Was dit naar mij gericht?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
Je vader zou eens moeten googlen dat zijn dochter een bitch is
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
M'n moeder heeft hier wel eens gekeken, dus ik weet dat ze weten hoe het moet
"Vind Hugh het niet ongemakkelijk dat er een topic is over jullie date?" "WAT HOE WIE WAT HOE WEET JE DAT?" "Is niet zo moeilijk te vinden hoor.
"
![]()
![]()
Verwacht binnenkort een allesverhullend topic over jullie met jullie voornamen en al in de TTquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
M'n moeder heeft hier wel eens gekeken, dus ik weet dat ze weten hoe het moet
"Vind Hugh het niet ongemakkelijk dat er een topic is over jullie date?" "WAT HOE WIE WAT HOE WEET JE DAT?" "Is niet zo moeilijk te vinden hoor.
"
![]()
![]()
Shitquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
Je vader zou eens moeten googlen dat zijn dochter een bitch is
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Verwacht binnenkort een allesverhullend topic over jullie met jullie voornamen en al in de TT.
Joh, ik ken jou niet eens. Lijkt me dus een beetje gek dat je dat over mij kan oordelenquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]please don't.
[..]
Joh, ik ken jou niet eens. Lijkt me dus een beetje gek dat je dat over mij kan oordelen
...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jawel, al die bullshit die je tegen mij hebt lopen uitkramen hier.
Nu ik weet dat jij het bent verklaart dat iig iets. Maar als je het hier over wilt hebben moet je het zeggen, want ik zou echt niet weten wat ik jou misdaan heb. Laten we er tot die tijd idd maar geen woorden aan vuil makenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:53 schreef Stimorol- het volgende:
CY is te druk met dingen verzinnen. Laat haar maar even shinen mensen.
Jij bent echt het typische beeld van een Nederlandse.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nu ik weet dat jij het bent verklaart dat iig iets. Maar als je het hier over wilt hebben moet je het zeggen, want ik zou echt niet weten wat ik jou misdaan heb. Laten we er tot die tijd idd maar geen woorden aan vuil maken
rwinaa?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:56 schreef -supergirl- het volgende:
OH YESH. wat is hier gaande, rwinaaa? praat me bij
Oh no, you didn't ..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent echt het typische beeld van een Nederlandse.2 faced en zo. Nee hoor, wij zijn klaar zo. Yallah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |