Wel twee!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
Naja mijn lief was ook nog erg jong
nu zijn het vast 2 dozen of zo
woon jij nog thuis dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Servies zou wel kunnen, maar pannen is niet handig. Ik weet niet of ik een gas of elektrisch kooktoestel krijg/moet kopen....
En hoe langer je samenwoont hoe meer troep je krijgtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
Naja mijn lief was ook nog erg jong
nu zijn het vast 2 dozen of zo
bijna alles is van mijquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En hoe langer je samenwoont hoe meer troep je krijgt
Zelf red ik het waarschijnlijk niet eens met een kleine vrachtwagen nu
hoe oud ben je dan?quote:
Wat denk je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bijna alles is van mij
Eln ik had al veel troep
Naar mijn idee wel, heb niet hoeven studeren in een andere stad ofzo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:29 schreef Myraela het volgende:
Thuis wonen op je 21ste is nog best normaal toch.
Jij woont gewoon samen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:29 schreef Myraela het volgende:
Thuis wonen op je 21ste is nog best normaal toch.
Ja, maar mijn vriend is super kei oud en onze gemiddelde leeftijd is 26, dus dan is dat ook normaal.quote:
Je vriend is een ouwe snoeper.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar mijn vriend is super kei oud en onze gemiddelde leeftijd is 26, dus dan is dat ook normaal.
28 hier en al 2x samengewoondquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar mijn vriend is super kei oud en onze gemiddelde leeftijd is 26, dus dan is dat ook normaal.
Hier ook, of het moet echt zo lopen, maar een beetje afstand is af en toe niet verkeerd. En anders komt ze maar hier wonen oid mocht ik weer een relatie krijgen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
28 hier en al 2x samengewoond![]()
vooropig niet meer voor mijLATten is the way-to-go voor mij
Afstand hoeft niet perse, ze mag best dichtbij wonen (beter zelfs voor wanneer je geil bent), maar wel 2 huizen houdenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier ook, of het moet echt zo lopen maar een beetje afstand is af en toe niet verkeerd. En anders komt ze maar hierheen mocht ik weer een relatie krijgen.
Voorheen had ik niet echt de behoefte om uit huis te gaan, nu wel. Sta alleen niet lang genoeg ingeschreven voor 'meettijd', dus reageer maar op huizen die verloot worden :pquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
21 en thuis wonen gaat
maar niet voor veel langer
Dat is allang achterhaald met het huurhuizentekort. Plus minimaal 2-4jaar moet je ingeschreven staan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
21 en thuis wonen gaat
maar niet voor veel langer
Ja dat bedoel ik ook meer inderdaad, je eigen dingen enzo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Afstand hoeft niet perse, ze mag best dichtbij wonen (beter zelfs voor wanneer je geil bent), maar wel 2 huizen houden
de woningbouw is echt niet de enige manierquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is allang achterhaald met het huurhuizentekort. Minimaal 2-4jaar moet je ingeschreven staan.
[..]
Ja dat bedoel ik ook meer inderdaad, je eigen dingen enzo.
Waar ik wil wonen mag je 10 jaar wachten (Utrecht)quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is allang achterhaald met het huurhuizentekort. Plus minimaal 2-4jaar moet je ingeschreven staan.
[..]
Ja dat bedoel ik ook meer inderdaad, je eigen dingen enzo.
Vrije sector van 800+ wel dan? Voor veel alleenstaanden niet te betalen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de woningbouw is echt niet de enige manier
Ik heb er zelfs nog nooit gebruik van gemaakt
Klopt, en dat is dan voor een flatje. Dat ik samenwoonde daar (en dat is 5jaar geleden) was het al zo erg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar ik wil wonen mag je 10 jaar wachten (Utrecht)
Of een heel groot huis, dat kan ook. Dat je fysiek echt de ruimte hebt.
Ik alleen voor mijn studentenkamer, maar daar wordt je op een gegeven moment te oud voor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de woningbouw is echt niet de enige manier
Ik heb er zelfs nog nooit gebruik van gemaakt
Dat vind ik voldoende, hoef niet groot te wonen, al zou ik liever wel een studeerkamer hebben erbij.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrije sector van 800+ wel dan? Voor veel alleenstaanden niet te betalen.
[..]
Klopt, en dat is dan voor een flatje. Dat ik samenwoonde daar (en dat is 5jaar geleden) was het al zo erg.
stel je eisen bijquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrije sector van 800+ wel dan? Voor veel alleenstaanden niet te betalen.
[..]
Klopt, en dat is dan voor een flatje. Dat ik samenwoonde daar (en dat is 5jaar geleden) was het al zo erg.
Ik zou dus niet van een luxe huis bij je ouders naar een klote flat in een achterbuurt gaanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
stel je eisen bij
veel mensen gaan pas het huis uit voor een perfect huis
ik vind dat omgekeerde wereld
in een achterbuurt zou ik ook niet gaan wonen neequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou dus niet van een luxe huis bij je ouders naar een klote flat in een achterbuurt gaanDan liever kleiner wonen of toch maar bij pappa en mamma.
Alles beter dan thuis wonen op een bepaald punt hoor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou dus niet van een luxe huis bij je ouders naar een klote flat in een achterbuurt gaanDan liever kleiner wonen of toch maar bij pappa en mamma.
Zoiets ben ik ook kwijt ja, mja wel nieuwbouw. Een 2-slaapkamer appartement.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik alleen voor mijn studentenkamer, maar daar wordt je op een gegeven moment te oud voor.
[..]
Dat vind ik voldoende, hoef niet groot te wonen, al zou ik liever wel een studeerkamer hebben erbij.
Ik woon vrije sector in het centrum van Hilversum en betaal 625 voor 2 kamers, grote zolder en een parkeerplaats.
Het hoeft ook niet perfect te zijn maar wat eisen horen erbij vind ik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
stel je eisen bij
veel mensen gaan pas het huis uit voor een perfect huis
ik vind dat omgekeerde wereld
Een collega was 35 en woonde nog thuis, omdat ie al z'n geld in z'n vliegopleiding heeft gepomptquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alles beter dan thuis wonen op een bepaald punt hoor.
ik vind alles behalve een dak en een veilige buurt wel overdreven op een bepaald puntquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoiets ben ik ook kwijt ja, mja wel nieuwbouw. Een 2-slaapkamer appartement.
[..]
Het hoeft ook niet perfect te zijn maar wat eisen horen erbij vind ik.
Ik zou alleen niet zo snel in Rotterdam willen wonen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb meer dan genoeg ruimte.Ik heb wel een enorm kleine badkamer.
Maar wel een slaapkamer met 2 meter lange inloopkast, een waskamertje, keuken, gangetje en een woonkamer wat eigenlijk 2 kamers zijn.
En een best grote tuin.
waar woon jij ergens?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoiets ben ik ook kwijt ja, mja wel nieuwbouw. Een 2-slaapkamer appartement.
[..]
Het hoeft ook niet perfect te zijn maar wat eisen horen erbij vind ik.
Ik heb dan weer een enorm grote badkamer, gaat nergens over.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb meer dan genoeg ruimte.Ik heb wel een enorm kleine badkamer.
Maar wel een slaapkamer met 2 meter lange inloopkast, een waskamertje, keuken, gangetje en een woonkamer wat eigenlijk 2 kamers zijn.
En een best grote tuin.
Samenwonen met 23/24 tussendoor jaartje thuis en nu 2jaar nieuwbouw.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind alles behalve een dak en een veilige buurt wel overdreven op een bepaald punt
hoe oud was jij dan toen je het huis uit ging? Of woon je nog thuis?
dat sowieso niet iddquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet zo snel in Rotterdam willen wonen.
Omgeving beverwijk/haarlem Ijmuiden om precies te zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waar woon jij ergens?
Ik heb maar 1 slaapkamer, anders had ik geen parkeerplaats en die heb ik nodig.
Ik wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet zo snel in Rotterdam willen wonen.
Ik ook, een half jaar. Daarna een jaar een woning met 3 slaapkamers en ruime tuin gehad (sloopwoning), vervolgens 3 kamers van 15 tot 20m.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn eerste kamer was 9m2
En ik heb daar echt een jaar prima gewoont
Gewoon hierheen komen met je beer, je schoeneneter en je twi.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel.Al ben ik hier net zo graag weg. Ik hecht me niet aan een stad of regio.
Tussendoor nog samengewoond dus in een appartementje met 3 slaapkamers, maar 1 was zo klein dat het eigenlijk een kast met raam was.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook, een half jaar. Daarna een jaar een woning met 3 slaapkamers en ruime tuin gehad (sloopwoning), vervolgens 3 kamers van 15 tot 20m.
In Dublin een penthouse met 2 slaapkamers en 2 badkamers in het centrum (gruwelijk duur btwmaar een uitzicht, wow!). En nu de helft van dat.
Zolang je je er maar thuis voelt toch. En lekker woont.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tussendoor nog samengewoond dus in een appartementje met 3 slaapkamers, maar 1 was zo klein dat het eigenlijk een kast met raam was.
Ik voel me overal snel thuis, ook bij vrienden wel. Ik hecht me niet echt aan een huis, dat maakt het makkelijk met verhuizen. Het is wel lastiger als ik veel leuke dingen mee gemaakt heb in een huis, maar dat zijn de herinneringen, niet het huis zelf.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:51 schreef S95Sedan het volgende:
Zo, streamen ook weer gefixt.
[..]
Zolang je je er maar thuis voelt toch. En lekker woont.
Noise is tofquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alleen als ze de noise uit zetten
noise zuuuuiiiigt
Demo beviel primaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:22 schreef S95Sedan het volgende:
Sow, al 2uur![]()
Wel een vet spel trouwens Beyond: Two Souls
Waarquote:
Zeker, grafisch helemaalquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Demo beviel primaHeavy Rain was ook al tof.
Maar Fahrenheit en The Nomad Soul ook al![]()
Bedrijf weet interessante gameplay neer te zetten elke keer
Overal om je heen mên!quote:
Is zo maar voor een PS3 van 7jaar oud had is toch wel zoiets van wow.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:25 schreef Faxie het volgende:
Mooie graphics zie ik meer als een leuke bijkomstigheid...
Hier in mijn kamer anders nietquote:
Nee, geen drank op. Of jawel, maar niet veel haha! Net thuis gebracht door mijn vriendje.quote:
Gepoold.... zit nu maar wat kansloos achter m'n pc te verpieterenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:41 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee, geen drank op. Of jawel, maar niet veel haha! Net thuis gebracht door mijn vriendje.
En wat hebben jullie gedaan/doen jullie?
Poging tot slapenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:41 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee, geen drank op. Of jawel, maar niet veel haha! Net thuis gebracht door mijn vriendje.
En wat hebben jullie gedaan/doen jullie?
Wut?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 03:17 schreef Faxie het volgende:
Bah morgen weer geen fuck kwa optredens... allemaal meer dan 1,5 uur rijden
Tja. It's getting old but still funny; moet je maar niet in België wonenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 03:17 schreef Faxie het volgende:
Bah morgen weer geen fuck kwa optredens... allemaal meer dan 1,5 uur rijden
Je bedoelt the nomad soul uit jaren 90 voor de pc?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Demo beviel primaHeavy Rain was ook al tof.
Maar Fahrenheit en The Nomad Soul ook al![]()
Bedrijf weet interessante gameplay neer te zetten elke keer
Is geen routine hier, anders.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik moet ook echt een ochtend routine ontwikkelen
ik ben zo slecht met cremepjes en zo
Heb ik ook niet, geen zin in ook. Zelfde met make-up.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik moet ook echt een ochtend routine ontwikkelen
ik ben zo slecht met cremepjes en zo
Ik snap vrouwen ook niet die ergens om laten we zeggen 8 uur al perfect in de make-up zitten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:07 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, geen zin in ook. Zelfde met make-up.
ik ook nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap vrouwen ook niet die ergens om laten we zeggen 8 uur al perfect in de make-up zitten.
Ik ook niet. Ik slaap liever wat langer.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap vrouwen ook niet die ergens om laten we zeggen 8 uur al perfect in de make-up zitten.
Dat voelt toch veel lekkerder dan in een pyama zitten?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook niet
en ik snap mensen die er gewoon uitzien alsof ze mensen kunnen ontmoeten op hun vrije dag ook niet
ik zit nu met mijn ongekamde haar in pyama
altijd als er iemand aan belt in het weekend raak ik helemaal in paniek
eeuuh nee?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat voelt toch veel lekkerder dan in een pyama zitten?
Je gewoon verstoppen achter de bank.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook niet
en ik snap mensen die er gewoon uitzien alsof ze mensen kunnen ontmoeten op hun vrije dag ook niet
ik zit nu met mijn ongekamde haar in pyama
altijd als er iemand aan belt in het weekend raak ik helemaal in paniek
Ik snap mensen juist niet die de halve of zelfs hele dag in hun pyama/joggingbroek oid kunnen zittenquote:
ik doe thuis sowieso meteen mijn goede kleren uitquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap mensen juist niet die de halve of zelfs hele dag in hun pyama/joggingbroek oid kunnen zitten
Ik heb wel geluk dat ik redelijk donker ben, ik heb niet veel make-up nodig. Van die blonde types moeten vaker wel wat mascara opdoen, anders zien ze eruit alsof ze kanker hebben.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:12 schreef Letsstaytogether het volgende:
Ik ken meiden die werkelijk twee uur bezig zijn met haren stijlen, make up en al dat gezeik. Soms zonde, want ook met make-up en al die poespas blijven ze onaantrekkelijk. Maar maak dat maar eens duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |