Maar jij bent ook een halve vrouw wat dat betreftquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een vrachtwagen nodig.
Ik reken geen elektronica of iets dergelijks mee. Ik denk dat ik dan niks heb, misschien een paar fotoalbum en that's it.quote:
OMG, serieus? Wat voor zooi heb je dan allemaal?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een vrachtwagen nodig.
oke, dat kan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik reken geen elektronica of iets dergelijks mee. Ik denk dat ik dan niks heb, misschien een paar fotoalbum en that's it.
Kleding? Boeken? Uitzet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik reken geen elektronica of iets dergelijks mee. Ik denk dat ik dan niks heb, misschien een paar fotoalbum en that's it.
[..]
OMG, serieus? Wat voor zooi heb je dan allemaal?
Verzamelingen oid?
Ja, ik doelde op persoonlijke spullen, los van de kleding want dat noemde rubarbdinges ook los.quote:
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het heeft ook nadelen, je gaat je nooit helemaal thuis voelen omdat je weinig persoonlijke spullen heft en als je iets koopt, moet er ook weer iets weg.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een halve vrouw wat dat betreft
Oh, je rekent dingen als tv niet mee. Nee, dan valt het wel mee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OMG, serieus? Wat voor zooi heb je dan allemaal?
Verzamelingen oid?
Oh dan valt het wel meequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Oh, je rekent dingen als tv niet mee. Nee, dan valt het wel mee.
3 kasten met kleding ofzo, 3 kasten met boeken, 1 kast met fossielen en schelpen. Dat is het wel denk ik.
Wat als je huis in de fik staat dan en je maar 3 dingen oid mee zou kunnen nemen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Oh, je rekent dingen als tv niet mee. Nee, dan valt het wel mee.
3 kasten met kleding ofzo, 3 kasten met boeken, 1 kast met fossielen en schelpen. Dat is het wel denk ik.
Jij hebt natuurlijk nog niet een eigen servies en pannenset enzo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dan valt het wel meeNog steeds meer dan dat ik heb, maar goed
Computer. Of externe harde schijf waar belangrijke dingen opstaan. Paar dingen die ik van mijn ex heb gehad.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat als je huis in de fik staat dan en je maar 3 dingen oid mee zou kunnen nemen?
Laptop en externe hdd (telt als 1, zit altijd verbonden), dan ren ik naar beneden en graai ik m'n motorkleding van de kapstok en dan ren ik naar de schuur om m'n motor eruit te trekkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat als je huis in de fik staat dan en je maar 3 dingen oid mee zou kunnen nemen?
Nee inderdaad. Heeft ook niet echt nut om al te gaan kopenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk nog niet een eigen servies en pannenset enzo.
waarom niet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Heeft ook niet echt nut om al te gaan kopen
Minimalistisch.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik rekende alles mee
ellectronica, uitzet etc
letterlijk 1 bananendoos met persoonlijke spullen en 1 koffer met kleren
hij had wat boeken, wat cds's, wat herinneringdingetje, een laptop en dat was het wel
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk nog niet een eigen servies en pannenset enzo.
[..]
Computer. Of externe harde schijf waar belangrijke dingen opstaan. Paar dingen die ik van mijn ex heb gehad.
Ja zoiets heb ik ook, laptop+nas en m'n kat. Verder echt geen idee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laptop en externe hdd (telt als 1, zit altijd verbonden), dan ren ik naar beneden en graai ik m'n motorkleding van de kapstok en dan ren ik naar de schuur om m'n motor eruit te trekken
Dat is wel heel weinigquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik rekende alles mee
ellectronica, uitzet etc
hij had wat boeken, wat cds's, wat herinneringdingetje, een laptop en dat was het wel
Servies zou wel kunnen, maar pannen is niet handig. Ik weet niet of ik een gas of elektrisch kooktoestel krijg/moet kopen....quote:
In dat geval heb ik wel iets meerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik rekende alles mee
ellectronica, uitzet etc
Ik had meer aan seksattributenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik rekende alles mee
ellectronica, uitzet etc
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had meer aan seksattributen![]()
![]()
Hey dudettequote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had meer aan seksattributen![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|