Bakkes, met je winterquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:48 schreef S95Sedan het volgende:
Wat is deze.
Koud buiten trouwens, kan wel weer merken dat het winter wordt
Eeuh, dan moet je misschien je bandjes eens nakijken. Want die van mij zijn aardig versleten en had er geen last vanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had vandaag echt ontzettend last van aquaplanning
Alleen vanochtend KTquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb net Koffie op, erg smakelijk, nom nom.
Jij nog koffie op?
Ik ken weinig van de films waarin zij heeft gespeeldquote:
Het is vooral dat haar.quote:
Ik heb ze klaar liggen, gebalanceerd en al, maar moet dit jaar voor het eerst zonder brug banden wisselen. En ben te lui om op mn knieen met een krik te gaan werkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, liever sla ik het ook over.
[..]
Ook dat nog inderdaad
Dat is juist leukquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bakkes, met je winter
Opbokken met die sneeuw en kou
Ik verzin het ook niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bakkes, met je winter
Opbokken met die sneeuw en kou
Ik gespaal altijd heerlijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen vanochtend KT
2 bakken, want ik heb best wel uhm...niet zo best gespalen
Zal wel een kut merk zijn dan, profiel zit er nog genoeg opquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, dan moet je misschien je bandjes eens nakijken. Want die van mij zijn aardig versleten en had er geen last van
Doe eens een foto zonder die pruik dan te vergelijkingquote:
Ik had er ook gewoon last van hoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal wel een kut merk zijn dan, profiel zit er nog genoeg op
ik vind het helemaal niksquote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe eens een foto zonder die pruik dan te vergelijking
Oh ja ik moet van de week ook nog even wat banden verwisselen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb ze klaar liggen, gebalanceerd en al, maar moet dit jaar voor het eerst zonder brug banden wisselen. En ben te lui om op mn knieen met een krik te gaan werken
Niet zozeer vanwege het auto rijden, meer omdat ik juist een hekel heb aan kou en sneeuwquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is juist leukjammer dat ik geen achterwiel aandrijving meer heb
moet ik die Quattro maar eens lenen
Investeren in goede banden loont altijdquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal wel een kut merk zijn dan, profiel zit er nog genoeg op
Zie, daar is ze gewoon leuk.quote:
Veel beterquote:
Zoveel regen is er helemaal niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik had er ook gewoon last van hoor
Lijkt mij volkomen normaal met zoveel regen.
Dat meen je niet, het is toch een prachtig gezicht om naar te kijken?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niksniet alleen het haar
Hier heeft het de hele dag geregend.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoveel regen is er helemaal niet.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh dit meisje is dan weer wel mooi
quote:
quote:
Haters, allemaalquote:
Geil wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:00 schreef S95Sedan het volgende:
Die pruik kan je altijd voor de slaapkamer bewaren kaneel
Hier ook, ben de hele dag thuis geweestquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hier heeft het de hele dag geregend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |