Zolang je je er maar thuis voelt toch. En lekker woont.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tussendoor nog samengewoond dus in een appartementje met 3 slaapkamers, maar 1 was zo klein dat het eigenlijk een kast met raam was.
Ik voel me overal snel thuis, ook bij vrienden wel. Ik hecht me niet echt aan een huis, dat maakt het makkelijk met verhuizen. Het is wel lastiger als ik veel leuke dingen mee gemaakt heb in een huis, maar dat zijn de herinneringen, niet het huis zelf.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:51 schreef S95Sedan het volgende:
Zo, streamen ook weer gefixt.
[..]
Zolang je je er maar thuis voelt toch. En lekker woont.
Noise is tofquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alleen als ze de noise uit zetten
noise zuuuuiiiigt
Demo beviel primaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:22 schreef S95Sedan het volgende:
Sow, al 2uur![]()
Wel een vet spel trouwens Beyond: Two Souls
Waarquote:
Zeker, grafisch helemaalquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Demo beviel primaHeavy Rain was ook al tof.
Maar Fahrenheit en The Nomad Soul ook al![]()
Bedrijf weet interessante gameplay neer te zetten elke keer
Overal om je heen mên!quote:
Is zo maar voor een PS3 van 7jaar oud had is toch wel zoiets van wow.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:25 schreef Faxie het volgende:
Mooie graphics zie ik meer als een leuke bijkomstigheid...
Hier in mijn kamer anders nietquote:
Nee, geen drank op. Of jawel, maar niet veel haha! Net thuis gebracht door mijn vriendje.quote:
Gepoold.... zit nu maar wat kansloos achter m'n pc te verpieterenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:41 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee, geen drank op. Of jawel, maar niet veel haha! Net thuis gebracht door mijn vriendje.
En wat hebben jullie gedaan/doen jullie?
Poging tot slapenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:41 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee, geen drank op. Of jawel, maar niet veel haha! Net thuis gebracht door mijn vriendje.
En wat hebben jullie gedaan/doen jullie?
Wut?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 03:17 schreef Faxie het volgende:
Bah morgen weer geen fuck kwa optredens... allemaal meer dan 1,5 uur rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |