Classy wel, nationaliteiten erbij halen. Maar ik ga me niet verdedigen als ik niet eens weet wat de aanklacht is, dus dan is het inderdaad prima zo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent echt het typische beeld van een Nederlandse.2 faced en zo. Nee hoor, wij zijn klaar zo. Yallah.
jouw aanwezigheid is toch nog ergens goed voorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Les 2 straattaal van vandaag: rwina = ruïne veroorzaken = kapotrellen.
En bedankt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jouw aanwezigheid is toch nog ergens goed voor
Jij komt soms over als stalker. Echt freakyquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:59 schreef Beebiel het volgende:
Vraag me af hoeveel faced stimorol- is.
ik pel je als een uitjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij komt soms over als stalker. Echt freaky
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
Transseksueel. Alter ego van Maisnon.
Wat zit je me te stalken.quote:
Dat was mijn grap.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
Transseksueel. Alter ego van Maisnon.
Nee, was vrij vandaag.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey Chloroform, nog veel fooi los weten te peuteren van je 'klanten' vandaag?
Je mag ook wel op de bank komen zitten hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat ik al meer dan een half jaar in je computer zit.
Kom eraan schat, even nog de kinderen ophalen van hun voetbal training.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag ook wel op de bank komen zitten hoor.
Kinderen die niet zelf naar voetbaltraining kunnen liggen nu al in bed. :squote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom eraan schat, even nog de kinderen ophalen van hun voetbal training.
De mijne mogen pas naar bed als ze 1000 gold voor me gefarmed hebben.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Kinderen die niet zelf naar voetbaltraining kunnen liggen nu al in bed. :s
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom eraan schat, even nog de kinderen ophalen van hun voetbal training.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |