quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit te giechelen als een tienermeisje om die film.
Zo onder een dekentje met een kop thee in mijn handen.
Als ze jouw in je kont neuken telt het niet he kneelquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb seks gehad, met meisjes enzo
Hippe klerenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:11 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb dus vanmiddag allemaal hippe kleren gekocht, en een nieuwe pyjama
Zie ik er ook weer normaal uit![]()
Dat wil niet zeggen dat je geen hommo bentquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb seks gehad, met meisjes enzo
Neem je highlights oid, minder werk met bijhouden. Of een kleur die mindersnel uitgroei heeft.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan is het nog steeds even veel gedoe maar duur
het gedoe zit hem er namelijk in dat je het bij moet houden
quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als ze jouw in je kont neuken telt het niet he kneel
highlights groeien ook uitquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neem je highlights oid, minder werk met bijhouden. Of een kleur die mindersnel uitgroei heeft.
Ik ga maandag naar de kapperquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hippe kleren
Ik ben naar de kappert geweest
[..]
Dat wil niet zeggen dat je geen hommo bent
Volgens mij neem je ons nu te serieusquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
Eigenlijk vind ik het helemaal niet leuk dat gay een negatief woord is
Jij doet veel met fotografie?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso zal het schelen onder welke hoek die foto genomen is, die eerste is meer recht van voren en dus breeder, deze meer van de zijkant. Plus ze staat anders
You just mad cuz I'm stylin' on you.quote:
Denken dat ze daar allemaal mee instemdenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als ze jouw in je kont neuken telt het niet he kneel
ik vind jouw comebacks altijd zo leuk hequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
You just mad cuz I'm stylin' on you.
[..]
Denken dat ze daar allemaal mee instemden
Hallo, het is weekendquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
Gheghe, ja hier was het ook veels te langquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga maandag naar de kapperis ook wel nodig, want ik begin zo'n haagse mat te krijgen
nee ik snap dat het een grapje is maar het is tekenend voor het woordquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij neem je ons nu te serieus
[queen voice] OOH NOO YOU DIDN'T GIRL![/queen voice]quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
You just mad cuz I'm stylin' on you.
[..]
Denken dat ze daar allemaal mee instemden
Ik ben dan ook redelijk grappig, al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vind jouw comebacks altijd zo leuk he![]()
Hmm, dat heb ik meer met "homo".quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
Fotografie kan zo mooi zijn eigenlijk is dat best apart...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:14 schreef S95Sedan het volgende:
Zo nu en dan wel eens. Niet echt portret though. Laatste tijd wat minder.
ik scheld altijd met idioot of gekquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik snap dat het een grapje is maar het is tekenend voor het woord
hetero is toch ook nooit een scheldwoord/grapje woord en is dat nooit geweest
serieus, denk er maar eens diep over na
ik ook met homo jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik meer met "homo".
De homo's/lesbos's die ik ken (s)potten er het meest mee, dus dan voel ik me er niet zo schuldig over, plus dat ik het nooit als echt scheldwoord gebruik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik gebruik het de hele tijd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het gaat er om dat taal leidend kan zijn in acceptatie en zoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De homo's/lesbos's die ik ken (s)potten er het meest mee, dus dan voel ik me er niet zo schuldig over, plus dat ik het nooit als echt scheldwoord gebruik.
Ik gebruik het eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik gebruik het de hele tijd.
Ik vind het gewoon een leuk woord.
Dat komt denk ik omdat de mainstream hetero is, homo is dus "anders".quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zeg te vaak Christus of Jezus en dat moet ik ook niet doenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik gebruik het de hele tijd.
Ik vind het gewoon een leuk woord.
Lekkur!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Goed, helemaal niets op agenda dus lekker bankhangen en fok!ken
duuuuuuuuuuuuuhquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat komt denk ik omdat de mainstream hetero is, homo is dus "anders".
bioscoopbroek al aan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Goed, helemaal niets op agenda dus lekker bankhangen en fok!ken
Wat is wel oke om te zeggen dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zeg te vaak Christus of Jezus en dat moet ik ook niet doen
niet zo veelquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is wel oke om te zeggen dan?
Ok.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
duuuuuuuuuuuuuh
dat is onderdeel van wat ik probeer te zeggen
naja, never mind
verkeerd publiek
Gandalf nog aan toequote:
Zeker, zou ooit nog wel eens wat serieuzer willen doen qua protretten enzo. Hopen dat het snel beter weer word.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fotografie kan zo mooi zijn eigenlijk is dat best apart...
Want ik zie die plaatjes zegmaar niet buiten de foto's.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik gebruik het eigenlijk nooit
Ik heb dat afgeleerd omdat ik eens een keer op mijn woorden ging letten toen ik Bambi ontmoette.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zeg te vaak Christus of Jezus en dat moet ik ook niet doen
Homoflikkerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is wel oke om te zeggen dan?
Mag ook wel na 2 dagen door heel NL te tourenquote:
Zie mijn vorige postquote:
Ja, zit zo lekkerquote:
Eh...vaag verhaaltje welquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb dat afgeleerd omdat ik eens een keer op mijn woorden ging letten toen ik Bambi ontmoette.
Ik zag hetquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Mag ook wel na 2 dagen door heel NL te touren
[..]
Zie mijn vorige post
[..]
Ja, zit zo lekker
gay+gay=hetro?quote:
Oh ja dat kan ook nogquote:
Gewoon enorm mooie foto's van de natuur.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker, zou ooit nog wel eens wat serieuzer willen doen qua protretten enzo. Hopen dat het snel beter weer word.
Hoe bedoel je plaatjes?
Stiefmoeder komt bij ons in DH wonen, dus moesten met afgehuurde bus op en neer rijden van DH naar Emmen. Stiefzusje komt ook bij ons wonen, dus haar spullen moesten we ook ophalen in Maastricht.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag het
Waarom rij je door heel NL?
Tering! Dan ben je wel even bezig jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Stiefmoeder komt bij ons in DH wonen, dus moesten met afgehuurde bus op en neer rijden van DH naar Emmen. Stiefzusje komt ook bij ons wonen, dus haar spullen moesten we ook ophalen in Maastricht.
Kan voorlopig geen auto of snelweg meer zienquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tering! Dan ben je wel even bezig ja
Blij dat je niet bij de wegenwacht werkt danquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Kan voorlopig geen auto of snelweg meer zien
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon enorm mooie foto's van de natuur.
Als ik rondloop dan merk ik die mooie dingen niet op, terwijl ik ervan overtuigd ben dat een goede fotograaf zoveel mooie dingen ziet.
Gheghe, nee dat kan ik mij voorstellenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Kan voorlopig geen auto of snelweg meer zien
Dat is wat anders. een bus inladen en dan op en neer rijden is echt niet leuk. Vooral als je op heen- en terugweg een uur in file staatquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Blij dat je niet bij de wegenwacht werkt dan
Vorige week 9u lang met 90 km/h moeten rijden omdat ik een aanhanger achter de auto had hangenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is wat anders. een bus inladen en dan op en neer rijden is echt niet leuk. Vooral als je op heen- en terugweg een uur in file staat
Wij moesten dozen en meubels in- en uitladen. Wat een hell was dat. Ben blij dat het meeste al achter de rug is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vorige week 9u lang met 90 km/h moeten rijden omdat ik een aanhanger achter de auto had hangenik weet hoe je je voelt
in/uitladen ging gelukig met een heftruck (was ook 1500kg).
Dat is ook rukquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Wij moesten dozen en meubels in- en uitladen. Wat een hell was dat. Ben blij dat het meeste al achter de rug is.
Dat is wel fijn, was het maar altijd zo makkelijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook ruk![]()
Dat was fijn toen ik in het buitenland woonde, mijn gehele bezit pastte in 5 koffers. Verhuizen was een halve dag inpakken, taxi in en een paar uurtjes uitpakken.
mijn vriend is bij mij ingetrokken met 1 bananendoos aan spullen en 1 koffer klerenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook ruk![]()
Dat was fijn toen ik in het buitenland woonde, mijn gehele bezit pastte in 5 koffers. Verhuizen was een halve dag inpakken, taxi in en een paar uurtjes uitpakken.
Het heeft ook nadelen, je gaat je nooit helemaal thuis voelen omdat je weinig persoonlijke spullen heft en als je iets koopt, moet er ook weer iets weg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, was het maar altijd zo makkelijk
Dat is wel serieus weinig, ik heb nu wel wat meer spullen, komt ook omdat er niks meer bij mijn ouders ligt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn vriend is bij mij ingetrokken met 1 bananendoos aan spullen en 1 koffer kleren
Ik denk dat ik daar ook aan komquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn vriend is bij mij ingetrokken met 1 bananendoos aan spullen en 1 koffer kleren
WTFquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar ook aan komQua persoonlijke spullen dan.
Sowieso zijn mannen niet zo van de dingetjes.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een vrachtwagen nodig.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een halve vrouw wat dat betreftquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een vrachtwagen nodig.
Ik reken geen elektronica of iets dergelijks mee. Ik denk dat ik dan niks heb, misschien een paar fotoalbum en that's it.quote:
OMG, serieus? Wat voor zooi heb je dan allemaal?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een vrachtwagen nodig.
oke, dat kan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik reken geen elektronica of iets dergelijks mee. Ik denk dat ik dan niks heb, misschien een paar fotoalbum en that's it.
Kleding? Boeken? Uitzet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik reken geen elektronica of iets dergelijks mee. Ik denk dat ik dan niks heb, misschien een paar fotoalbum en that's it.
[..]
OMG, serieus? Wat voor zooi heb je dan allemaal?
Verzamelingen oid?
Ja, ik doelde op persoonlijke spullen, los van de kleding want dat noemde rubarbdinges ook los.quote:
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het heeft ook nadelen, je gaat je nooit helemaal thuis voelen omdat je weinig persoonlijke spullen heft en als je iets koopt, moet er ook weer iets weg.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een halve vrouw wat dat betreft
Oh, je rekent dingen als tv niet mee. Nee, dan valt het wel mee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OMG, serieus? Wat voor zooi heb je dan allemaal?
Verzamelingen oid?
Oh dan valt het wel meequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Oh, je rekent dingen als tv niet mee. Nee, dan valt het wel mee.
3 kasten met kleding ofzo, 3 kasten met boeken, 1 kast met fossielen en schelpen. Dat is het wel denk ik.
Wat als je huis in de fik staat dan en je maar 3 dingen oid mee zou kunnen nemen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Oh, je rekent dingen als tv niet mee. Nee, dan valt het wel mee.
3 kasten met kleding ofzo, 3 kasten met boeken, 1 kast met fossielen en schelpen. Dat is het wel denk ik.
Jij hebt natuurlijk nog niet een eigen servies en pannenset enzo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dan valt het wel meeNog steeds meer dan dat ik heb, maar goed
Computer. Of externe harde schijf waar belangrijke dingen opstaan. Paar dingen die ik van mijn ex heb gehad.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat als je huis in de fik staat dan en je maar 3 dingen oid mee zou kunnen nemen?
Laptop en externe hdd (telt als 1, zit altijd verbonden), dan ren ik naar beneden en graai ik m'n motorkleding van de kapstok en dan ren ik naar de schuur om m'n motor eruit te trekkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat als je huis in de fik staat dan en je maar 3 dingen oid mee zou kunnen nemen?
Nee inderdaad. Heeft ook niet echt nut om al te gaan kopenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk nog niet een eigen servies en pannenset enzo.
waarom niet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Heeft ook niet echt nut om al te gaan kopen
Minimalistisch.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik rekende alles mee
ellectronica, uitzet etc
letterlijk 1 bananendoos met persoonlijke spullen en 1 koffer met kleren
hij had wat boeken, wat cds's, wat herinneringdingetje, een laptop en dat was het wel
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk nog niet een eigen servies en pannenset enzo.
[..]
Computer. Of externe harde schijf waar belangrijke dingen opstaan. Paar dingen die ik van mijn ex heb gehad.
Ja zoiets heb ik ook, laptop+nas en m'n kat. Verder echt geen idee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laptop en externe hdd (telt als 1, zit altijd verbonden), dan ren ik naar beneden en graai ik m'n motorkleding van de kapstok en dan ren ik naar de schuur om m'n motor eruit te trekken
Dat is wel heel weinigquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik rekende alles mee
ellectronica, uitzet etc
hij had wat boeken, wat cds's, wat herinneringdingetje, een laptop en dat was het wel
Servies zou wel kunnen, maar pannen is niet handig. Ik weet niet of ik een gas of elektrisch kooktoestel krijg/moet kopen....quote:
In dat geval heb ik wel iets meerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik rekende alles mee
ellectronica, uitzet etc
Ik had meer aan seksattributenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik rekende alles mee
ellectronica, uitzet etc
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had meer aan seksattributen![]()
![]()
Hey dudettequote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had meer aan seksattributen![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|