de woningbouw is echt niet de enige manierquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is allang achterhaald met het huurhuizentekort. Minimaal 2-4jaar moet je ingeschreven staan.
[..]
Ja dat bedoel ik ook meer inderdaad, je eigen dingen enzo.
Waar ik wil wonen mag je 10 jaar wachten (Utrecht)quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is allang achterhaald met het huurhuizentekort. Plus minimaal 2-4jaar moet je ingeschreven staan.
[..]
Ja dat bedoel ik ook meer inderdaad, je eigen dingen enzo.
Vrije sector van 800+ wel dan? Voor veel alleenstaanden niet te betalen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de woningbouw is echt niet de enige manier
Ik heb er zelfs nog nooit gebruik van gemaakt
Klopt, en dat is dan voor een flatje. Dat ik samenwoonde daar (en dat is 5jaar geleden) was het al zo erg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar ik wil wonen mag je 10 jaar wachten (Utrecht)
Of een heel groot huis, dat kan ook. Dat je fysiek echt de ruimte hebt.
Ik alleen voor mijn studentenkamer, maar daar wordt je op een gegeven moment te oud voor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de woningbouw is echt niet de enige manier
Ik heb er zelfs nog nooit gebruik van gemaakt
Dat vind ik voldoende, hoef niet groot te wonen, al zou ik liever wel een studeerkamer hebben erbij.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrije sector van 800+ wel dan? Voor veel alleenstaanden niet te betalen.
[..]
Klopt, en dat is dan voor een flatje. Dat ik samenwoonde daar (en dat is 5jaar geleden) was het al zo erg.
stel je eisen bijquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrije sector van 800+ wel dan? Voor veel alleenstaanden niet te betalen.
[..]
Klopt, en dat is dan voor een flatje. Dat ik samenwoonde daar (en dat is 5jaar geleden) was het al zo erg.
Ik zou dus niet van een luxe huis bij je ouders naar een klote flat in een achterbuurt gaanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
stel je eisen bij
veel mensen gaan pas het huis uit voor een perfect huis
ik vind dat omgekeerde wereld
in een achterbuurt zou ik ook niet gaan wonen neequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou dus niet van een luxe huis bij je ouders naar een klote flat in een achterbuurt gaanDan liever kleiner wonen of toch maar bij pappa en mamma.
Alles beter dan thuis wonen op een bepaald punt hoor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou dus niet van een luxe huis bij je ouders naar een klote flat in een achterbuurt gaanDan liever kleiner wonen of toch maar bij pappa en mamma.
Zoiets ben ik ook kwijt ja, mja wel nieuwbouw. Een 2-slaapkamer appartement.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik alleen voor mijn studentenkamer, maar daar wordt je op een gegeven moment te oud voor.
[..]
Dat vind ik voldoende, hoef niet groot te wonen, al zou ik liever wel een studeerkamer hebben erbij.
Ik woon vrije sector in het centrum van Hilversum en betaal 625 voor 2 kamers, grote zolder en een parkeerplaats.
Het hoeft ook niet perfect te zijn maar wat eisen horen erbij vind ik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
stel je eisen bij
veel mensen gaan pas het huis uit voor een perfect huis
ik vind dat omgekeerde wereld
Een collega was 35 en woonde nog thuis, omdat ie al z'n geld in z'n vliegopleiding heeft gepomptquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alles beter dan thuis wonen op een bepaald punt hoor.
ik vind alles behalve een dak en een veilige buurt wel overdreven op een bepaald puntquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoiets ben ik ook kwijt ja, mja wel nieuwbouw. Een 2-slaapkamer appartement.
[..]
Het hoeft ook niet perfect te zijn maar wat eisen horen erbij vind ik.
Ik zou alleen niet zo snel in Rotterdam willen wonen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb meer dan genoeg ruimte.Ik heb wel een enorm kleine badkamer.
Maar wel een slaapkamer met 2 meter lange inloopkast, een waskamertje, keuken, gangetje en een woonkamer wat eigenlijk 2 kamers zijn.
En een best grote tuin.
waar woon jij ergens?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoiets ben ik ook kwijt ja, mja wel nieuwbouw. Een 2-slaapkamer appartement.
[..]
Het hoeft ook niet perfect te zijn maar wat eisen horen erbij vind ik.
Ik heb dan weer een enorm grote badkamer, gaat nergens over.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb meer dan genoeg ruimte.Ik heb wel een enorm kleine badkamer.
Maar wel een slaapkamer met 2 meter lange inloopkast, een waskamertje, keuken, gangetje en een woonkamer wat eigenlijk 2 kamers zijn.
En een best grote tuin.
Samenwonen met 23/24 tussendoor jaartje thuis en nu 2jaar nieuwbouw.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind alles behalve een dak en een veilige buurt wel overdreven op een bepaald punt
hoe oud was jij dan toen je het huis uit ging? Of woon je nog thuis?
dat sowieso niet iddquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet zo snel in Rotterdam willen wonen.
Omgeving beverwijk/haarlem Ijmuiden om precies te zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waar woon jij ergens?
Ik heb maar 1 slaapkamer, anders had ik geen parkeerplaats en die heb ik nodig.
Ik wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet zo snel in Rotterdam willen wonen.
Ik ook, een half jaar. Daarna een jaar een woning met 3 slaapkamers en ruime tuin gehad (sloopwoning), vervolgens 3 kamers van 15 tot 20m.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn eerste kamer was 9m2
En ik heb daar echt een jaar prima gewoont
Gewoon hierheen komen met je beer, je schoeneneter en je twi.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel.Al ben ik hier net zo graag weg. Ik hecht me niet aan een stad of regio.
Tussendoor nog samengewoond dus in een appartementje met 3 slaapkamers, maar 1 was zo klein dat het eigenlijk een kast met raam was.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook, een half jaar. Daarna een jaar een woning met 3 slaapkamers en ruime tuin gehad (sloopwoning), vervolgens 3 kamers van 15 tot 20m.
In Dublin een penthouse met 2 slaapkamers en 2 badkamers in het centrum (gruwelijk duur btwmaar een uitzicht, wow!). En nu de helft van dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |