niet 'gewend' bent.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met de gedachte dat je altijd moet werken. Ik werk al sinds mijn 14de altijd naast school. Ik voel me echt totaal niet lekker bij thuiszitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |