Wel twee!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
Naja mijn lief was ook nog erg jong
nu zijn het vast 2 dozen of zo
woon jij nog thuis dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Servies zou wel kunnen, maar pannen is niet handig. Ik weet niet of ik een gas of elektrisch kooktoestel krijg/moet kopen....
En hoe langer je samenwoont hoe meer troep je krijgtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
Naja mijn lief was ook nog erg jong
nu zijn het vast 2 dozen of zo
bijna alles is van mijquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En hoe langer je samenwoont hoe meer troep je krijgt
Zelf red ik het waarschijnlijk niet eens met een kleine vrachtwagen nu
hoe oud ben je dan?quote:
Wat denk je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bijna alles is van mij
Eln ik had al veel troep
Naar mijn idee wel, heb niet hoeven studeren in een andere stad ofzo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:29 schreef Myraela het volgende:
Thuis wonen op je 21ste is nog best normaal toch.
Jij woont gewoon samen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:29 schreef Myraela het volgende:
Thuis wonen op je 21ste is nog best normaal toch.
Ja, maar mijn vriend is super kei oud en onze gemiddelde leeftijd is 26, dus dan is dat ook normaal.quote:
Je vriend is een ouwe snoeper.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar mijn vriend is super kei oud en onze gemiddelde leeftijd is 26, dus dan is dat ook normaal.
28 hier en al 2x samengewoondquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar mijn vriend is super kei oud en onze gemiddelde leeftijd is 26, dus dan is dat ook normaal.
Hier ook, of het moet echt zo lopen, maar een beetje afstand is af en toe niet verkeerd. En anders komt ze maar hier wonen oid mocht ik weer een relatie krijgen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
28 hier en al 2x samengewoond![]()
vooropig niet meer voor mijLATten is the way-to-go voor mij
Afstand hoeft niet perse, ze mag best dichtbij wonen (beter zelfs voor wanneer je geil bent), maar wel 2 huizen houdenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier ook, of het moet echt zo lopen maar een beetje afstand is af en toe niet verkeerd. En anders komt ze maar hierheen mocht ik weer een relatie krijgen.
Voorheen had ik niet echt de behoefte om uit huis te gaan, nu wel. Sta alleen niet lang genoeg ingeschreven voor 'meettijd', dus reageer maar op huizen die verloot worden :pquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
21 en thuis wonen gaat
maar niet voor veel langer
Dat is allang achterhaald met het huurhuizentekort. Plus minimaal 2-4jaar moet je ingeschreven staan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
21 en thuis wonen gaat
maar niet voor veel langer
Ja dat bedoel ik ook meer inderdaad, je eigen dingen enzo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Afstand hoeft niet perse, ze mag best dichtbij wonen (beter zelfs voor wanneer je geil bent), maar wel 2 huizen houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |