Humor is niet echt jouw ding, he?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
En de piemel ligt ook al bij het slachtafval... heb gehoord dat ze er frikandellen van gaan draaien.
Mokkels.nl in de gaten houden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:45 schreef tralalala het volgende:
Nu maar wachten op de screens en gifjes van Geraldine
Je mag het hopen. Maar Jan was al niet slim genoeg om de opmerkingen van Kees voor zich te houden tegenover het olijke duo, dus ik vrees het ergstequote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, Jan is ook niet zo achterlijk dat hij met hen tegen Kees gaat.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:45 schreef Redefine het volgende:
Uhh, das toch logisch als dit laatste proef voor samensmelting wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:45 schreef tralalala het volgende:
Nu maar wachten op de screens en gifjes van Geraldine
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:45 schreef Redefine het volgende:
Die halen ze toch allemaal nu? En dan + zimra/valentijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Inderdaad. Maar bij die twee kontmaatjes dringt het ook nog niet echt door dat mensen door krijgen dat zij tijdig uit elkaar moeten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:45 schreef zoem het volgende:
[..]
Maar het was niet zo slim om open kaart te spelen van Jan over Kees.
is er niet elk jaar zo n proef net voor de samensmelting waar nog iemand afvalt?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:47 schreef AF_ het volgende:
[..]
Die halen ze toch allemaal nu? En dan + zimra/valentijn
Natuurlijk, maar het is vreemd om het te laten zien, voordat de laatste proef is geweest. Dat doen ze steeds, spoileren met hun voorstukjes. Ik snap dat echt nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:46 schreef Zhero het volgende:
[..]
Uhh, das toch logisch als dit laatste proef voor samensmelting was
Zimra heeft zo de smaak te pakken van vlees, die eet Valentijn levend op.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:48 schreef Funzel het volgende:
Beter maakt Zimra gehakt van die lelijke lat.
daar zit geen vlees aanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zimra heeft zo de smaak te pakken van vlees, die eet Valentijn levend op.
Wat denk jequote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:48 schreef Letsstaytogether het volgende:
Wat heeft iedereen toch met Geraldine.
Dat vraag ik me af over Valentijn. De haat is buiten proporties hier.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:48 schreef Letsstaytogether het volgende:
Wat heeft iedereen toch met Geraldine.
Inderdaad, stem dan de sterkste (Edith) eruit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik dacht dat er na deze grote proef al de samensmelting zou komen?
Dan is het natuurlijk niet slim om Valentijn eruit te stemmen, maar wel zo 'eerlijk'.
Je ziet toch dat ze nog een afvallersproef moeten doen met de kop in het zand.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:47 schreef AF_ het volgende:
[..]
Die halen ze toch allemaal nu? En dan + zimra/valentijn
Eensquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af over Valentijn. De haat is buiten proporties hier.
Bizar, idd, ze doet niet veel fout imo. Maar goed. En dan dat overdreven gegeil op Gerrie, alsof ze nooit een chick zien ofzoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als zo'n irritante manier van praten hebt, constant zit te janken en fysiek zo zwak bent.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Het komt de reeks wel ten goede dat ze er uit is nu. Want ze verliest van Zimra, ongetwijfeld.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze een paar servetten erbij krijgt. Die heb je altijd wel nodig als je moet kluiven.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zimra heeft zo de smaak te pakken van vlees, die eet Valentijn levend op.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:49 schreef zoem het volgende:
[..]
quote:
Het is als mens een bloed irritant wezen, dat het ook nog eens omgebouwd is helpt er niet aan mee, en weet je nooit goed waar je naar kijkt of wat je hoort. En ik weiger om iemand die als man is geboren, bij ombouw het stempel vrouw te geven. Zo werkt het niet in de natuur!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:50 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Bizar, idd, ze doet niet veel fout imo. Maar goed. En dan dat overdreven gegeil op Gerrie, alsof ze nooit een chick zien ofzo![]()
Ik zou iig blij zijn als ze er uit is. De zwaksten moeten gewoon zo snel mogelijk weg. Die voegen niets toe.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het komt de reeks wel ten goede dat ze er uit is nu. Want ze verliest van Zimra, ongetwijfeld.
Dat verbitterde gezeur hier was na 1 aflevering al meer dan genoeg. Misschien dat het topic hierna daadwerkelijk iets meer over het spel gaat.
Ik voelde al wat hersencellen afsterven, totdat ik doorhad dat ik vergeten was te zappen naar een andere zender. Oh Oh Cherso was al kansloos, dit is helemaal te treurig voor woordenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:52 schreef RedFever007 het volgende:
Wat een kneuzenprogramma is er nu op zeg![]()
Ooit nog eens een topic voor geopend
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is als mens een bloed irritant wezen, dat het ook nog eens omgebouwd is helpt er niet aan mee, en weet je nooit goed waar je naar kijkt of wat je hoort. En ik weiger om iemand die als man is geboren, bij ombouw het stempel vrouw te geven. Zo werkt het niet in de natuur!
Door dat eeuwige gezeur over haar genderidentiteit. Ze heeft een vrouwelijk brein en dat is uiteindelijk wat ertoe doet. Ze ziet er nu ook meer uit als vrouw en ze jankt als een vrouw. Waarom dan toch de noodzaak voelen om iemand als man te blijven bestempelen? Who cares wat voor chromosomen ze heeft.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Ga toch weg, jij werkt niet in de natuur.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is als mens een bloed irritant wezen, dat het ook nog eens omgebouwd is helpt er niet aan mee, en weet je nooit goed waar je naar kijkt of wat je hoort. En ik weiger om iemand die als man is geboren, bij ombouw het stempel vrouw te geven. Zo werkt het niet in de natuur!
Het scheelt dat we binnenkort van dat kansloze gezeik af zijn (het is een man, nee een vrouw, maar als man geboren dus een man!, boehoehoequote:
Dan vergeet je gemakshalve de anatomie vanbinnen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Door dat eeuwige gezeur over haar genderidentiteit. Ze heeft een vrouwelijk brein en dat is uiteindelijk wat ertoe doet. Ze ziet er nu ook meer uit als vrouw en ze jankt als een vrouw. Waarom dan toch de noodzaak voelen om iemand als man te blijven bestempelen? Who cares wat voor chromosomen ze heeft.
Maar ik moet zeggen dat ik haar lichaam ook naar vind om te zien soms.Dat is echter geen reden om iemand te haten lijkt me.
Doe normaal, alsof ze zo vadsig is.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:27 schreef Chai het volgende:
Sanne overtreft Kees misschien toch ook nog wel qua gewicht?
Wat maakt jou iemands anatomie vanbinnen uit?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dan vergeet je gemakshalve de anatomie vanbinnen?
Open er een apart topic over als je het er zo zwaar mee hebt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Daar gaan de meeste comments niet over. Het gaat altijd over hoe lelijk ze is en dat ze 'toch echt een man is'. Maar goed.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als zo'n irritante manier van praten hebt, constant zit te janken en fysiek zo zwak bent.
Wat een onzin opmerking van Chai inderdaad. Zo dik is Sanne nou ook weer niet. En sowieso is het dom om te denken dat een vrouw zwaarder is dan een man (ja als het om een hele dikke vrouw versus een dunne man gaat, maar anders is het vrij zeldzaam).quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Doe normaal, alsof ze zo vadsig is.
Ik beoordeel mensen niet aan de hand van hun anatomie nee. Vrouwen die onvruchtbaar zijn, zijn ook niet minder vrouw en mannen met XX chromosomen (want die heb je ook) niet minder man.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze was wel een stuk dikker in het begin.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat een onzin opmerking van Chai inderdaad. Zo dik is Sanne nou ook weer niet. En sowieso is het dom om te denken dat een vrouw zwaarder is dan een man (ja als het om een hele dikke vrouw versus een dunne man gaat, maar anders is het vrij zeldzaam).
Daarom ook mijn toevoeging over dat gezeik daarover.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar gaan de meeste comments niet over. Het gaat altijd over hoe lelijk ze is en dat ze 'toch echt een man is'. Maar goed.
Maar ze heeft juist een mooi gezicht, vind ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar gaan de meeste comments niet over. Het gaat altijd over hoe lelijk ze is en dat ze 'toch echt een man is'. Maar goed.
Maar nog steeds niet bizar dik ofzo. Sowieso moeten we niet vergeten dat het op tv is en ze veel in bikini in beeld is. Ze heeft een wat raar figuur en is sowieso wel stevig van zichzelf. Maar het is verre van storend of dik te noemen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze was wel een stuk dikker in het begin.
Smaken verschillen, ik vind d'r gezicht niet mooiquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:59 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Maar ze heeft juist een mooi gezicht, vind ik.
Waarom ben ik altijd zo afwijkend? Of bekijken mannen vrouwen anders.![]()
Nahjaa, ben in ieder geval benieuwd wie het spel gaat winnen, en ik hoop niet Geza of Sef want dat vind ik ergens wel oneerlijk. Vanaf dag 1 waren ze samen, zeg maar.
En dom om het zo serieus te nemen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat een onzin opmerking van Chai inderdaad. Zo dik is Sanne nou ook weer niet. En sowieso is het dom om te denken dat een vrouw zwaarder is dan een man (ja als het om een hele dikke vrouw versus een dunne man gaat, maar anders is het vrij zeldzaam).
Niet iedereen ziet eruit als Geraldine of Ana Alicia inderdaadquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar nog steeds niet bizar dik ofzo. Sowieso moeten we niet vergeten dat het op tv is en ze veel in bikini in beeld is. Ze heeft een wat raar figuur en is sowieso wel stevig van zichzelf. Maar het is verre van storend of dik te noemen.
Kees is sowieso wel dikker hahaha. Duidelijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Doe normaal, alsof ze zo vadsig is.
Met deze post breng je het niveau gelijk omhoog ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:04 schreef HostiMeister het volgende:
Godverdomme dat gejank over Sanne en haar omvang (de helft van de maagden hier mag blij zijn als ze ooit hun piemel in een vrouw van dat kaliber mogen proppen), Valentijn en haar geslacht (godverdomme klote boeren nog nooit in de stad geweest ofzo) en Edith de Topsporter.
Lekker fucking SBS niveau![]()
Vette aflevering weer en een proef die ik graag een keer bij Survivor zou willen zien
Dat laatste kan ze -tot op zekere hoogte- niets aan doen. Het lijkt alsof een aantal mensen moeite hebben met het accepteren van iemand met genderdysforie. Uit gevoel van angst of onbehagen voor iemand die iets anders is dan anderen wordt er negatief gereageerd, ook als daar geen aanleiding toe is.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als zo'n irritante manier van praten hebt, constant zit te janken en fysiek zo zwak bent.
hahaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:04 schreef HostiMeister het volgende:
Godverdomme dat gejank over Sanne en haar omvang (de helft van de maagden hier mag blij zijn als ze ooit hun piemel in een vrouw van dat kaliber mogen proppen), Valentijn en haar geslacht (godverdomme klote boeren nog nooit in de stad geweest ofzo) en Edith de Topsporter.
Lekker fucking SBS niveau![]()
Vette aflevering weer en een proef die ik graag een keer bij Survivor zou willen zien
Oh was het niet serieus? Nou ja, lastig te zien hier. Zitten genoeg achterlijke reacties tussen die wel serieus zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:02 schreef Chai het volgende:
[..]
En dom om het zo serieus te nemen.
Kees is sws al een stuk langer.
Ga anders lekker zelf op een eiland zitten voor 2 weken, met mensen die je nauwelijks kent. Kijken wat dat met jouw emotionele/fysieke staat doet. Lekker kortzichtig weerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Flikker op manHet grootste deel van de aflevering was saaaaaaai
![]()
![]()
Proef was nog wel redelijk maar weinig spectaculair![]()
En dat gezeik op de kandidaten komt voornamelijk voort uit het feit dat het zulke janktypes zijn die enkel zeiken en zeuren maar zelf ook niets presteren
Njah, een vrouw hoeft niet per definitie zo slank te zijn om een mooi lichaam te hebben. Ana-Alicia is eerder te dun overigens. Maar echt boeiend vind ik het niet, ze is een krachtige kandidaat, dat telt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Niet iedereen ziet eruit als Geraldine of Ana Alicia inderdaad
en laat dat laatste nu net de essentie van ER zijn! Sterke mannen en vrouwen, overleven, proeven doen, afzien, ontberingen etc!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Njah, een vrouw hoeft niet per definitie zo slank te zijn om een mooi lichaam te hebben. Ana-Alicia is eerder te dun overigens. Maar echt boeiend vind ik het niet, ze is een krachtige kandidaat, dat telt.
Ah. Ik had eigenlijk eerder verwacht dat hij en Geraldine wel wat voor elkaar waren (al zal zij hem niet zo snel meer vertrouwen na die eilandraad). Leuk voor die tweequote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:03 schreef Letsstaytogether het volgende:
Geza krijg trouwens met Sanne Vogel een relatie.
Alleen gedraagt Sanne zich zo irritant op het eilandquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:10 schreef Guanabana het volgende:
Alsof zo'n gespierde plank zonder tieten zoals Ana-Alicia iets is.
Geef mij Sanne maar met haar lekkere drilkontje
Hehe ja, ik denk echt dat het echt super moeilijk is en heel erg vervelend kan zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga anders lekker zelf op een eiland zitten voor 2 weken, met mensen die je nauwelijks kent. Kijken wat dat met jouw emotionele/fysieke staat doet. Lekker kortzichtig weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |