Maar niet qua kracht.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:27 schreef Chai het volgende:
Sanne overtreft Kees misschien toch ook nog wel qua gewicht?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Sterkste aan de buitenkant uiteraard.
^^quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:29 schreef Redefine het volgende:
Excuses naar de lapo van het vorige topic, maar ik wilde graag door posten dus duurde mij te lang.
We vergeven het je voor deze ene keer.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:29 schreef Redefine het volgende:
Excuses naar de lapo van het vorige topic, maar ik wilde graag door posten dus duurde mij te lang.
Idd. Squatten!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Geraldine heeft echt een goeie kont. Jezus!
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Edith is inderdaad de beste speler voor dit spel.
Ja jammer van dr teamledenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:31 schreef Redefine het volgende:
Edith is deze proef in haar element.
Die hebben gewonnenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:33 schreef Sirolf het volgende:
Nou, laat de complotten maar weer beginnen...
Opnieuw op Geraldine? Of dit keer Anna?
Snap je wel wat er gebeurd is?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:33 schreef Sirolf het volgende:
Opnieuw op Geraldine? Of dit keer Anna?
Ik zag wat daar eerst stondquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:33 schreef Sirolf het volgende:
Sef, Geza en Jan zijn sterker.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:34 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Wel, zij is heel erg sterk.
Dat is het ook. Maar het is van mij een reactie op wat ze zelf eerder heeft gezegd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk dat het agressie/kwaadheid is. 1 verkeerde beweging of opmerking en ze mept...
Ook weer niet vreemd voor een topsporter.quote:
nee.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sef, Geza en Jan zijn sterker.
Tsja of juist wel.. Ik weet het niet. Vind sporters meestal een beetje rare mensenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook weer niet vreemd voor een topsporter.
Fixed.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:36 schreef Zhero het volgende:
Die Sanne is ook gewoon veel te lief vies.
Jawel.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:36 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
nee.
Maar dit is wel een aparte theorie van sanne.
quote:
Wie wil jij er liever uit, Valentijn of Sanne?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:37 schreef Fascination het volgende:
Altijd dat gejank. Optiefen daarmee.
Topsporters zijn ook rare mensen. En dat zeg ik als enorme sportliefhebber.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:36 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Tsja of juist wel.. Ik weet het niet. Vind sporters meestal een beetje rare mensen
wtf gast, normaal doenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:36 schreef muzas het volgende:
Die valentijn moet echt een keer op de bek geslagen worden.
manboobsquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:36 schreef muzas het volgende:
Beetje normaal mag wel hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:36 schreef muzas het volgende:
Doorzetters toch. Sterke persoonlijkheid enz.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Topsporters zijn ook rare mensen. En dat zeg ik als enorme sportliefhebber.
Ze was daar ook een stuk dikker.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:37 schreef Zhero het volgende:
[ afbeelding ]
Tett'n![]()
Edit: Ah fack, tett'n van valentijn mogen natuurlijk niet
Valentijn. Irritant kind.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie wil jij er liever uit, Valentijn of Sanne?
Hij!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze was daar ook een stuk dikker.
Jezelf voor je plezier zo'n pijn kunnen doen en eigenlijk je leven 15 jaar lang op te geven puur voor de sport. Ik vind het bijzonder knap, maar tegelijkertijd is het natuurlijk wel raar.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:38 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Doorzetters toch. Sterke persoonlijkheid enz.
Is heel normaal onder mannen hoorquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:39 schreef RedFever007 het volgende:
Iedere keer als Valentijn gaat praten komt er louter onzin en nietszeggende woorden uit die samen een zin vormen
Moeilijk? weet je hoe moeilijk die operatie was? wie doet hier nou moeilijk? Heeft het eierstokken? Nee? MAN!quote:
Dat denk ik wel ja..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:40 schreef Zhero het volgende:
Zimra sloopt Valentijn op Duivelseiland
vind haar wel sterk en intelligent.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Is heel normaal onder mannen hoor![]()
Zij is dr leven lang met fluwelen handschoentjes vastgepakt. Want hij/zij 'heeft het al zo moeilijk'. Dat maakt een mens een labiel stuk vreten. Je ziet.
quote:
Zwaar labiel. Continue janken. Sterk ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:41 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
vind haar wel sterk en intelligent.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Zwaar labiel. Continue janken. Sterk ja.
Dan ben jij wel heel zwak. Slim ook niet echt. Het is dan ook een vrouw he?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:41 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
vind haar wel sterk en intelligent.
Zaak geseponeerd, Valentijn mag blijvenquote:
ja nou en, is ook niet niks denk ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Zwaar labiel. Continue janken. Sterk ja.
Zelfs voor een vent heeft ze weinig tiet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:43 schreef Brummetje_ het volgende:
Even inbreken hoor: Heeft Valentijn nou nog steeds geen tieten?
Die waren uitverkocht.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:43 schreef Brummetje_ het volgende:
Nee, maar Robert Kranenbaas welquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:43 schreef Brummetje_ het volgende:
En de piemel ligt ook al bij het slachtafval... heb gehoord dat ze er frikandellen van gaan draaien.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:43 schreef Brummetje_ het volgende:
Op die ene foto hier wel, maar bij aankomst op het eiland iig al echt niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:43 schreef Brummetje_ het volgende:
Inderdaad, Jan is ook niet zo achterlijk dat hij met hen tegen Kees gaat.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:44 schreef Redefine het volgende:
Ik ben heel erg voor mensen die tactisch spelen (eigenlijk meer mensen die intelligent spelen). Maar bij Sjef en Gaysa mag hoogmoed wel tot de val komen, wat mij betreft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Maar het was niet zo slim om open kaart te spelen van Jan over Kees.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, Jan is ook niet zo achterlijk dat hij met hen tegen Kees gaat.
Humor is niet echt jouw ding, he?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
En de piemel ligt ook al bij het slachtafval... heb gehoord dat ze er frikandellen van gaan draaien.
Mokkels.nl in de gaten houden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:45 schreef tralalala het volgende:
Nu maar wachten op de screens en gifjes van Geraldine
Je mag het hopen. Maar Jan was al niet slim genoeg om de opmerkingen van Kees voor zich te houden tegenover het olijke duo, dus ik vrees het ergstequote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, Jan is ook niet zo achterlijk dat hij met hen tegen Kees gaat.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:45 schreef Redefine het volgende:
Uhh, das toch logisch als dit laatste proef voor samensmelting wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:45 schreef tralalala het volgende:
Nu maar wachten op de screens en gifjes van Geraldine
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:45 schreef Redefine het volgende:
Die halen ze toch allemaal nu? En dan + zimra/valentijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Inderdaad. Maar bij die twee kontmaatjes dringt het ook nog niet echt door dat mensen door krijgen dat zij tijdig uit elkaar moeten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:45 schreef zoem het volgende:
[..]
Maar het was niet zo slim om open kaart te spelen van Jan over Kees.
is er niet elk jaar zo n proef net voor de samensmelting waar nog iemand afvalt?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:47 schreef AF_ het volgende:
[..]
Die halen ze toch allemaal nu? En dan + zimra/valentijn
Natuurlijk, maar het is vreemd om het te laten zien, voordat de laatste proef is geweest. Dat doen ze steeds, spoileren met hun voorstukjes. Ik snap dat echt nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:46 schreef Zhero het volgende:
[..]
Uhh, das toch logisch als dit laatste proef voor samensmelting was
Zimra heeft zo de smaak te pakken van vlees, die eet Valentijn levend op.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:48 schreef Funzel het volgende:
Beter maakt Zimra gehakt van die lelijke lat.
daar zit geen vlees aanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zimra heeft zo de smaak te pakken van vlees, die eet Valentijn levend op.
Wat denk jequote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:48 schreef Letsstaytogether het volgende:
Wat heeft iedereen toch met Geraldine.
Dat vraag ik me af over Valentijn. De haat is buiten proporties hier.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:48 schreef Letsstaytogether het volgende:
Wat heeft iedereen toch met Geraldine.
Inderdaad, stem dan de sterkste (Edith) eruit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik dacht dat er na deze grote proef al de samensmelting zou komen?
Dan is het natuurlijk niet slim om Valentijn eruit te stemmen, maar wel zo 'eerlijk'.
Je ziet toch dat ze nog een afvallersproef moeten doen met de kop in het zand.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:47 schreef AF_ het volgende:
[..]
Die halen ze toch allemaal nu? En dan + zimra/valentijn
Eensquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af over Valentijn. De haat is buiten proporties hier.
Bizar, idd, ze doet niet veel fout imo. Maar goed. En dan dat overdreven gegeil op Gerrie, alsof ze nooit een chick zien ofzoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als zo'n irritante manier van praten hebt, constant zit te janken en fysiek zo zwak bent.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Het komt de reeks wel ten goede dat ze er uit is nu. Want ze verliest van Zimra, ongetwijfeld.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze een paar servetten erbij krijgt. Die heb je altijd wel nodig als je moet kluiven.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zimra heeft zo de smaak te pakken van vlees, die eet Valentijn levend op.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:49 schreef zoem het volgende:
[..]
quote:
Het is als mens een bloed irritant wezen, dat het ook nog eens omgebouwd is helpt er niet aan mee, en weet je nooit goed waar je naar kijkt of wat je hoort. En ik weiger om iemand die als man is geboren, bij ombouw het stempel vrouw te geven. Zo werkt het niet in de natuur!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:50 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Bizar, idd, ze doet niet veel fout imo. Maar goed. En dan dat overdreven gegeil op Gerrie, alsof ze nooit een chick zien ofzo![]()
Ik zou iig blij zijn als ze er uit is. De zwaksten moeten gewoon zo snel mogelijk weg. Die voegen niets toe.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het komt de reeks wel ten goede dat ze er uit is nu. Want ze verliest van Zimra, ongetwijfeld.
Dat verbitterde gezeur hier was na 1 aflevering al meer dan genoeg. Misschien dat het topic hierna daadwerkelijk iets meer over het spel gaat.
Ik voelde al wat hersencellen afsterven, totdat ik doorhad dat ik vergeten was te zappen naar een andere zender. Oh Oh Cherso was al kansloos, dit is helemaal te treurig voor woordenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:52 schreef RedFever007 het volgende:
Wat een kneuzenprogramma is er nu op zeg![]()
Ooit nog eens een topic voor geopend
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is als mens een bloed irritant wezen, dat het ook nog eens omgebouwd is helpt er niet aan mee, en weet je nooit goed waar je naar kijkt of wat je hoort. En ik weiger om iemand die als man is geboren, bij ombouw het stempel vrouw te geven. Zo werkt het niet in de natuur!
Door dat eeuwige gezeur over haar genderidentiteit. Ze heeft een vrouwelijk brein en dat is uiteindelijk wat ertoe doet. Ze ziet er nu ook meer uit als vrouw en ze jankt als een vrouw. Waarom dan toch de noodzaak voelen om iemand als man te blijven bestempelen? Who cares wat voor chromosomen ze heeft.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Ga toch weg, jij werkt niet in de natuur.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is als mens een bloed irritant wezen, dat het ook nog eens omgebouwd is helpt er niet aan mee, en weet je nooit goed waar je naar kijkt of wat je hoort. En ik weiger om iemand die als man is geboren, bij ombouw het stempel vrouw te geven. Zo werkt het niet in de natuur!
Het scheelt dat we binnenkort van dat kansloze gezeik af zijn (het is een man, nee een vrouw, maar als man geboren dus een man!, boehoehoequote:
Dan vergeet je gemakshalve de anatomie vanbinnen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Door dat eeuwige gezeur over haar genderidentiteit. Ze heeft een vrouwelijk brein en dat is uiteindelijk wat ertoe doet. Ze ziet er nu ook meer uit als vrouw en ze jankt als een vrouw. Waarom dan toch de noodzaak voelen om iemand als man te blijven bestempelen? Who cares wat voor chromosomen ze heeft.
Maar ik moet zeggen dat ik haar lichaam ook naar vind om te zien soms.Dat is echter geen reden om iemand te haten lijkt me.
Doe normaal, alsof ze zo vadsig is.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:27 schreef Chai het volgende:
Sanne overtreft Kees misschien toch ook nog wel qua gewicht?
Wat maakt jou iemands anatomie vanbinnen uit?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dan vergeet je gemakshalve de anatomie vanbinnen?
Open er een apart topic over als je het er zo zwaar mee hebt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Daar gaan de meeste comments niet over. Het gaat altijd over hoe lelijk ze is en dat ze 'toch echt een man is'. Maar goed.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als zo'n irritante manier van praten hebt, constant zit te janken en fysiek zo zwak bent.
Wat een onzin opmerking van Chai inderdaad. Zo dik is Sanne nou ook weer niet. En sowieso is het dom om te denken dat een vrouw zwaarder is dan een man (ja als het om een hele dikke vrouw versus een dunne man gaat, maar anders is het vrij zeldzaam).quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Doe normaal, alsof ze zo vadsig is.
Ik beoordeel mensen niet aan de hand van hun anatomie nee. Vrouwen die onvruchtbaar zijn, zijn ook niet minder vrouw en mannen met XX chromosomen (want die heb je ook) niet minder man.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze was wel een stuk dikker in het begin.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat een onzin opmerking van Chai inderdaad. Zo dik is Sanne nou ook weer niet. En sowieso is het dom om te denken dat een vrouw zwaarder is dan een man (ja als het om een hele dikke vrouw versus een dunne man gaat, maar anders is het vrij zeldzaam).
Daarom ook mijn toevoeging over dat gezeik daarover.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar gaan de meeste comments niet over. Het gaat altijd over hoe lelijk ze is en dat ze 'toch echt een man is'. Maar goed.
Maar ze heeft juist een mooi gezicht, vind ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar gaan de meeste comments niet over. Het gaat altijd over hoe lelijk ze is en dat ze 'toch echt een man is'. Maar goed.
Maar nog steeds niet bizar dik ofzo. Sowieso moeten we niet vergeten dat het op tv is en ze veel in bikini in beeld is. Ze heeft een wat raar figuur en is sowieso wel stevig van zichzelf. Maar het is verre van storend of dik te noemen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze was wel een stuk dikker in het begin.
Smaken verschillen, ik vind d'r gezicht niet mooiquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:59 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Maar ze heeft juist een mooi gezicht, vind ik.
Waarom ben ik altijd zo afwijkend? Of bekijken mannen vrouwen anders.![]()
Nahjaa, ben in ieder geval benieuwd wie het spel gaat winnen, en ik hoop niet Geza of Sef want dat vind ik ergens wel oneerlijk. Vanaf dag 1 waren ze samen, zeg maar.
En dom om het zo serieus te nemen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat een onzin opmerking van Chai inderdaad. Zo dik is Sanne nou ook weer niet. En sowieso is het dom om te denken dat een vrouw zwaarder is dan een man (ja als het om een hele dikke vrouw versus een dunne man gaat, maar anders is het vrij zeldzaam).
Niet iedereen ziet eruit als Geraldine of Ana Alicia inderdaadquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar nog steeds niet bizar dik ofzo. Sowieso moeten we niet vergeten dat het op tv is en ze veel in bikini in beeld is. Ze heeft een wat raar figuur en is sowieso wel stevig van zichzelf. Maar het is verre van storend of dik te noemen.
Kees is sowieso wel dikker hahaha. Duidelijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Doe normaal, alsof ze zo vadsig is.
Met deze post breng je het niveau gelijk omhoog ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:04 schreef HostiMeister het volgende:
Godverdomme dat gejank over Sanne en haar omvang (de helft van de maagden hier mag blij zijn als ze ooit hun piemel in een vrouw van dat kaliber mogen proppen), Valentijn en haar geslacht (godverdomme klote boeren nog nooit in de stad geweest ofzo) en Edith de Topsporter.
Lekker fucking SBS niveau![]()
Vette aflevering weer en een proef die ik graag een keer bij Survivor zou willen zien
Dat laatste kan ze -tot op zekere hoogte- niets aan doen. Het lijkt alsof een aantal mensen moeite hebben met het accepteren van iemand met genderdysforie. Uit gevoel van angst of onbehagen voor iemand die iets anders is dan anderen wordt er negatief gereageerd, ook als daar geen aanleiding toe is.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als zo'n irritante manier van praten hebt, constant zit te janken en fysiek zo zwak bent.
hahaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:04 schreef HostiMeister het volgende:
Godverdomme dat gejank over Sanne en haar omvang (de helft van de maagden hier mag blij zijn als ze ooit hun piemel in een vrouw van dat kaliber mogen proppen), Valentijn en haar geslacht (godverdomme klote boeren nog nooit in de stad geweest ofzo) en Edith de Topsporter.
Vette aflevering weer en een proef die ik graag een keer bij Survivor zou willen zien
Oh was het niet serieus? Nou ja, lastig te zien hier. Zitten genoeg achterlijke reacties tussen die wel serieus zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:02 schreef Chai het volgende:
[..]
En dom om het zo serieus te nemen.
Kees is sws al een stuk langer.
Ga anders lekker zelf op een eiland zitten voor 2 weken, met mensen die je nauwelijks kent. Kijken wat dat met jouw emotionele/fysieke staat doet. Lekker kortzichtig weerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Flikker op manHet grootste deel van de aflevering was saaaaaaai
![]()
![]()
Proef was nog wel redelijk maar weinig spectaculair![]()
En dat gezeik op de kandidaten komt voornamelijk voort uit het feit dat het zulke janktypes zijn die enkel zeiken en zeuren maar zelf ook niets presteren
Njah, een vrouw hoeft niet per definitie zo slank te zijn om een mooi lichaam te hebben. Ana-Alicia is eerder te dun overigens. Maar echt boeiend vind ik het niet, ze is een krachtige kandidaat, dat telt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Niet iedereen ziet eruit als Geraldine of Ana Alicia inderdaad
en laat dat laatste nu net de essentie van ER zijn! Sterke mannen en vrouwen, overleven, proeven doen, afzien, ontberingen etc!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Njah, een vrouw hoeft niet per definitie zo slank te zijn om een mooi lichaam te hebben. Ana-Alicia is eerder te dun overigens. Maar echt boeiend vind ik het niet, ze is een krachtige kandidaat, dat telt.
Ah. Ik had eigenlijk eerder verwacht dat hij en Geraldine wel wat voor elkaar waren (al zal zij hem niet zo snel meer vertrouwen na die eilandraad). Leuk voor die tweequote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:03 schreef Letsstaytogether het volgende:
Geza krijg trouwens met Sanne Vogel een relatie.
Alleen gedraagt Sanne zich zo irritant op het eilandquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:10 schreef Guanabana het volgende:
Alsof zo'n gespierde plank zonder tieten zoals Ana-Alicia iets is.
Geef mij Sanne maar met haar lekkere drilkontje
Hehe ja, ik denk echt dat het echt super moeilijk is en heel erg vervelend kan zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga anders lekker zelf op een eiland zitten voor 2 weken, met mensen die je nauwelijks kent. Kijken wat dat met jouw emotionele/fysieke staat doet. Lekker kortzichtig weer
Ik denk dat je je reactie over de acceptatie van haar gender beter aan iemand anders kan richten. Al bedoel je het waarschijnlijk in het algemeen, je haalt een quote van mij aan. En mijn opmerkingen over haar gaan puur over haar handelen binnen ER.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:06 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat laatste kan ze -tot op zekere hoogte- niets aan doen. Het lijkt alsof een aantal mensen moeite hebben met het accepteren van iemand met genderdysforie. Uit gevoel van angst of onbehagen voor iemand die iets anders is dan anderen wordt er negatief gereageerd, ook als daar geen aanleiding toe is.
Grappig, want vorig jaar werd Paul, een man die zich zo nu en dan vrouwelijk gedroeg, gezien als een toffe peer.
Was ook niet aan jou gericht, staat er misschien wat ongelukkigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:14 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat je je reactie over de acceptatie van haar gender beter aan iemand anders kan richten.
Vorig jaar met Fatima was nog wel een graadje erger overigensquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:04 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Alleen gedraagt Sanne zich zo irritant op het eiland
Verder niets mis mee inderdaad
twitter:KemperGeraldine twitterde op donderdag 10-10-2013 om 22:32:38Chick. @Anna_AliciaS we waren aanwezig... Bepaald deel van ons lichaam had de hoofdrol. #expeditierobinson reageer retweet
Anna-Alicia is niet per se te dun, maar gewoon afgetraind.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Njah, een vrouw hoeft niet per definitie zo slank te zijn om een mooi lichaam te hebben. Ana-Alicia is eerder te dun overigens. Maar echt boeiend vind ik het niet, ze is een krachtige kandidaat, dat telt.
Je ziet haar ribben zitten, dan vind ik dat toch wat meer dan gewoon afgetraind. Maar zoals ik eerder al zei, gaat het mij er om hoe ze in het spel is, dus echt boeiend is het ook weer niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 03:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat gezeik van die bekrompen boeren hier steeds.
http://www.newscientist.c(...)an.html#.UldTO1Dwl74 < lees dat artikel eens en kap dan met dat bekrompen gedoe.
[..]
Anna-Alicia is niet per se te dun, maar gewoon afgetraind.
Goed dat Kamp Noord Valentijn eruit heeft gestemd. Ik denk en hoop dat Zimra het duel wint. Valentijn maakt zichzelf fysiek helemaal kapot als ze door blijft gaan met de expeditie.
Wellicht gewoon geen conditie?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:00 schreef Stranger het volgende:
Ik snap alleen nog steeds niet hoe Zimra in hemelsnaam als laatste kon eindigen bij de eerste proef als ze blijkbaar hard genoeg in de expeditie wil blijven zitten om 15 dagen alleen op een eiland te overleven.
Had dan een stembriefje overgeslagen.
Misschien ook wel juist daarom, Geraldine zou zomaar je buurmeisje kunnen zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:24 schreef milaya het volgende:
Wat vinden mensen lekker aan Geraldine? Nieteens boobies, standaard hoofd etc. Oke misschien alleen lekkere ass maar dat is alles. Zimra daarintegen
Mja, kwestie van een aantal slechte keuzes na elkaar maken. Ze heeft zich blindgestaard op de extra stemmen, en totaal niet aan het als laatste aankomen gedacht.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:00 schreef Stranger het volgende:
Ik snap alleen nog steeds niet hoe Zimra in hemelsnaam als laatste kon eindigen bij de eerste proef als ze blijkbaar hard genoeg in de expeditie wil blijven zitten om 15 dagen alleen op een eiland te overleven.
Had dan een stembriefje overgeslagen.
Nou ja, dit jaar is er ook niet echt tegenstand geweest he? Ze heeft pas twee duels gespeeld, en de enige keer dat ze 'voorkennis' had speelde ze tegen een arme bejaarde die zelf moest opgeven.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:04 schreef Meke het volgende:
[..]
En ik hoop dat ze bij de redactie van het programma nu doorhebben dat elke week dezelfde proef niet werkt.. Aangezien bij beide keren de eerste die eruit was alle duels heeft gespeeld
Het is juist tof om te zien dat het elke keer dezelfde proef is. Daarmee zorg je dat de persoon die het langste alleen op het eiland zit in zijn eentje een voordeeltje heeft.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:04 schreef Meke het volgende:
En ik hoop dat ze bij de redactie van het programma nu doorhebben dat elke week dezelfde proef niet werkt.. Aangezien bij beide keren de eerste die eruit was alle duels heeft gespeeld
twitter:vossius twitterde op donderdag 10-10-2013 om 20:51:47“@HansUbbink: @vossius Robert, ik hoorde je toch net niet 'fuck' zeggen...” Kijk Hans, dat heb je verkeerd opgevangen. Ik zei Vork! reageer retweet
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:09 schreef Madame_Paon het volgende:
twitter:vossius twitterde op donderdag 10-10-2013 om 20:51:47“@HansUbbink: @vossius Robert, ik hoorde je toch net niet 'fuck' zeggen...” Kijk Hans, dat heb je verkeerd opgevangen. Ik zei Vork! reageer retweet
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat je denk dat je een vrouw/lekker wijf/slanke godin bent maakt nog niet dat je dat bent.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 03:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat gezeik van die bekrompen boeren hier steeds.
http://www.newscientist.c(...)an.html#.UldTO1Dwl74 < lees dat artikel eens en kap dan met dat bekrompen gedoe.
Gerrie is echt wel lekker. Droomvrouw, hele pakket.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:24 schreef milaya het volgende:
Wat vinden mensen lekker aan Geraldine? Nieteens boobies, standaard hoofd etc. Oke misschien alleen lekkere ass maar dat is alles. Zimra daarintegen
Beetje aandachtshoer wel met die broekjes constant..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:01 schreef maxmit het volgende:
Geraldine is inderdaad bijzonder compleet. Volledig gek en alleen voor die billetjes zou ik al gaan :-p
Ja het is warm he? dat hebben ze toch allemaalquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje aandachtshoer wel met die broekjes constant..
Ik vind haar niet lekker, ik vind der verschrikkelijk overrated. Snap niet dat mensen haar zo leuk vinden. Volgens mij heeft dat veelal te maken met het feit dat ze BN'er is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:24 schreef milaya het volgende:
Ik zie wel een verschil in de garderobe qua zwemkleding bij Geraldine hoor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het is warm he? dat hebben ze toch allemaal
Ik ben geen vent, het zal allemaal wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zie wel een verschil in de garderobe qua zwemkleding bij Geraldine hoor.
Ik ben geen homo, dus ik kijk graag naar vrouwlijke billen maar vind het wel wat opvallend.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben geen vent, het zal allemaal wel.
Eerder BNN'erquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind haar niet lekker, ik vind der verschrikkelijk overrated. Snap niet dat mensen haar zo leuk vinden. Volgens mij heeft dat veelal te maken met het feit dat ze BN'er is.
"Overrated"quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind haar niet lekker, ik vind der verschrikkelijk overrated. Snap niet dat mensen haar zo leuk vinden. Volgens mij heeft dat veelal te maken met het feit dat ze BN'er is.
Dit moment, serieus.Dieptepunt. Zo overduidelijk met haar "Ik ben eigenlijk vegetariër, maar ik hoop nu echt op knakworstjes."quote:
Zou je dr geven?quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dit moment, serieus.Dieptepunt. Zo overduidelijk met haar "Ik ben eigenlijk vegetariër, maar ik hoop nu echt op knakworstjes."
Ik erger me echt dood aan haar met haar domme fucking dit, fucking dat. het is allemaal zo geforceerd. Wat een naar mens.
Wat moet ik d'r geven?quote:
Ik ook, in een niet geheel nuchtere staat, nog steeds primaquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb haar in het echt gezien. Ze is echt niet bijzonder.
twitter:Jan_V3 twitterde op woensdag 16-10-2013 om 12:01:43Vanmorgen in de trein: "jij lijkt op de gast van #expeditierobinson". - "dat ben ik ook." "Nee, zoveel lijk je nou ook weer niet op hem!" reageer retweet
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:37 schreef Madame_Paon het volgende:
twitter:Jan_V3 twitterde op woensdag 16-10-2013 om 12:01:43Vanmorgen in de trein: "jij lijkt op de gast van #expeditierobinson". - "dat ben ik ook." "Nee, zoveel lijk je nou ook weer niet op hem!" reageer retweet
Mag ik je handtekening?quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb haar in het echt gezien. Ze is echt niet bijzonder.
Stel me voor aan haarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb Gerrie ook gezien in het echt en ik vind d'r
Ja. Kop in het zand.quote:
quote:
Kop uit het zand jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |