nie liege, moslimas doen enkel anaalquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nie liege, moslimas doen enkel anaal
lol, dacht dat jij meer een ufo/alien man wasquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:07 schreef Gridlok het volgende:
Hoezo dieper over nagedacht, ga me niet zeggen dat je scientologist bent he.
vaginaal welquote:
Niet elke moslima is hetzelfde, ken er ook die gewoon seks hebben en ken er die wachten voor huwelijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nie liege, moslimas doen enkel anaal
Whaha, godver.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JUNAMII
Lijkt mij dat die ook met hetzelfde probleem zitten, dat alles een eind heeft, dus nogmaals waarover dieper na denken?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:08 schreef Beebiel het volgende:
[..]
lol, dacht dat jij meer een ufo/alien man was
Zit in GTA V ook een vette parodie op genaamd Kifflomquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:07 schreef Gridlok het volgende:
Hoezo dieper over nagedacht, ga me niet zeggen dat je scientologist bent he.
Hook me upquote:
Dit is echt hetzelfde als seksuele voorlichting krijgen, hele tijd van die dingetjes waar je dan van denkt godver dat wil ik ook doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zit in GTA V ook een vette parodie op genaamd Kifflom . Kk veel geld doneren, raar pak kopen, 5 mijl in een woestijn rennen enz. voordat je toegelaten wordt .
Die missies heb jij gisteren gedaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zit in GTA V ook een vette parodie op genaamd Kifflom. Kk veel geld doneren, raar pak kopen, 5 mijl in een woestijn rennen enz. voordat je toegelaten wordt
.
[..]
Hook me up.
geesten en shitquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lijkt mij dat die ook met hetzelfde probleem zitten, dat alles een eind heeft, dus nogmaals waarover dieper na denken?
Alle moslims zijn hetzelfde. Mag ze nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Niet elke moslima is hetzelfde, ken er ook die gewoon seks hebben en ken er die wachten voor huwelijk.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dit is echt hetzelfde als seksuele voorlichting krijgen, hele tijd van die dingetjes waar je dan van denkt godver dat wil ik ook doen
Kaolo stalkerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die missies heb jij gisteren gedaan
Volg jou altijd Gquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kaolo stalker![]()
. Weet het niet eens meer, dacht eigenlijk eergisteren ofzo.
Je kan toch niet iedereen over 1 kam scheren, misschien heb jij gewoon slechte ervaringen met moslims.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alle moslims zijn hetzelfde. Mag ze niet
Noord afrikanen mag ik ook niet.
kwenie, niet dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja, want die zijn er natuurlijk ook.
Bel me op me telefoonquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:12 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha zijn er genoeg, zo moeilijk zijn ze niet te vinden. Lekkere moslima in de OP trouwens.
Dit vind ik wel jammer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alle moslims zijn hetzelfde. Mag ze niet
Noord afrikanen mag ik ook niet.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Geil geworden.
Ik heb altijd het idee dat er geen beginnen aan is. En hier in de buurt al helemaal niet, want die kent weer die, en die komt er dan weer van te weten enz
.
Watquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:14 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik een herder, jij een schaap. Volg me xx
goh ja, ik weet veel interessants, maar de tijd is er nog niet rijp voorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:13 schreef Gridlok het volgende:
Dat diep nadenken noemen, ik dacht even dat je met iets interessants kwam, buitenaards leven vergelijken met hersenspinsels.
Ik wou zeggen ik ben de shoarmaboer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat.
Laten we shoarma maken, ik heb de saus.
Liever een maverick dan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:14 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik een herder, jij een schaap. Volg me xx
Dingen zoals hoe je een gratis drankje scoort in een drank automaat?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:14 schreef Beebiel het volgende:
[..]
goh ja, ik weet veel interessants, maar de tijd is er nog niet rijp voor
ja meestal welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zijn geesten/aliens hetzelfde in jouw ogen?
Al mijn twijfel was weggenomen toen ik op Oud & Nieuw mijn Marokkaanse buurmeisje dronken over straat zag strompelen, ze is rond de 18 ofzoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Jezus man. Ze zijn schijnheilig vaak. Vasten, maar wel zuipen en stiekem neuken. Ken ook Marokkaantjes die dit doen, maar die zeggen gewoon dat ze het doen.
Oja dat is wel probleempje, alles moet je stiekem doen natuurlijk...waar ik woon heb je daar genoeg van. Gelukkig ben ik enigskindquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Geil geworden.
Ik heb altijd het idee dat er geen beginnen aan is. En hier in de buurt al helemaal niet, want die kent weer die, en die komt er dan weer van te weten enz
.
Ja dus? Iedereen blowt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al mijn twijfel was weggenomen toen ik op Oud & Nieuw mijn Marokkaanse buurmeisje dronken over straat zag strompelen, ze is rond de 18 ofzo. Maar haar broers zitten wel weer vaak in de shop enzo
.
Enig kind zijn lijkt me helemaal niks.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Oja dat is wel probleempje, alles moet je stiekem doen natuurlijk...waar ik woon heb je daar genoeg van. Gelukkig ben ik enigskind(alleen een half broer die nog verkaasder is dan ik, maar woont op zichzelf)
dat is meer iets voor Dynamoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dingen zoals hoe je een gratis drankje scoort in een drank automaat?
Ik denk ik ook niet, maar ik kijk het nog even aan.quote:
Ik ben het gewend he, vind het wel fijn eigenlijk. Je wordt toch verwend welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Enig kind zijn lijkt me helemaal niks.
HAHAHAH JIJ BN EGT KK DOMquote:
uiteindelijk welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer kans is op buitenaards leven dan het vinden van geesten heuuur.
Dat snap ik wel, maar dat zijn wat mij betreft de voordelen op korte termijn. Er zijn genoeg momenten geweest dat ik mijn broer vervloekt heb, maar de lessen die ik daaruit heb geleerd zijn me veel waard.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:18 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ben het gewend he, vind het wel fijn eigenlijk. Je wordt toch verwend wel
Ik ook, maar ben geen enig kind. Wel enig dochter.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:18 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ben het gewend he, vind het wel fijn eigenlijk. Je wordt toch verwend wel
Samira Said als hij van milfs houdt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:19 schreef ntm het volgende:
[..]
Ewa MMGYMCMB wil een Marokkaans chickie, ken jij er nog eentje?
Een collega van me had vier dochters, dan ben je pas de lul.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook, maar ben geen enig kind. Wel enig dochter.
Ja dat kan, ik weet niet veel beterquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar dat zijn wat mij betreft de voordelen op korte termijn. Er zijn genoeg momenten geweest dat ik mijn broer vervloekt heb, maar de lessen die ik daaruit heb geleerd zijn me veel waard.
Dus eh..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Oja dat is wel probleempje, alles moet je stiekem doen natuurlijk...waar ik woon heb je daar genoeg van. Gelukkig ben ik enigskind(alleen een half broer die nog verkaasder is dan ik, maar woont op zichzelf)
Hoeveel broers heb je dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook, maar ben geen enig kind. Wel enig dochter.
Alleen dochters hebben zou ik ook niet willenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een collega van me had vier dochters, dan ben je pas de lul.
Maar niet iedereen doet er schijnheilig over/heeft een geloof waarvan het niet magquote:
Niks mis mee, kan ik beamenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Enig kind zijn lijkt me helemaal niks.
Haha waarom gelijk zo'n oud wijf. You wara youm habibi ....leuk liedjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:20 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Samira Said als hij van milfs houdt.
Ik weet ook niet beter, maar we kunnen denk ik wel stellen dat we allebei iets gemist hebben.quote:
Blowen is niet haram hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar niet iedereen doet er schijnheilig over/heeft een geloof waarvan het niet mag.
[..]
Niks mis mee, kan ik beamen.
Daarom wil ik ook niet aan kinderen beginnen, de kansen staan me niet aan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Alleen dochters hebben zou ik ook niet willen. Dan word je met de jaar gekker.
Kan je ook beamen dat het nice is om een broer te hebben?quote:
Ja dat sowiesoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet ook niet beter, maar we kunnen denk ik wel stellen dat we allebei iets gemist hebben.
Schijnheilige mensen moeten sowieso dood.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar niet iedereen doet er schijnheilig over/heeft een geloof waarvan het niet mag.
[..]
Niks mis mee, kan ik beamen.
Ja man, je dochter willen beschermen, creepy man.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:24 schreef Id_do_her het volgende:
Ik vind vaders die heel beschermend doen over hun dochter wel echt creepy. Dit moeten jullie ook wel herkennen?
Dat snap ik, maar dat bedoel ik niet, echt hardcore-stijl.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja man, je dochter willen beschermen, creepy man.
Wat is daar mis mee dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:24 schreef Id_do_her het volgende:
Ik vind vaders die heel beschermend doen over hun dochter wel echt creepy. Dit moeten jullie ook wel herkennen?
quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat bedoel ik niet, echt hardcore-stijl.
Heb een tweelingsbroer (twee-eiig) is wel nice.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kan je ook beamen dat het nice is om een broer te hebben?
Wat? Maar alcohol wel?quote:
Jawel, maar er zijn mooiere exemplaren uit die regioquote:
True.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:24 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Schijnheilige mensen moeten sowieso dood.
Ik heb juist bijna altijd vaders van chicks ontmoet die bijna té chill waren, relaxt voor mij, prima mensen ook verder, maar ik zou niet zo gemoedelijk doen tegenover degene die mijn dochter doetquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:24 schreef Id_do_her het volgende:
definieer hardcore stijl.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij mij was het in het begin helemaal niet nice, maar toen opeens wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:26 schreef Beebiel het volgende:
[..]
Heb een tweelingsbroer (twee-eiig) is wel nice.
Hoezo dan? Wat is het grote voordeel van een broer hebben?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij mij was het in het begin helemaal niet nice, maar toen opeens wel.
Dat herken ik wel ja, ik kon het op een paar uitzonderingen na altijd heel goed vinden met de vaders. Beetje old-school films kijken en zo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb juist bijna altijd vaders van chicks ontmoet die bijna té chill waren, relaxt voor mij, prima mensen ook verder, maar ik zou niet zo gemoedelijk doen tegenover degene die mijn dochter doet. Al besef ik me nu wel dat ze misschien wel inzagen dat ik gewoon goed volk ben
.
Mijn vader is ook erg beschermend... Mijn broer ook.. Als iemand mij echt echt iets afschuwelijks zou aandoen, dan zouden zij actie ondernemen. Erg? Nee. Fijn juist.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
JE BENT LELIJKquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn vader is ook erg beschermend... Mijn broer ook.. Als iemand mij echt echt iets afschuwelijks zou aandoen, dan zouden zij actie ondernemen. Erg? Nee. Fijn juist.
Dat hij in mijn eerste twintig jaar de grote vijand was, en toen opeens was hij een goede vriend waarvan ik weet dat hij dat ook blijft.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoezo dan? Wat is het grote voordeel van een broer hebben?
Ik heb nooit, ook als kind niet, zoiets gehad van 'had ik maar een broer'.
We hebben beiden een heel verschillend leven maar toch is er een band en die blijft er.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij mij was het in het begin helemaal niet nice, maar toen opeens wel.
Dit is niet heel erg. Maar jij snapt denk wel wat ik bedoel toch?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
JE BENT LELIJK
nu ga ik onderduiken voor je bruur
Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn vader is ook erg beschermend... Mijn broer ook.. Als iemand mij echt echt iets afschuwelijks zou aandoen, dan zouden zij actie ondernemen. Erg? Nee. Fijn juist.
Maar zo'n band kan je toch ook met iemand anders dan je bloedeigen broer hebben?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat hij in mijn eerste twintig jaar de grote vijand was, en toen opeens was hij een goede vriend waarvan ik weet dat hij dat ook blijft.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:29 schreef Beebiel het volgende:
[..]
We hebben beiden een heel verschillend leven maar toch is er een band en die blijft er.
WAT PRAAT JE ZO TEGEN HEM MANquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
JE BENT LELIJK
nu ga ik onderduiken voor je bruur
Vaak zat geprobeerd, maar nog niet gelukt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar zo'n band kan je toch ook met iemand anders dan je bloedeigen broer hebben?
Goons on deckquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee.. Neven/broers/what evers die zo komen als het nodig is.
Komen ze ook wanneer het niet nodig is? Want daar doel ik op.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat heb ik dus juist niet, neven of broers. Als er wat was moest ik het van of mijn vrienden of mezelf hebben als klein joch. Wel goed though, dan leer je je zelf te verdedigen zonder iemand erbij te halen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vroeger wel hahahaha...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Komen ze ook wanneer het niet nodig is? Want daar doel ik op.
Ik ben chickie gap.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:31 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus juist niet. Als er wat was moest ik het van of mijn vrienden of mezelf hebben als klein joch. Wel though, dan leer je je zelf te verdedigen zonder iemand erbij te halen.
Dat bedoel ik dus, ik kon hem ook wel klieven soms, maar dat ebde weg.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vroeger wel hahahaha...Kon mijn broer wel wat aan doen toen.
Kwam op mezelf neer, mijn broer zei dat het mijn probleem was en dat hij er niks mee te maken had.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:31 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus juist niet, neven of broers. Als er wat was moest ik het van of mijn vrienden of mezelf hebben als klein joch. Wel goed though, dan leer je je zelf te verdedigen zonder iemand erbij te halen.
Roken is niet haram, maar wel beter als je stopt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:32 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Alles wat schadelijk voor je is is haram.
Blowen is niet haram maar tussen haram en halal in, aangezien het ook een helend effect op je kan hebben. Dat betekent dus dat het alleen voor medicale doeleinden gebruikt mag worden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:32 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Je moet aan iets sterven, ghehe.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Roken is niet haram, maar wel beter als je stopt.
Ik ken het als Makruh.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:32 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Gezien mijn afkomst zou mijn "broer" meteen met zijn Golf 2 naar dat joch toe rijden om hem te dreigen met zijn vlindermes.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kwam op mezelf neer, mijn broer zei dat het mijn probleem was en dat hij er niks mee te maken had.
Maar alle mocro's die zich schizo blowen dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Blowen is niet haram maar tussen haram en halal in, aangezien het ook een helend effect op je kan hebben. Dat betekent dus dat het alleen voor medicale doeleinden gebruikt mag worden.
/mosquetalks
Gezien mijn afkomst is het mijn probleem en moet ik het zelf maar oplossen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:34 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Gezien mijn afkomst zou mijn "broer" meteen met zijn Golf 2 naar dat joch toe rijden om hem te dreigen met zijn vlindermes.
Nederlandse Marokkanenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar alle mocro's die zich schizo blowen dan?
http://www.artsennet.nl/N(...)danks-frequentie.htm
Klinkt als mijn moeder.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:34 schreef ntm het volgende:
Mijn neven zitten allemaal in Tunesië of Marokko en sowieso als er iets zou gebeuren zie ik ze niet echt mij verdedigen, 'eigen schuld' krijg ik dan te horen.
Toch vermijd ik het. Ik wil geen vieze rokers-adem.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Blowen is niet haram maar tussen haram en halal in, aangezien het ook een helend effect op je kan hebben. Dat betekent dus dat het alleen voor medicale doeleinden gebruikt mag worden.
/mosquetalks
Vroeger was ik een wilde en het leukste vond ik Nederlandse chicks slaan. Die stonden altijd in een groep, totdat de eerste klap werd uitgedeeld, flashhhhhhh daar gingen ze en dan stond ze ineens alleen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gezien mijn afkomst is het mijn probleem en moet ik het zelf maar oplossen.
Alleen heb ik geen broer, genoeg vechtpartijtjes gehad waarbij ik in elkaar werd getrapt zonder hulp aangezien ik geen neven (in Nederland) of broers heb.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gezien mijn afkomst is het mijn probleem en moet ik het zelf maar oplossen.
Ik had ze wel en mij gebeurde hetzelfde, zo verschillend zijn we niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:37 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Alleen heb ik geen broer, genoeg vechtpartijtjes gehad waarbij ik in elkaar werd getrapt zonder hulp aangezien ik geen neven (in Nederland) of broers heb.
Mijn moeder zou mij eerst een preek geven over van alles en nog wat wat er niets mee te maken heeft en dan pas zeggen dat het mijn schuld isquote:
Mijn ouders ook wel hoor, als ik geplayed wordt door een jongen of gekwetst zegt mijn moeder gewoon 'had je maar niet zo naďef moeten zijn'quote:
Bij mij was dat net omgekeerd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:38 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Mijn moeder zou mij eerst een preek geven over van alles en nog wat wat er niets mee te maken heeft en dan pas zeggen dat het mijn schuld.
Vinden je ouders het goed dat je niet moslims date?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Mijn ouders ook wel hoor, als ik geplayed wordt door een jongen of gekwetst zegt mijn moeder gewoon 'had je maar niet zo naďef moeten zijn'
Haha zoooo echt mijn ma ook hequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:38 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Mijn moeder zou mij eerst een preek geven over van alles en nog wat wat er niets mee te maken heeft en dan pas zeggen dat het mijn schuld is.
Door fouten leer je, en je moeder weet dat schijnbaar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Mijn ouders ook wel hoor, als ik geplayed wordt door een jongen of gekwetst zegt mijn moeder gewoon 'had je maar niet zo naďef moeten zijn'
Jawel, mijn moeder vertel ik altijd over dates maar mijn pa niet. Doe ik pas als echt serieus is, die is moeilijk...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vinden je ouders het goed dat je niet moslims date?
"..ja, ik ken 'm gewoon van internet, FOK! to be exactquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Jawel, mijn moeder vertel ik altijd over dates maar mijn pa niet. Doe ik pas als echt serieus is, die is moeilijk...
Ik heb door de jaren geleerd dat ik niks tegen mijn moeder moet vertellen en mijn vader juist wel normaal kan doen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Jawel, mijn moeder vertel ik altijd over dates maar mijn pa niet. Doe ik pas als echt serieus is, die is moeilijk...
Dat is hier juist andersom. Mijn vader zeurt altijd dat ik beter kan krijgen en mijn ma wilt, als ik haar vertel dat ik een vriendin heb, haar meteen uitnodigen voor een etentje bij onsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb door de jaren geleerd dat ik niks tegen mijn moeder moet vertellen en mijn vader juist wel normaal kan doen.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"..ja, ik ken 'm gewoon van internet, FOK! to be exact.."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ - I can't handle stupidity on my own.
Dat is eigenlijk hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:43 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat is hier juist andersom. Mijn vader zeurt altijd dat ik beter kan krijgen en mijn ma wilt, als ik haar vertel dat ik een vriendin heb, haar meteen uitnodigen voor een etentje bij ons.
Nee bij mij is echt andersom, waarom kan je beter niks tegen je ma vertellen danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb door de jaren geleerd dat ik niks tegen mijn moeder moet vertellen en mijn vader juist wel normaal kan doen.
Dat was nog best een hilarisch gesprek met mijn oudersquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"..ja, ik ken 'm gewoon van internet, FOK! to be exact.."
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat was nog best een hilarisch gesprek met mijn oudersLaatst zonder erbij na te denken Panzer z'n username genoemd, zo bang dat m'n pa m gaat googlen
Dat wanneer ik een vriendin heb ik het eerder aan mijn vader vertel, want hij komt niet aan met een heel stel verplichtingen.quote:
M'n moeder heeft hier wel eens gekeken, dus ik weet dat ze weten hoe het moetquote:
Mijn kinderen zouden niet eens weten wie ik was.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:45 schreef Chai het volgende:
Als mijn kinderen zoiets zouden laten vallen zou ik alles tot in detail weten te sherlocken.
Hahaha, wauwquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
Je vader zou eens moeten googlen dat zijn dochter een bitch is
Was dit naar mij gericht?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
M'n moeder heeft hier wel eens gekeken, dus ik weet dat ze weten hoe het moet
"Vind Hugh het niet ongemakkelijk dat er een topic is over jullie date?" "WAT HOE WIE WAT HOE WEET JE DAT?" "Is niet zo moeilijk te vinden hoor.
"
![]()
![]()
Verwacht binnenkort een allesverhullend topic over jullie met jullie voornamen en al in de TTquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
M'n moeder heeft hier wel eens gekeken, dus ik weet dat ze weten hoe het moet
"Vind Hugh het niet ongemakkelijk dat er een topic is over jullie date?" "WAT HOE WIE WAT HOE WEET JE DAT?" "Is niet zo moeilijk te vinden hoor.
"
![]()
![]()
Shitquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Verwacht binnenkort een allesverhullend topic over jullie met jullie voornamen en al in de TT.
Joh, ik ken jou niet eens. Lijkt me dus een beetje gek dat je dat over mij kan oordelenquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]please don't.
[..]
Joh, ik ken jou niet eens. Lijkt me dus een beetje gek dat je dat over mij kan oordelen
...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jawel, al die bullshit die je tegen mij hebt lopen uitkramen hier.
Nu ik weet dat jij het bent verklaart dat iig iets. Maar als je het hier over wilt hebben moet je het zeggen, want ik zou echt niet weten wat ik jou misdaan heb. Laten we er tot die tijd idd maar geen woorden aan vuil makenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:53 schreef Stimorol- het volgende:
CY is te druk met dingen verzinnen. Laat haar maar even shinen mensen.
Jij bent echt het typische beeld van een Nederlandse.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nu ik weet dat jij het bent verklaart dat iig iets. Maar als je het hier over wilt hebben moet je het zeggen, want ik zou echt niet weten wat ik jou misdaan heb. Laten we er tot die tijd idd maar geen woorden aan vuil maken
rwinaa?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:56 schreef -supergirl- het volgende:
OH YESH. wat is hier gaande, rwinaaa? praat me bij
Oh no, you didn't ..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent echt het typische beeld van een Nederlandse.2 faced en zo. Nee hoor, wij zijn klaar zo. Yallah.
Classy wel, nationaliteiten erbij halen. Maar ik ga me niet verdedigen als ik niet eens weet wat de aanklacht is, dus dan is het inderdaad prima zo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent echt het typische beeld van een Nederlandse.2 faced en zo. Nee hoor, wij zijn klaar zo. Yallah.
jouw aanwezigheid is toch nog ergens goed voorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Les 2 straattaal van vandaag: rwina = ruďne veroorzaken = kapotrellen.
En bedankt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jouw aanwezigheid is toch nog ergens goed voor
Jij komt soms over als stalker. Echt freakyquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:59 schreef Beebiel het volgende:
Vraag me af hoeveel faced stimorol- is.
ik pel je als een uitjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij komt soms over als stalker. Echt freaky
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
Transseksueel. Alter ego van Maisnon.
Wat zit je me te stalken.quote:
Dat was mijn grap.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
Transseksueel. Alter ego van Maisnon.
Nee, was vrij vandaag.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey Chloroform, nog veel fooi los weten te peuteren van je 'klanten' vandaag?
Je mag ook wel op de bank komen zitten hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat ik al meer dan een half jaar in je computer zit.
Kom eraan schat, even nog de kinderen ophalen van hun voetbal training.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag ook wel op de bank komen zitten hoor.
Kinderen die niet zelf naar voetbaltraining kunnen liggen nu al in bed. :squote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom eraan schat, even nog de kinderen ophalen van hun voetbal training.
De mijne mogen pas naar bed als ze 1000 gold voor me gefarmed hebben.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Kinderen die niet zelf naar voetbaltraining kunnen liggen nu al in bed. :s
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom eraan schat, even nog de kinderen ophalen van hun voetbal training.
Mijn kinderen moeten MMA gaan doen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat wil je gewoon horen, je eierstokken ratelen.
Leuk, maar doet me niks want not my type at all.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat vind jij van Britt Robertson![]()
[ afbeelding ]
N.quote:
Oh come on now, ik heb -10 kg nog steeds meer spiermassa en aesthetics dan 99% van de andere gasten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja, dat is niet de reden dat ik op hem viel. Vond het zelfs een beetje een turnoff in het begin
Weet ik toch babyquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh come on now, ik heb -10 kg nog steeds meer spiermassa en aesthetics dan 99% van de andere gasten.Het is gewoon niet meer wat het was, dat is alles.
Ik heb nog wel 3 vingerhoedjes haaievinnensoep voor je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg ffquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 3 vingerhoedjes haaievinnensoep voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Kijk deze:quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:31 schreef VeerEli het volgende:
WAAROM IS HET DOOD. IK VERVEEL ME. VERMAAK ME.
Van jou weet ik ook nog steeds niet wie je bentquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:35 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Degenen die het moeten weten, weten het.
It's my inner-inner circle.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Van jou weet ik ook nog steeds niet wie je bentVoel me buitengesloten.. Niet leuk.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook.
[ afbeelding ]
Krio met dreads.
Zijn niet eens dreads sukkel, en 't is gewoon dWc met z'n vier ogen hoor.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:41 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Zijn niet eens dreads sukkel, en 't is gewoon dWc met z'n vier ogen hoor.
Haar wijn is op.quote:
Bedankt.quote:
Iets met een Afghaanse jas toch?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:59 schreef Chloroform het volgende:
Jumbo heeft een nieuwe slogan. Eindelijk dat irritante kind de mond gesnoerd.
Ja, die.quote:
Ken de oude niet verder, zag toevallig net een stukje van die nieuwe reclame.quote:
Vind de Jumbo echt een teringwinkel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Ken de oude niet verder, zag toevallig net een stukje van die nieuwe reclame.
En m'n C1000 (de laatste die we hier in de stad nog hadden) is gesloten, komt een Jumbo voor in de plaats.![]()
Ja same here. En de AH is ook kut. FML.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind de Jumbo echt een teringwinkel.En helemaal niet zo goedkoop.
En fucking onoverzichtelijk.
#struggles
Sterkte in deze zware tijden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja same here. En de AH is ook kut. FML.
Niet zeuren. Ik heb alleen een c1000, AH en Supercoopquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja same here. En de AH is ook kut. FML.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet zeuren. Ik heb alleen een c1000, AH en Supercoop
En welke supermarkt mis je precies?quote:
quote:
Dirkjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
En welke supermarkt mis je precies?
De Dirk!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
En welke supermarkt mis je precies?
Wie is Dirk?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:15 schreef CristinaYang het volgende:
Zit er geen Dirk bij jullie in de buurt?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet zeuren. Ik heb alleen een c1000, AH en Supercoop
quote:
Ik las deze zin met Kanye-accentquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Wie is Dirk?
[..]
[..]. C1000 is gewoon the greatest Nederlandse supermarkt of all time.
"Wai is Durk"?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik las deze zin met Kanye-accent
Dit is helemaal hip en leuk als je Anita heet, kort pittig haar hebt en kinderen die net het huis uit zijn.quote:
"Ey yo Taylor I'mma let you finish, but Beyonce had one of the best video's of ALL time!"quote:
Maar.. LOOK AT IT. Wat fucking lelijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit is helemaal hip en leuk als je Anita heet, kort pittig haar hebt en kinderen die net het huis uit zijn.
Ja eh vertel mij wat, ik heet geen Anitaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar.. LOOK AT IT. Wat fucking lelijk.
een afbeelding met de tekst: 'wtf is dit.quote:
Oh, ik zal je slaan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja eh vertel mij wat, ik heet geen Anita
En asjeblieft, Chloro, beloof me dat als ik ooit op zo'n punt uit kom, dat je me dan slaat. En hard. Oke?
Past wel bij zo'n blond wanna be ietsje zoals je ze op fok vindt. Is Veer nog blond eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar.. LOOK AT IT. Wat fucking lelijk.
Chick.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
"Ey yo Taylor I'mma let you finish, but Beyonce had one of the best video's of ALL time!"
So so staged, maar dat terzijde.
Ik keek op de site en zag afwezigheid in mijn area.quote:Kijk op deze site en laat je verbazen door de prijzen/aanbiedingen: http://www.lekkerdoen.nl/
Ik wil je wel spanken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja eh vertel mij wat, ik heet geen Anita
En asjeblieft, Chloro, beloof me dat als ik ooit op zo'n punt uit kom, dat je me dan slaat. En hard. Oke?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Past wel bij zo'n blond wanna be ietsje zoals je ze op fok vindt. Is Veer nog blond eigenlijk?
Je gaat me toch niet vertellen dat jij daadwerkelijk gelooft dat dat ALLEMAAL spontaan gebeurde toen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Chick.
[..]
Ik keek op de site en zag afwezigheid in mijn area.
Wow. Daar gaat het niet om, je hoefde het niet uit te leggen, ik snapte wel wat je bedoelde.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij daadwerkelijk gelooft dat dat ALLEMAAL spontaan gebeurde toen?
En die ringen halverwege de vinger; zo lekker anders.quote:
Yeah in m'n hoofd was het heel grappig en met dat accent enzo, maar zo getypt komt het toch net niet helemaal overquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow. Daar gaat het niet om, je hoefde het niet uit te leggen, ik snapte wel wat je bedoelde.
What up met die KLB SC meet trouwens? Daarvoor maakt doddie vast wel tijd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Yeah in m'n hoofd was het heel grappig en met dat accent enzo, maar zo getypt komt het toch net niet helemaal over
Nee joh, maar toevallig toen je daar naar refereerde, kwam ik tevoorschijn in je gedachten. Maakt het echt beter iddquote:
Nouja, oorspronkelijk wilde ik best helpen organiseren. Maar als iedereen toch alleen maar metquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:35 schreef krioro het volgende:
[..]
What up met die KLB SC meet trouwens? Daarvoor maakt doddie vast wel tijd.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nouja, oorspronkelijk wilde ik best helpen organiseren. Maar als iedereen toch alleen maar met! reageert... Het hoeft voor mij nou ook weer niet zo nodig dat ik iedereen tegen z'n zin erheen ga slepen ofzo, heb ook wel wat beters te doen
Maar ik weet het eerlijk gezegd niet. Ze komt dan vast ja.
Zet je slaapmasker op, adem rustig in en uit, komt wel goed schatje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
GODVERDOMME KRIO JE WEET HOE PISSIG DIT SOORT GEDOE ME MAAKT
Liefje, dacht echt niet aan jou. Kusje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee joh, maar toevallig toen je daar naar refereerde, kwam ik tevoorschijn in je gedachten. Maakt het echt beter idd
Ik denk dat als we elkaar zouden ontmoeten, ik vrij regelmatig uit frustratie zou gaan stampvoeten en "nouhouquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Zet je slaapmasker op, adem rustig in en uit, komt wel goed schatje. [ afbeelding ]
Lekker voor je.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:37 schreef Mortaxx het volgende:
Wordt trouwens slapelozenacht voor mij.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik denk dat als we elkaar zouden ontmoeten, ik vrij regelmatig uit frustratie zou gaan stampvoeten en "nouhou"-en en slaan en jij me dan met die bulderlach van je uit zou lachen, tot mijn verdere frustratie
Ik kan daar zo niet tegen, dat getroll en ge-:'), ook van jou niet. Maar Krio lijkt me wel zo'n type dat dat vermakelijk vindt en me dan uit gaat lachen enzoquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nouja, oorspronkelijk wilde ik best helpen organiseren. Maar als iedereen toch alleen maar met! reageert... Het hoeft voor mij nou ook weer niet zo nodig dat ik iedereen tegen z'n zin erheen ga slepen ofzo, heb ook wel wat beters te doen
Maar ik weet het eerlijk gezegd niet. Ze komt dan vast ja.
Zou je op schoot nemen en beschermen tegen die gemene krio.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kan daar zo niet tegen, dat getroll en ge-:'), ook van jou niet. Maar Krio lijkt me wel zo'n type dat dat vermakelijk vindt en me dan uit gaat lachen enzoJij lijkt me daar in het echt veel te lief voor
Dit is voor het eerst in lange tijd dat ik jou een (al dan niet licht) seksueel getinte grap zie maken hier. Houdt dit in dat je door voldoende voeding je testosteron weer terug hebt?quote:
Dit hoopte ik stiekem alquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou je op schoot nemen en beschermen tegen die gemene krio.
Mwoah, zo vervelend doe ik IRL meestal niet gelijk zodra ik kennismaak hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik denk dat als we elkaar zouden ontmoeten, ik vrij regelmatig uit frustratie zou gaan stampvoeten en "nouhou"-en en slaan en jij me dan met die bulderlach van je uit zou lachen, tot mijn verdere frustratie
Doe niet zo stoer, teddybeer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Mwoah, zo vervelend doe ik IRL meestal niet gelijk zodra ik kennismaak hoor.
Wow. Calling a guy out on z'n lage test, zo in het openbaar. Bitch.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst in lange tijd dat ik jou een (al dan niet licht) seksueel getinte grap zie maken hier. Houdt dit in dat je door voldoende voeding je testosteron weer terug hebt?
Ik hoor ze giechelen tot hier.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow. Calling a guy out on z'n lage test, zo in het openbaar. Bitch.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:55 schreef CristinaYang het volgende:
Oh oh oh jongens hou op hoor, zo krijg ik nog echt zin in een meet ook
Maar genoeg gefantaseerd over ontmoetingen die er waarschijnlijk toch nooit komen![]()
Ik ga slapen, droom zacht lieverds!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Heb net weer 20 ml Britse olijfolie uit 2004 bovenop 600 ml volle melk met brinta gegooid. Ik denk dat het daar aan ligt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst in lange tijd dat ik jou een (al dan niet licht) seksueel getinte grap zie maken hier. Houdt dit in dat je door voldoende voeding je testosteron weer terug hebt?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:55 schreef CristinaYang het volgende:
Oh oh oh jongens hou op hoor, zo krijg ik nog echt zin in een meet ook
Maar genoeg gefantaseerd over ontmoetingen die er waarschijnlijk toch nooit komen![]()
Ik ga slapen, droom zacht lieverds!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |