Mijn kinderen moeten MMA gaan doen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat wil je gewoon horen, je eierstokken ratelen.
Leuk, maar doet me niks want not my type at all.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat vind jij van Britt Robertson![]()
[ afbeelding ]
N.quote:
Oh come on now, ik heb -10 kg nog steeds meer spiermassa en aesthetics dan 99% van de andere gasten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja, dat is niet de reden dat ik op hem viel. Vond het zelfs een beetje een turnoff in het begin
Weet ik toch babyquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh come on now, ik heb -10 kg nog steeds meer spiermassa en aesthetics dan 99% van de andere gasten.Het is gewoon niet meer wat het was, dat is alles.
Ik heb nog wel 3 vingerhoedjes haaievinnensoep voor je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg ffquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 3 vingerhoedjes haaievinnensoep voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Kijk deze:quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:31 schreef VeerEli het volgende:
WAAROM IS HET DOOD. IK VERVEEL ME. VERMAAK ME.
Van jou weet ik ook nog steeds niet wie je bentquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:35 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Degenen die het moeten weten, weten het.
It's my inner-inner circle.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Van jou weet ik ook nog steeds niet wie je bentVoel me buitengesloten.. Niet leuk.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook.
[ afbeelding ]
Krio met dreads.
Zijn niet eens dreads sukkel, en 't is gewoon dWc met z'n vier ogen hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |