quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dacht dat je zei dat je een 4-deurs had. Verkeerd gelezen dan denk ik
Dan zal dat her wel zijn geweest inderdaadquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]De auto is groot en luxe, kan makkelijk 4 volwassenen aan, maar het is toch echt een coupe
Ter vergelijking, de auto is langer dan de XC60 van mijn vaderquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan zal dat her wel zijn geweest inderdaad
Ga er meestal vanuit dat het dan een vierdeurs is omdat bij veel coupes je geen benen moet hebben om achterin te kunnen.
Jouw username doet me aan een liedje denkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:37 schreef Letsstaytogether het volgende:
Jeeeetje, hele week heb ik niet doorgehaald, heel braaf wezen studeren, gisteren weer lekker vroeg slapen en vandaag vrij: toch slaap ik letterlijk de hele dag door en kan ik mijn bed niet uitkomen, zo moe ben ik.
What did I do?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:35 schreef LovelyLady het volgende:
Wanstaltige wansmakelijke giguren hier
Welke?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jouw username doet me aan een liedje denken
Heb je nou al met je vriend gepraat?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:37 schreef Letsstaytogether het volgende:
Jeeeetje, hele week heb ik niet doorgehaald, heel braaf wezen studeren, gisteren weer lekker vroeg slapen en vandaag vrij: toch slaap ik letterlijk de hele dag door en kan ik mijn bed niet uitkomen, zo moe ben ik.
Iedere dag wel eventjesquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb je nou al met je vriend gepraat?
Je date meerdere mannen tegelijk?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:02 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee, morgen wel een afspraakje met die ander.
Beetje jammer weer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:02 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee, morgen wel een afspraakje met die ander.
Avondquote:
Die heb ik niet dus gaat goedquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi Roy.
Hoe is alles met je relatie?
Nee, niet verteld natuurlijk. Ik ken mijn vriendje.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje jammer weer.
Wel aan je vriend verteld uiteraard?
[..]
Avond
Eerlijkheid duurt het langst...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:06 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee, niet verteld natuurlijk. Ik ken mijn vriendje.
Jezus, ik ben zo moe. Lamlendig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |