Volgens mij neem je ons nu te serieusquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
Eigenlijk vind ik het helemaal niet leuk dat gay een negatief woord is
Jij doet veel met fotografie?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso zal het schelen onder welke hoek die foto genomen is, die eerste is meer recht van voren en dus breeder, deze meer van de zijkant. Plus ze staat anders
You just mad cuz I'm stylin' on you.quote:
Denken dat ze daar allemaal mee instemdenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als ze jouw in je kont neuken telt het niet he kneel
ik vind jouw comebacks altijd zo leuk hequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
You just mad cuz I'm stylin' on you.
[..]
Denken dat ze daar allemaal mee instemden
Hallo, het is weekendquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
Gheghe, ja hier was het ook veels te langquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga maandag naar de kapperis ook wel nodig, want ik begin zo'n haagse mat te krijgen
nee ik snap dat het een grapje is maar het is tekenend voor het woordquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij neem je ons nu te serieus
[queen voice] OOH NOO YOU DIDN'T GIRL![/queen voice]quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
You just mad cuz I'm stylin' on you.
[..]
Denken dat ze daar allemaal mee instemden
Ik ben dan ook redelijk grappig, al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vind jouw comebacks altijd zo leuk he![]()
Hmm, dat heb ik meer met "homo".quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
Fotografie kan zo mooi zijn eigenlijk is dat best apart...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:14 schreef S95Sedan het volgende:
Zo nu en dan wel eens. Niet echt portret though. Laatste tijd wat minder.
ik scheld altijd met idioot of gekquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik snap dat het een grapje is maar het is tekenend voor het woord
hetero is toch ook nooit een scheldwoord/grapje woord en is dat nooit geweest
serieus, denk er maar eens diep over na
ik ook met homo jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik meer met "homo".
De homo's/lesbos's die ik ken (s)potten er het meest mee, dus dan voel ik me er niet zo schuldig over, plus dat ik het nooit als echt scheldwoord gebruik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik gebruik het de hele tijd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het gaat er om dat taal leidend kan zijn in acceptatie en zoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De homo's/lesbos's die ik ken (s)potten er het meest mee, dus dan voel ik me er niet zo schuldig over, plus dat ik het nooit als echt scheldwoord gebruik.
Ik gebruik het eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik gebruik het de hele tijd.
Ik vind het gewoon een leuk woord.
Dat komt denk ik omdat de mainstream hetero is, homo is dus "anders".quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zeg te vaak Christus of Jezus en dat moet ik ook niet doenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik gebruik het de hele tijd.
Ik vind het gewoon een leuk woord.
Lekkur!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Goed, helemaal niets op agenda dus lekker bankhangen en fok!ken
duuuuuuuuuuuuuhquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat komt denk ik omdat de mainstream hetero is, homo is dus "anders".
bioscoopbroek al aan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Goed, helemaal niets op agenda dus lekker bankhangen en fok!ken
Wat is wel oke om te zeggen dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zeg te vaak Christus of Jezus en dat moet ik ook niet doen
niet zo veelquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is wel oke om te zeggen dan?
Ok.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
duuuuuuuuuuuuuh
dat is onderdeel van wat ik probeer te zeggen
naja, never mind
verkeerd publiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |