Dat laatste kan ze -tot op zekere hoogte- niets aan doen. Het lijkt alsof een aantal mensen moeite hebben met het accepteren van iemand met genderdysforie. Uit gevoel van angst of onbehagen voor iemand die iets anders is dan anderen wordt er negatief gereageerd, ook als daar geen aanleiding toe is.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als zo'n irritante manier van praten hebt, constant zit te janken en fysiek zo zwak bent.
hahaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:04 schreef HostiMeister het volgende:
Godverdomme dat gejank over Sanne en haar omvang (de helft van de maagden hier mag blij zijn als ze ooit hun piemel in een vrouw van dat kaliber mogen proppen), Valentijn en haar geslacht (godverdomme klote boeren nog nooit in de stad geweest ofzo) en Edith de Topsporter.
Lekker fucking SBS niveau![]()
Vette aflevering weer en een proef die ik graag een keer bij Survivor zou willen zien
Oh was het niet serieus? Nou ja, lastig te zien hier. Zitten genoeg achterlijke reacties tussen die wel serieus zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:02 schreef Chai het volgende:
[..]
En dom om het zo serieus te nemen.
Kees is sws al een stuk langer.
Ga anders lekker zelf op een eiland zitten voor 2 weken, met mensen die je nauwelijks kent. Kijken wat dat met jouw emotionele/fysieke staat doet. Lekker kortzichtig weerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Flikker op manHet grootste deel van de aflevering was saaaaaaai
![]()
![]()
Proef was nog wel redelijk maar weinig spectaculair![]()
En dat gezeik op de kandidaten komt voornamelijk voort uit het feit dat het zulke janktypes zijn die enkel zeiken en zeuren maar zelf ook niets presteren
Njah, een vrouw hoeft niet per definitie zo slank te zijn om een mooi lichaam te hebben. Ana-Alicia is eerder te dun overigens. Maar echt boeiend vind ik het niet, ze is een krachtige kandidaat, dat telt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Niet iedereen ziet eruit als Geraldine of Ana Alicia inderdaad
en laat dat laatste nu net de essentie van ER zijn! Sterke mannen en vrouwen, overleven, proeven doen, afzien, ontberingen etc!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Njah, een vrouw hoeft niet per definitie zo slank te zijn om een mooi lichaam te hebben. Ana-Alicia is eerder te dun overigens. Maar echt boeiend vind ik het niet, ze is een krachtige kandidaat, dat telt.
Ah. Ik had eigenlijk eerder verwacht dat hij en Geraldine wel wat voor elkaar waren (al zal zij hem niet zo snel meer vertrouwen na die eilandraad). Leuk voor die tweequote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:03 schreef Letsstaytogether het volgende:
Geza krijg trouwens met Sanne Vogel een relatie.
Alleen gedraagt Sanne zich zo irritant op het eilandquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:10 schreef Guanabana het volgende:
Alsof zo'n gespierde plank zonder tieten zoals Ana-Alicia iets is.
Geef mij Sanne maar met haar lekkere drilkontje
Hehe ja, ik denk echt dat het echt super moeilijk is en heel erg vervelend kan zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga anders lekker zelf op een eiland zitten voor 2 weken, met mensen die je nauwelijks kent. Kijken wat dat met jouw emotionele/fysieke staat doet. Lekker kortzichtig weer
Ik denk dat je je reactie over de acceptatie van haar gender beter aan iemand anders kan richten. Al bedoel je het waarschijnlijk in het algemeen, je haalt een quote van mij aan. En mijn opmerkingen over haar gaan puur over haar handelen binnen ER.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:06 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat laatste kan ze -tot op zekere hoogte- niets aan doen. Het lijkt alsof een aantal mensen moeite hebben met het accepteren van iemand met genderdysforie. Uit gevoel van angst of onbehagen voor iemand die iets anders is dan anderen wordt er negatief gereageerd, ook als daar geen aanleiding toe is.
Grappig, want vorig jaar werd Paul, een man die zich zo nu en dan vrouwelijk gedroeg, gezien als een toffe peer.
Was ook niet aan jou gericht, staat er misschien wat ongelukkigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:14 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat je je reactie over de acceptatie van haar gender beter aan iemand anders kan richten.
Vorig jaar met Fatima was nog wel een graadje erger overigensquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:04 schreef HostiMeister het volgende:
Godverdomme dat gejank over Sanne en haar omvang (de helft van de maagden hier mag blij zijn als ze ooit hun piemel in een vrouw van dat kaliber mogen proppen), Valentijn en haar geslacht (godverdomme klote boeren nog nooit in de stad geweest ofzo) en Edith de Topsporter.
Lekker fucking SBS niveau![]()
Vette aflevering weer en een proef die ik graag een keer bij Survivor zou willen zien
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Alleen gedraagt Sanne zich zo irritant op het eiland
Verder niets mis mee inderdaad
twitter:KemperGeraldine twitterde op donderdag 10-10-2013 om 22:32:38Chick. @Anna_AliciaS we waren aanwezig... Bepaald deel van ons lichaam had de hoofdrol. #expeditierobinson reageer retweet
Anna-Alicia is niet per se te dun, maar gewoon afgetraind.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Njah, een vrouw hoeft niet per definitie zo slank te zijn om een mooi lichaam te hebben. Ana-Alicia is eerder te dun overigens. Maar echt boeiend vind ik het niet, ze is een krachtige kandidaat, dat telt.
Je ziet haar ribben zitten, dan vind ik dat toch wat meer dan gewoon afgetraind. Maar zoals ik eerder al zei, gaat het mij er om hoe ze in het spel is, dus echt boeiend is het ook weer niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 03:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat gezeik van die bekrompen boeren hier steeds.
http://www.newscientist.c(...)an.html#.UldTO1Dwl74 < lees dat artikel eens en kap dan met dat bekrompen gedoe.
[..]
Anna-Alicia is niet per se te dun, maar gewoon afgetraind.
Goed dat Kamp Noord Valentijn eruit heeft gestemd. Ik denk en hoop dat Zimra het duel wint. Valentijn maakt zichzelf fysiek helemaal kapot als ze door blijft gaan met de expeditie.
Wellicht gewoon geen conditie?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:00 schreef Stranger het volgende:
Ik snap alleen nog steeds niet hoe Zimra in hemelsnaam als laatste kon eindigen bij de eerste proef als ze blijkbaar hard genoeg in de expeditie wil blijven zitten om 15 dagen alleen op een eiland te overleven.
Had dan een stembriefje overgeslagen.
Misschien ook wel juist daarom, Geraldine zou zomaar je buurmeisje kunnen zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:24 schreef milaya het volgende:
Wat vinden mensen lekker aan Geraldine? Nieteens boobies, standaard hoofd etc. Oke misschien alleen lekkere ass maar dat is alles. Zimra daarintegen
Mja, kwestie van een aantal slechte keuzes na elkaar maken. Ze heeft zich blindgestaard op de extra stemmen, en totaal niet aan het als laatste aankomen gedacht.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:00 schreef Stranger het volgende:
Ik snap alleen nog steeds niet hoe Zimra in hemelsnaam als laatste kon eindigen bij de eerste proef als ze blijkbaar hard genoeg in de expeditie wil blijven zitten om 15 dagen alleen op een eiland te overleven.
Had dan een stembriefje overgeslagen.
Nou ja, dit jaar is er ook niet echt tegenstand geweest he? Ze heeft pas twee duels gespeeld, en de enige keer dat ze 'voorkennis' had speelde ze tegen een arme bejaarde die zelf moest opgeven.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:04 schreef Meke het volgende:
[..]
En ik hoop dat ze bij de redactie van het programma nu doorhebben dat elke week dezelfde proef niet werkt.. Aangezien bij beide keren de eerste die eruit was alle duels heeft gespeeld
Het is juist tof om te zien dat het elke keer dezelfde proef is. Daarmee zorg je dat de persoon die het langste alleen op het eiland zit in zijn eentje een voordeeltje heeft.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:04 schreef Meke het volgende:
En ik hoop dat ze bij de redactie van het programma nu doorhebben dat elke week dezelfde proef niet werkt.. Aangezien bij beide keren de eerste die eruit was alle duels heeft gespeeld
twitter:vossius twitterde op donderdag 10-10-2013 om 20:51:47“@HansUbbink: @vossius Robert, ik hoorde je toch net niet 'fuck' zeggen...” Kijk Hans, dat heb je verkeerd opgevangen. Ik zei Vork! reageer retweet
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:09 schreef Madame_Paon het volgende:
twitter:vossius twitterde op donderdag 10-10-2013 om 20:51:47“@HansUbbink: @vossius Robert, ik hoorde je toch net niet 'fuck' zeggen...” Kijk Hans, dat heb je verkeerd opgevangen. Ik zei Vork! reageer retweet
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat je denk dat je een vrouw/lekker wijf/slanke godin bent maakt nog niet dat je dat bent.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 03:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat gezeik van die bekrompen boeren hier steeds.
http://www.newscientist.c(...)an.html#.UldTO1Dwl74 < lees dat artikel eens en kap dan met dat bekrompen gedoe.
Gerrie is echt wel lekker. Droomvrouw, hele pakket.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:24 schreef milaya het volgende:
Wat vinden mensen lekker aan Geraldine? Nieteens boobies, standaard hoofd etc. Oke misschien alleen lekkere ass maar dat is alles. Zimra daarintegen
Beetje aandachtshoer wel met die broekjes constant..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:01 schreef maxmit het volgende:
Geraldine is inderdaad bijzonder compleet. Volledig gek en alleen voor die billetjes zou ik al gaan :-p
Ja het is warm he? dat hebben ze toch allemaalquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje aandachtshoer wel met die broekjes constant..
Ik vind haar niet lekker, ik vind der verschrikkelijk overrated. Snap niet dat mensen haar zo leuk vinden. Volgens mij heeft dat veelal te maken met het feit dat ze BN'er is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:24 schreef milaya het volgende:
Ik zie wel een verschil in de garderobe qua zwemkleding bij Geraldine hoor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het is warm he? dat hebben ze toch allemaal
Ik ben geen vent, het zal allemaal wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zie wel een verschil in de garderobe qua zwemkleding bij Geraldine hoor.
Ik ben geen homo, dus ik kijk graag naar vrouwlijke billen maar vind het wel wat opvallend.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben geen vent, het zal allemaal wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |