is er niet elk jaar zo n proef net voor de samensmelting waar nog iemand afvalt?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:47 schreef AF_ het volgende:
[..]
Die halen ze toch allemaal nu? En dan + zimra/valentijn
Natuurlijk, maar het is vreemd om het te laten zien, voordat de laatste proef is geweest. Dat doen ze steeds, spoileren met hun voorstukjes. Ik snap dat echt nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:46 schreef Zhero het volgende:
[..]
Uhh, das toch logisch als dit laatste proef voor samensmelting was
Zimra heeft zo de smaak te pakken van vlees, die eet Valentijn levend op.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:48 schreef Funzel het volgende:
Beter maakt Zimra gehakt van die lelijke lat.
daar zit geen vlees aanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zimra heeft zo de smaak te pakken van vlees, die eet Valentijn levend op.
Wat denk jequote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:48 schreef Letsstaytogether het volgende:
Wat heeft iedereen toch met Geraldine.
Dat vraag ik me af over Valentijn. De haat is buiten proporties hier.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:48 schreef Letsstaytogether het volgende:
Wat heeft iedereen toch met Geraldine.
Inderdaad, stem dan de sterkste (Edith) eruit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik dacht dat er na deze grote proef al de samensmelting zou komen?
Dan is het natuurlijk niet slim om Valentijn eruit te stemmen, maar wel zo 'eerlijk'.
Je ziet toch dat ze nog een afvallersproef moeten doen met de kop in het zand.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:47 schreef AF_ het volgende:
[..]
Die halen ze toch allemaal nu? En dan + zimra/valentijn
Eensquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af over Valentijn. De haat is buiten proporties hier.
Bizar, idd, ze doet niet veel fout imo. Maar goed. En dan dat overdreven gegeil op Gerrie, alsof ze nooit een chick zien ofzoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als zo'n irritante manier van praten hebt, constant zit te janken en fysiek zo zwak bent.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Het komt de reeks wel ten goede dat ze er uit is nu. Want ze verliest van Zimra, ongetwijfeld.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze een paar servetten erbij krijgt. Die heb je altijd wel nodig als je moet kluiven.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zimra heeft zo de smaak te pakken van vlees, die eet Valentijn levend op.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:49 schreef zoem het volgende:
[..]
quote:
Het is als mens een bloed irritant wezen, dat het ook nog eens omgebouwd is helpt er niet aan mee, en weet je nooit goed waar je naar kijkt of wat je hoort. En ik weiger om iemand die als man is geboren, bij ombouw het stempel vrouw te geven. Zo werkt het niet in de natuur!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:50 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Bizar, idd, ze doet niet veel fout imo. Maar goed. En dan dat overdreven gegeil op Gerrie, alsof ze nooit een chick zien ofzo![]()
Ik zou iig blij zijn als ze er uit is. De zwaksten moeten gewoon zo snel mogelijk weg. Die voegen niets toe.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het komt de reeks wel ten goede dat ze er uit is nu. Want ze verliest van Zimra, ongetwijfeld.
Dat verbitterde gezeur hier was na 1 aflevering al meer dan genoeg. Misschien dat het topic hierna daadwerkelijk iets meer over het spel gaat.
Ik voelde al wat hersencellen afsterven, totdat ik doorhad dat ik vergeten was te zappen naar een andere zender. Oh Oh Cherso was al kansloos, dit is helemaal te treurig voor woordenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:52 schreef RedFever007 het volgende:
Wat een kneuzenprogramma is er nu op zeg![]()
Ooit nog eens een topic voor geopend
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is als mens een bloed irritant wezen, dat het ook nog eens omgebouwd is helpt er niet aan mee, en weet je nooit goed waar je naar kijkt of wat je hoort. En ik weiger om iemand die als man is geboren, bij ombouw het stempel vrouw te geven. Zo werkt het niet in de natuur!
Door dat eeuwige gezeur over haar genderidentiteit. Ze heeft een vrouwelijk brein en dat is uiteindelijk wat ertoe doet. Ze ziet er nu ook meer uit als vrouw en ze jankt als een vrouw. Waarom dan toch de noodzaak voelen om iemand als man te blijven bestempelen? Who cares wat voor chromosomen ze heeft.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:49 schreef zoem het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |