Tsja of juist wel.. Ik weet het niet. Vind sporters meestal een beetje rare mensenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook weer niet vreemd voor een topsporter.
Fixed.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:36 schreef Zhero het volgende:
Die Sanne is ook gewoon veel te lief vies.
Jawel.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:36 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
nee.
Maar dit is wel een aparte theorie van sanne.
quote:
Wie wil jij er liever uit, Valentijn of Sanne?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:37 schreef Fascination het volgende:
Altijd dat gejank. Optiefen daarmee.
Topsporters zijn ook rare mensen. En dat zeg ik als enorme sportliefhebber.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:36 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Tsja of juist wel.. Ik weet het niet. Vind sporters meestal een beetje rare mensen
wtf gast, normaal doenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:36 schreef muzas het volgende:
Die valentijn moet echt een keer op de bek geslagen worden.
manboobsquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:36 schreef muzas het volgende:
Beetje normaal mag wel hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:36 schreef muzas het volgende:
Doorzetters toch. Sterke persoonlijkheid enz.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Topsporters zijn ook rare mensen. En dat zeg ik als enorme sportliefhebber.
Ze was daar ook een stuk dikker.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:37 schreef Zhero het volgende:
[ afbeelding ]
Tett'n![]()
Edit: Ah fack, tett'n van valentijn mogen natuurlijk niet
Valentijn. Irritant kind.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie wil jij er liever uit, Valentijn of Sanne?
Hij!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze was daar ook een stuk dikker.
Jezelf voor je plezier zo'n pijn kunnen doen en eigenlijk je leven 15 jaar lang op te geven puur voor de sport. Ik vind het bijzonder knap, maar tegelijkertijd is het natuurlijk wel raar.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:38 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Doorzetters toch. Sterke persoonlijkheid enz.
Is heel normaal onder mannen hoorquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:39 schreef RedFever007 het volgende:
Iedere keer als Valentijn gaat praten komt er louter onzin en nietszeggende woorden uit die samen een zin vormen
Moeilijk? weet je hoe moeilijk die operatie was? wie doet hier nou moeilijk? Heeft het eierstokken? Nee? MAN!quote:
Dat denk ik wel ja..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:40 schreef Zhero het volgende:
Zimra sloopt Valentijn op Duivelseiland
vind haar wel sterk en intelligent.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Is heel normaal onder mannen hoor![]()
Zij is dr leven lang met fluwelen handschoentjes vastgepakt. Want hij/zij 'heeft het al zo moeilijk'. Dat maakt een mens een labiel stuk vreten. Je ziet.
quote:
Zwaar labiel. Continue janken. Sterk ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:41 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
vind haar wel sterk en intelligent.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Zwaar labiel. Continue janken. Sterk ja.
Dan ben jij wel heel zwak. Slim ook niet echt. Het is dan ook een vrouw he?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:41 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
vind haar wel sterk en intelligent.
Zaak geseponeerd, Valentijn mag blijvenquote:
ja nou en, is ook niet niks denk ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Zwaar labiel. Continue janken. Sterk ja.
Zelfs voor een vent heeft ze weinig tiet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:43 schreef Brummetje_ het volgende:
Even inbreken hoor: Heeft Valentijn nou nog steeds geen tieten?
Die waren uitverkocht.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:43 schreef Brummetje_ het volgende:
Nee, maar Robert Kranenbaas welquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:43 schreef Brummetje_ het volgende:
En de piemel ligt ook al bij het slachtafval... heb gehoord dat ze er frikandellen van gaan draaien.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:43 schreef Brummetje_ het volgende:
Op die ene foto hier wel, maar bij aankomst op het eiland iig al echt niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:43 schreef Brummetje_ het volgende:
Inderdaad, Jan is ook niet zo achterlijk dat hij met hen tegen Kees gaat.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:44 schreef Redefine het volgende:
Ik ben heel erg voor mensen die tactisch spelen (eigenlijk meer mensen die intelligent spelen). Maar bij Sjef en Gaysa mag hoogmoed wel tot de val komen, wat mij betreft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Maar het was niet zo slim om open kaart te spelen van Jan over Kees.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, Jan is ook niet zo achterlijk dat hij met hen tegen Kees gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |