Dan ga ik ook de hele dag slapen en etenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je nog meer chocola eet ga je misschien op 'm lijken.
In de serie vond ik hem zo tof. Die Hyperbeam.
De enige knuffel die ik de afgelopen 20 jaar nog wou, was zo'n pluche facehuggerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:21 schreef Fera het volgende:
Mijn hart ontplofte van pure blijheid:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:54 schreef PeuRac het volgende:
Jeej, weer een gevaar op de weg erbij, een vriendin van me heeft net haar VW Fox met 1.2 motor ingeruild op een Audi A3 Turbo Quattro (lees: ruim 3x het vermogen en sneller).![]()
Wel een kanon die auto zeg, damn! Knal rood ook![]()
Klopt, maar een dikke Audi met dikke velgen, sneller motor die ook nog eens rood is... dat is wel wat veel hoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nice![]()
![]()
En niks mis met rode auto's![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar een dikke Audi met dikke velgen, sneller motor die ook nog eens rood is... dat is wel wat veel hoor![]()
maar het is een super gave auto, past echt bij d'r
Ik zie echt alleen maar positieve dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie echt alleen maar positieve dingen
Krijg je een percentage dan van alfaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook hoorIk had haar liever in een Alfa GT gepraat, maar zij wilde perse een Audi.
Nee, maar een GT V6 vind ik leuker dan een A3 Turbo, persoonlijke smaakquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Krijg je een percentage dan van alfa
Alfaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
En terecht .... alfa![]()
Audi's
Ik had het wel geweten
Dan neem jij die GT tochquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar een GT V6 vind ik leuker dan een A3 Turbo, persoonlijke smaak(en de GT is wel van een andere vriendin, maar dat staat er los van).
[..]
Alfa![]()
![]()
Audi
Helaas (voor jou) ook van de honda'squote:
Ja dat dan weer wel. Zelf hiervoor gehad maar vind een coupe toch lekkerder.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1 met 4 deuren, best handig met kinderen
Waarom zou ik 4 deuren willen? Ik heb nu ook een Coupe.quote:
Daar heb ik geen ruimte voor, een auto is genoeg en ik rij nagenoeg eenzelfde auto, alleen iets luxerquote:
Je reed toch een VW? Nieuwe auto gekregen van de baas?quote:
Die heb en hoef ik nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1 met 4 deuren, best handig met kinderen
Dacht dat je zei dat je een 4-deurs had. Verkeerd gelezen dan denk ikquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom zou ik 4 deuren willen? Ik heb nu ook een Coupe.
[..]
Daar heb ik geen ruimte voor, een auto is genoeg en ik rij nagenoeg eenzelfde auto, alleen iets luxer
[..]
Je reed toch een VW? Nieuwe auto gekregen van de baas?
Ik zie het net, een motor, leuk!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:28 schreef muhahaha het volgende:
Vw heb ik nog, ik heb 2 vervoersmiddelen.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dacht dat je zei dat je een 4-deurs had. Verkeerd gelezen dan denk ik
Dan zal dat her wel zijn geweest inderdaadquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]De auto is groot en luxe, kan makkelijk 4 volwassenen aan, maar het is toch echt een coupe
Ter vergelijking, de auto is langer dan de XC60 van mijn vaderquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan zal dat her wel zijn geweest inderdaad
Ga er meestal vanuit dat het dan een vierdeurs is omdat bij veel coupes je geen benen moet hebben om achterin te kunnen.
Jouw username doet me aan een liedje denkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:37 schreef Letsstaytogether het volgende:
Jeeeetje, hele week heb ik niet doorgehaald, heel braaf wezen studeren, gisteren weer lekker vroeg slapen en vandaag vrij: toch slaap ik letterlijk de hele dag door en kan ik mijn bed niet uitkomen, zo moe ben ik.
What did I do?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:35 schreef LovelyLady het volgende:
Wanstaltige wansmakelijke giguren hier
Welke?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jouw username doet me aan een liedje denken
Heb je nou al met je vriend gepraat?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:37 schreef Letsstaytogether het volgende:
Jeeeetje, hele week heb ik niet doorgehaald, heel braaf wezen studeren, gisteren weer lekker vroeg slapen en vandaag vrij: toch slaap ik letterlijk de hele dag door en kan ik mijn bed niet uitkomen, zo moe ben ik.
Iedere dag wel eventjesquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb je nou al met je vriend gepraat?
Je date meerdere mannen tegelijk?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:02 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee, morgen wel een afspraakje met die ander.
Beetje jammer weer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:02 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee, morgen wel een afspraakje met die ander.
Avondquote:
Die heb ik niet dus gaat goedquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi Roy.
Hoe is alles met je relatie?
Nee, niet verteld natuurlijk. Ik ken mijn vriendje.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje jammer weer.
Wel aan je vriend verteld uiteraard?
[..]
Avond
Eerlijkheid duurt het langst...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:06 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee, niet verteld natuurlijk. Ik ken mijn vriendje.
Jezus, ik ben zo moe. Lamlendig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |