Eerder BNN'erquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind haar niet lekker, ik vind der verschrikkelijk overrated. Snap niet dat mensen haar zo leuk vinden. Volgens mij heeft dat veelal te maken met het feit dat ze BN'er is.
"Overrated"quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind haar niet lekker, ik vind der verschrikkelijk overrated. Snap niet dat mensen haar zo leuk vinden. Volgens mij heeft dat veelal te maken met het feit dat ze BN'er is.
Dit moment, serieus.Dieptepunt. Zo overduidelijk met haar "Ik ben eigenlijk vegetariër, maar ik hoop nu echt op knakworstjes."quote:
Zou je dr geven?quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dit moment, serieus.Dieptepunt. Zo overduidelijk met haar "Ik ben eigenlijk vegetariër, maar ik hoop nu echt op knakworstjes."
Ik erger me echt dood aan haar met haar domme fucking dit, fucking dat. het is allemaal zo geforceerd. Wat een naar mens.
Wat moet ik d'r geven?quote:
Ik ook, in een niet geheel nuchtere staat, nog steeds primaquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb haar in het echt gezien. Ze is echt niet bijzonder.
twitter:Jan_V3 twitterde op woensdag 16-10-2013 om 12:01:43Vanmorgen in de trein: "jij lijkt op de gast van #expeditierobinson". - "dat ben ik ook." "Nee, zoveel lijk je nou ook weer niet op hem!" reageer retweet
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:37 schreef Madame_Paon het volgende:
twitter:Jan_V3 twitterde op woensdag 16-10-2013 om 12:01:43Vanmorgen in de trein: "jij lijkt op de gast van #expeditierobinson". - "dat ben ik ook." "Nee, zoveel lijk je nou ook weer niet op hem!" reageer retweet
Mag ik je handtekening?quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb haar in het echt gezien. Ze is echt niet bijzonder.
Stel me voor aan haarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb Gerrie ook gezien in het echt en ik vind d'r
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |