Eh...vaag verhaaltje welquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb dat afgeleerd omdat ik eens een keer op mijn woorden ging letten toen ik Bambi ontmoette.
Ik zag hetquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Mag ook wel na 2 dagen door heel NL te touren
[..]
Zie mijn vorige post
[..]
Ja, zit zo lekker
gay+gay=hetro?quote:
Oh ja dat kan ook nogquote:
Gewoon enorm mooie foto's van de natuur.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker, zou ooit nog wel eens wat serieuzer willen doen qua protretten enzo. Hopen dat het snel beter weer word.
Hoe bedoel je plaatjes?
Stiefmoeder komt bij ons in DH wonen, dus moesten met afgehuurde bus op en neer rijden van DH naar Emmen. Stiefzusje komt ook bij ons wonen, dus haar spullen moesten we ook ophalen in Maastricht.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag het
Waarom rij je door heel NL?
Tering! Dan ben je wel even bezig jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Stiefmoeder komt bij ons in DH wonen, dus moesten met afgehuurde bus op en neer rijden van DH naar Emmen. Stiefzusje komt ook bij ons wonen, dus haar spullen moesten we ook ophalen in Maastricht.
Kan voorlopig geen auto of snelweg meer zienquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tering! Dan ben je wel even bezig ja
Blij dat je niet bij de wegenwacht werkt danquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Kan voorlopig geen auto of snelweg meer zien
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon enorm mooie foto's van de natuur.
Als ik rondloop dan merk ik die mooie dingen niet op, terwijl ik ervan overtuigd ben dat een goede fotograaf zoveel mooie dingen ziet.
Gheghe, nee dat kan ik mij voorstellenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Kan voorlopig geen auto of snelweg meer zien
Dat is wat anders. een bus inladen en dan op en neer rijden is echt niet leuk. Vooral als je op heen- en terugweg een uur in file staatquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Blij dat je niet bij de wegenwacht werkt dan
Vorige week 9u lang met 90 km/h moeten rijden omdat ik een aanhanger achter de auto had hangenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is wat anders. een bus inladen en dan op en neer rijden is echt niet leuk. Vooral als je op heen- en terugweg een uur in file staat
Wij moesten dozen en meubels in- en uitladen. Wat een hell was dat. Ben blij dat het meeste al achter de rug is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vorige week 9u lang met 90 km/h moeten rijden omdat ik een aanhanger achter de auto had hangenik weet hoe je je voelt
in/uitladen ging gelukig met een heftruck (was ook 1500kg).
Dat is ook rukquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Wij moesten dozen en meubels in- en uitladen. Wat een hell was dat. Ben blij dat het meeste al achter de rug is.
Dat is wel fijn, was het maar altijd zo makkelijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook ruk![]()
Dat was fijn toen ik in het buitenland woonde, mijn gehele bezit pastte in 5 koffers. Verhuizen was een halve dag inpakken, taxi in en een paar uurtjes uitpakken.
mijn vriend is bij mij ingetrokken met 1 bananendoos aan spullen en 1 koffer klerenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook ruk![]()
Dat was fijn toen ik in het buitenland woonde, mijn gehele bezit pastte in 5 koffers. Verhuizen was een halve dag inpakken, taxi in en een paar uurtjes uitpakken.
Het heeft ook nadelen, je gaat je nooit helemaal thuis voelen omdat je weinig persoonlijke spullen heft en als je iets koopt, moet er ook weer iets weg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, was het maar altijd zo makkelijk
Dat is wel serieus weinig, ik heb nu wel wat meer spullen, komt ook omdat er niks meer bij mijn ouders ligt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn vriend is bij mij ingetrokken met 1 bananendoos aan spullen en 1 koffer kleren
Ik denk dat ik daar ook aan komquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn vriend is bij mij ingetrokken met 1 bananendoos aan spullen en 1 koffer kleren
WTFquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar ook aan komQua persoonlijke spullen dan.
Sowieso zijn mannen niet zo van de dingetjes.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een vrachtwagen nodig.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |