Goed bedoelde belangstelling misschien. Daar is niets mis mee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:19 schreef Myraela het volgende:
Ik ben echt een wantrouwend mens. Iemand waarmee ik een paar weken heb gewerkt voordat ik dus niet door mijn proeftijd heen kwam, vraagt of ik al iets anders heb gevonden. Bedoel, volgens mij wil je dan alleen maar horen dat ik nogsteeds (2,5 week, valt nog mee gelukkig) thuis zit.
Misschien weet diegene wat voor je? Kan ook gewoon interesse zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:19 schreef Myraela het volgende:
Ik ben echt een wantrouwend mens. Iemand waarmee ik een paar weken heb gewerkt voordat ik dus niet door mijn proeftijd heen kwam, vraagt of ik al iets anders heb gevonden. Bedoel, volgens mij wil je dan alleen maar horen dat ik nogsteeds (2,5 week, valt nog mee gelukkig) thuis zit.
Gewoon aardige interesse toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:19 schreef Myraela het volgende:
Wantrouwen is goed.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:19 schreef Myraela het volgende:
Waarom zou diegene dat willen? Ik hoor niet graag dat iemand werkloos thuis zit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:19 schreef Myraela het volgende:
Heb je geen studie oid dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:26 schreef Myraela het volgende:
Voor mij voelt het hele werkloos zijn gewoon echt als enorm falen, dus daarom denk ik dat andere mensen daar ook enorm op neerkijken en zichzelf dan beter voelen. I guess.
Maar overdrijven is ook een vak. Niemand hoort graag dat iemand werkloos thuiszit. Ik denk dan altijd: zoals de waard is...quote:
Velen wel, maar niet iedereen. Bovendien is het toch niet zo erg als je een paar weken zonder werk zit??quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:26 schreef Myraela het volgende:
Voor mij voelt het hele werkloos zijn gewoon echt als enorm falen, dus daarom denk ik dat andere mensen daar ook enorm op neerkijken en zichzelf dan beter voelen. I guess.
Als dat gedaan wordt lijkt dan me toch al niet zo'n bijster slim persoon.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:26 schreef Myraela het volgende:
Daar ben ik mee gestopt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:30 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Heb je geen studie oid dan?
Je kunt nooit te wantrouwend zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:31 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Maar overdrijven is ook een vak. Niemand hoort graag dat iemand werkloos thuiszit. Ik denk dan altijd: zoals de waard is...
En als je jezelf al niet kan vertrouwen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt nooit te wantrouwend zijn.
Ik denk dat zijzelf zo denkt en daarom denkt dat andere mensen dat ook denken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als dat gedaan wordt lijkt dan me toch al niet zo'n bijster slim persoon.
Ik ben opgegroeid met de gedachte dat je altijd moet werken. Ik werk al sinds mijn 14de altijd naast school. Ik voel me echt totaal niet lekker bij thuiszitten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Velen wel, maar niet iedereen. Bovendien is het toch niet zo erg als je een paar weken zonder werk zit??
Wat is dan niet zo gek?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:37 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nou, dan is het niet zo gek toch? Ga je wel weer beginnen een keer?
Kan ik me voorstellen. Maar tegenwoordig komt het wel vaker voor. Het is niet je gebrek aan inzet geweest, maar wsl eerder de ongunstige tijden van nu.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met de gedachte dat je altijd moet werken. Ik werk al sinds mijn 14de altijd naast school. Ik voel me echt totaal niet lekker bij thuiszitten.
Meestal als je iets niet 'gewend' bent.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met de gedachte dat je altijd moet werken. Ik werk al sinds mijn 14de altijd naast school. Ik voel me echt totaal niet lekker bij thuiszitten.
Dan moet je je eigen vertrouwen verdienen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En als je jezelf al niet kan vertrouwen?
Sowieso kan vertrouwen geven iets engs zijnquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je je eigen vertrouwen verdienen.
Nouja, als ik niet snel iets nieuws vind, kan ik niet door met mijn opleiding. En mijn WW loopt ook niet voor eeuwig door. Dus eigenlijk is dat best wel een ramp.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar tegenwoordig komt het wel vaker voor. Het is niet je gebrek aan inzet geweest, maar wsl eerder de ongunstige tijden van nu.
Je hebt zeker het gevoel dat je op hete kolen zit nu? Dat is heel vervelend ja, maar op zich geen ramp.
Ik mis het verband eigenlijk een beetje. Kan toch werken zonder studie.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:43 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Dat je werkloos bent als je gestopt bent met je studie.
Maar je hebt nog tijd, maak daar gebruik van. Snel zoeken dus en maar hopen dat het nooit zover zal komen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, als ik niet snel iets nieuws vind, kan ik niet door met mijn opleiding. En mijn WW loopt ook niet voor eeuwig door. Dus eigenlijk is dat best wel een ramp.
Kan je geen werk+leer opleiding doen dan. Of een bedrijf wat je opleiding betaald.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mis het verband eigenlijk een beetje. Kan toch werken zonder studie.
Ik zou enorm graag terug naar school willen, maar ik zou het financieel niet rond krijgen nu en daarbij weet ik helemaal niet meer zeker wat ik wil gaan doen.
Ik was dus bezig met een werk+leer opleiding, tot mijn bedrijf niet met me verder wilde en ik nu dus met alleen de opleiding zit waar ik niet meer verder kan zonder bedrijf.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan je geen werk+leer opleiding doen dan. Of een bedrijf wat je opleiding betaald.
Hoewel met deze crisis zal dat wel een uitdaging worden zoiets te vinden.
Kan, ik zeg nergens dat het niet kan. Ik zeg enkel dat het niet gek is dat je werkloos bent als je geen studie hebt afgerond.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mis het verband eigenlijk een beetje. Kan toch werken zonder studie.
Ik zou enorm graag terug naar school willen, maar ik zou het financieel niet rond krijgen nu en daarbij weet ik helemaal niet meer zeker wat ik wil gaan doen.
Ah,altijd leuk dat soort acties...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was dus bezig met een werk+leer opleiding, tot mijn bedrijf niet met me verder wilde en ik nu dus met alleen de opleiding zit waar ik niet meer verder kan zonder bedrijf.
Dat is wel de bedoeling, in elk geval voor dit jaar. Maar daarna weet ik niet meer wat ik wil, het liefst voor mezelf beginnen, maar dat geeft natuurlijk geen zekerheid.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah,altijd leuk dat soort acties...
Geen ander bedrijf (concurrent) in dezelfde tak te vinden die met behoud van opleiding iets kunnen of iets dergelijks.
Aangezien je al bezig bent is zoiets net weer even iets gunstiger dan vanaf 0 beginnen.
Voor jezelf beginnen in deze economie is erg moeilijk. Heb je al een beetje een grote kring aan potentiële klanten?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling, in elk geval voor dit jaar. Maar daarna weet ik niet meer wat ik wil, het liefst voor mezelf beginnen, maar dat geeft natuurlijk geen zekerheid.
Ik heb vooral mijn moeders kring, dat is al iets.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor jezelf beginnen in deze economie is erg moeilijk. Heb je al een beetje een grote kring aan potentiële klanten?
Iets met koken zeker krijg ik het idee van je site.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling, in elk geval voor dit jaar. Maar daarna weet ik niet meer wat ik wil, het liefst voor mezelf beginnen, maar dat geeft natuurlijk geen zekerheid.
Als ik voor mezelf zou beginnen, zou het grafische vormgeving zijn. Daarnaast zou ik graag mijn foodblog willen uitbreiden en catering erbij opzetten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iets met koken zeker krijg ik het idee van je site.
Als daar je passie zit gewoon proberen. Zekerheid heb je tegenwoordig nergens helaas.
Ik had tosti's.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:59 schreef Myraela het volgende:
Wij hebben inktvisringen op vanavond en jullie?
En nu eet ik chocolade muffins en kijk romantische films.quote:
Romantisch of erotisch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En nu eet ik chocolade muffins en kijk romantische films.
Tijd van de maand?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Romantischquote:
Ik denk het.quote:
Komt wel goed schatje, hier een glas medequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Romantisch
Erotische films doen het even niet voor me.
[..]
Ik denk het.
Welke?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die van de Lidl. Waren er 6.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af waar hij zijn muffins gehaald heeft
Geen alcohol voor mij vandaag.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje, hier een glas mede
Nu 10 Things I hate about you.quote:
Of geef aan die blonde godin die naast je zit, voer haar dronken en ontvoer haar dan naar je lovecavequote:
Ik dacht dat je een hekel aan Heath had?quote:
Dit is de enige film waarin ik hem kan pruimen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een hekel aan Heath had?
Rode kool met appeltjesquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:59 schreef Myraela het volgende:
Wij hebben inktvisringen op vanavond en jullie?
Goed planquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of geef aan die blonde godin die naast je zit, voer haar dronken en ontvoer haar dan naar je lovecave
heathquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een hekel aan Heath had?
De combinatie naar school gaan en vakantie staat niet in mijn boekje.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:23 schreef rhubarbje het volgende:
fuck ik ben moe!
de hele middag zitten grienen om glee![]()
en nog even naar school geweest en zwemmen
net lekker in bad geweest maar nu ben ik helemaal loom
ach ja, mooie eerste vakantiedag
GAY!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:23 schreef rhubarbje het volgende:
Heeeeeeel misschien ben ik in de buurt vanavondquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:23 schreef rhubarbje het volgende:
fuck ik ben moe!
en nog even naar school geweest en zwemmen
net lekker in bad geweest maar nu ben ik helemaal loom
ach ja, mooie eerste vakantiedag
ik wou wat dingen inleveren, een sport kaart halen en het zwembad ligt er naast dus toen ben ik maar op school gebleven en heb wat zinnige dingen gedaan tot het tijd was om te zwemmenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De combinatie naar school gaan en vakantie staat niet in mijn boekje.
ja sorryquote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heeeeeeel misschien ben ik in de buurt vanavond
Tijd was om te gaan zwemmen? Zit je op zwemles?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wou wat dingen inleveren, een sport kaart halen en het zwembad ligt er naast dus toen ben ik maar op school gebleven en heb wat zinnige dingen gedaan tot het tijd was om te zwemmen
Ja, lola postte het ook alquote:
Vind ik wel schattig, hoor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja sorrymaar het was echt heel dramatisch en zo
nee maar baantjes zwemmen is op vaste urenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tijd was om te gaan zwemmen? Zit je op zwemles?
Normaal kan ik die Frans niet uitstaan maar dit klonk erg goed. Hahaquote:
kom je mij de volgende keer troosten?quote:
Oooh, dat klinkt wel logisch jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar baantjes zwemmen is op vaste uren
The Noise of Holland, ergens achter het stationquote:
Ja same herequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Normaal kan ik die Frans niet uitstaan maar dit klonk erg goed. Haha
Het was wel een echte jank-aflevering ja. En wat is het toch heerlijk om gewoon een half uur ongegeneerd te huilen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja sorrymaar het was echt heel dramatisch en zo
Ik hoop dat ze het vaker gaan draaien op de radio dat nummerquote:
Gewoon downloaden en dan op repeatquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het vaker gaan draaien op de radio dat nummer
Uiteraard. Uitgebreid.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom je mij de volgende keer troosten?
Dat kan ook jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon downloaden en dan op repeat
oh ik weet wel waar! mooi stukje word datquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
The Noise of Holland, ergens achter het station![]()
Alleen ik ga eerst poolen in Roosendaal, en daarna rijd ik misschien door. Als het niet om 1 uur klaar is in ieder geval. En als ik nog zin heb natuurlijk
Ik denk het niet. En ik luister niet zo vaak radio meer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het vaker gaan draaien op de radio dat nummer
ik heb wel wat langer gejanktquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was wel een echte jank-aflevering ja. En wat is het toch heerlijk om gewoon een half uur ongegeneerd te huilen.
Ik wou dat ik dat kon, op mijn afdeling staat een crappy radio.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk het niet. En ik luister niet zo vaak radio meer.
Vandaag zat ik helemaal alleen in mijn kantoor, lekker oortjes in en volle bak muziek aan
Ik heb niet eens een radioquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon, op mijn afdeling staat een crappy radio.
En een deur die steeds open wordt gelaten door je "gezellige" collega's?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon, op mijn afdeling staat een crappy radio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |