topic is al vol hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja hij heeft me een hele rare draad meegegeven die niet van Apple is want die gaat minder snel kapot. waar ziet hij me voor aan? iemand die alles kapot maakt ofzo? maarja hij ligt nu te laden ik moet nog pics van mn combi magnetron maken
voorspelbare uitslag denk ikquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:45 schreef -supergirl- het volgende:
Poll: A-J en SG moeten peace maken
• ja
• nee
• misschien
• /care, pics
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Waarom die racistische sneren steeds? Spleetoog, geel mosseltje blabla, kom dan met wat nieuws..of maak vrede ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:45 schreef -supergirl- het volgende:
• ja
• nee
• misschien
• /care, pics
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ken ze allebei nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:45 schreef -supergirl- het volgende:
• ja
• nee
• misschien
• /care, pics
Tussenstand:
[ afbeelding ]
en daar hebben we er genoeg van in deze scquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:50 schreef ntm het volgende:
Want steeds dezelfde bitchfight gaat saai worden dan.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Waarom die racistische sneren steeds? Spleetoog, geel mosseltje blabla, kom dan met wat nieuws..of maak vrede ja.
Haha ja het is vaak wel steeds hetzelfde hierquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en daar hebben we er genoeg van in deze sc![]()
Is er iets met haar vagina aan de hand?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]_ als iemand ruzie zoekt, dan krijgt iemand ruzie. heb ik geen moeite mee. maar dan niet huilen als ik kutopmerkingen maak
best wel he.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja het is vaak wel steeds hetzelfde hier![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:11 schreef Gridlok het volgende:
CY wist jij al dat ie 4 mil had of er na pas.Zie dit nu pas door intensief sherlocken. Wist ik pas toen hij me al versierd had, ben oorspronkelijk voor z'n Panzerproza en abs gevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:56 schreef CristinaYang het volgende:
Hallon allemaal
[..]
Zie dit nu pas door intensief sherlocken. Wist ik pas toen hij me al versierd had, ben oorspronkelijk voor z'n Panzerproza en abs gevallenWelke abs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:56 schreef CristinaYang het volgende:
Hallon allemaal
[..]
Zie dit nu pas door intensief sherlocken. Wist ik pas toen hij me al versierd had, ben oorspronkelijk voor z'n Panzerproza en abs gevallenhai CYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie iedere foto die Panz OOIT gepost heeft op FOK!.quote:
Hoiquote:
Omdat hij geen massa heeft.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zie iedere foto die Panz OOIT gepost heeft op FOK!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Obvious poll is obviousquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:45 schreef -supergirl- het volgende:
• ja
• nee
• misschien
• /care, pics
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Hier ook. Blij dat ik net nog een mooie offerte de deur uit heb kunnen gooien anders had ik morgen flink wat geklaag van m'n baasquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:49 schreef -supergirl- het volgende:
ik wilde eigenlijk deze vrije middag
- huiswerk maken
- hele middag slapen
het werd geen van beiden ik zit godver al een hele middag op fok
wat een enthousiasmequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
HoiHoe gaat het met u op deze wondermooie middag?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Omdat hij geen massa heeft.Vraag me af hoe hij zo buff leek op z'n progresspics, op Tinychat vorige maand was het een scharminkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Omdat hij geen massa heeft.You srs brah?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zowaar eens heel blijquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat een enthousiasme![]()
hier is de middag niet zo wonderschoon, maar op zich niet verkeerd
en einde werkdag is altijd goedAch, niet verkeerd is al halverwege fijn toch? Nog leuke plannen voor vanavond?
Houden zoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben zowaar eens heel blijAch, niet verkeerd is al halverwege fijn toch? Nog leuke plannen voor vanavond?
Ik wil best een keertje met hem op de foto zodat je kunt zien hoe smal hij is.quote:
Hij flext waarschijnlijk op elke foto als een malle en laat dan het licht er precies goed op vallenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vraag me af hoe hij zo buff leek op z'n progresspics, op Tinychat vorige maand was het een scharminkel.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vraag me af hoe hij zo buff leek op z'n progresspics, op Tinychat vorige maand was het een scharminkel.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:06 schreef Panzermaus het volgende:
Later jongens, iets meer dan twee maand gewoon compleet geen fuck eten en weinig tot niet trainen. The verdict? Weegschaal van 81 kg naar 70 kg morningweight. No joke. Vetpercentage gelijk gebleven. (10-11%)
Hoe snel gaat dit terugkomen?Met een surplus van 500 kcal ben ik tot mijn 30e nog bezig.
En ik ga nog wel op strandvakantie eind deze week.
Shit.
Was het daadwerkelijk makkelijker om te maintainen dan dit weer terug te pakken?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarom heeft hij twee maanden niet gegeten en getraind?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
True. Ik heb nu geen school of stage meer, of een uurbaan of wat dan ook, ik kan een beetje GTA V spelen, shit bouwen en geld verdienen vanaf mijn laptop. Hele ritme is weggevallen en de motivatie om te trainen ook, was hiervoor tevreden met mijn lichaam en vond het wel mooi geweest.![]()
Daarna is het steeds meer terug gaan glijden en werd het meer een 'hm ik zie dat het minder wordt, meh', 'ontwijken van confrontatie' en minder zin om te trainen en 'laat het maar, nu andere dingen doen'.
Overigens blijft je omgeving altijd zeggen dat je er gewoon goed uit ziet. Tot mijn ouders vroegen of 'de sprinkhaan op zijn retour was' toen ik daar de laatste keer was. En ik op de weegschaal ging staan. En laatst bijna out ging. Dit is van de gekke, man.
[..]
Hmm. Ik train misschien 20% van wat ik daarvoor deed. Deze week nog geen enkele keer geweest bijvoorbeeld, ik heb namelijk ook geen energie en tot voor nu ook geen motivatie meer.15 pullups lukte me vorige keer nog wel (was 20), maar dat is niet eens zwaar meer eigenlijk, ben daar zo aan gewend geraakt.
Voor de rest voelt alles een stuk zwaarder inderdaad, heb squats twee weken geleden 'nog' gedaan (![]()
!!) en dat was met 80 kg al uitdaging genoeg. (was een paar maand terug nog 130)
As we speak met mijn supportive fitnesschick allemaal eten en hoeveelheden opschrijven.Winterbulking til' summer.
quote:Tot mijn ouders vroegen of 'de sprinkhaan op zijn retour was'
Poten af van m'n vent. Ik zweer het je, ik doe je wat aan, en ik vecht gemeen. En ik heb lange nagels. En Dqod. Dus.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]!
Sowieso wel, mochten we toen echt fittie hadden gezet, én ik verloren hebben, dat ik 'm nu zou neermaaien zo op z'n zwakst![]()
.
vind je hem nu nog wel wat zonder z'n spieren danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Poten af van m'n vent. Ik zweer het je, ik doe je wat aan, en ik vecht gemeen. En ik heb lange nagels. En Dqod. Dus.
Ja, dat is niet de reden dat ik op hem viel. Vond het zelfs een beetje een turnoff in het beginquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
vind je hem nu nog wel wat zonder z'n spieren dan
huh maarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja, dat is niet de reden dat ik op hem viel. Vond het zelfs een beetje een turnoff in het begin
Dat was een grapjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
huh maar
ik las net toch iets dat die spieren juist de reden waren dat je op hem viel
Je eigen wensen op andermans post reflecterenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
huh maar
ik las net toch iets dat die spieren juist de reden waren dat je op hem viel
wat lul je dat zei ze hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Je eigen wensen op andermans post reflecteren
Ik zal je wel foto's sturen van m'n sixpack. Heb best een zalig lijf. Al zeg ik het zelf. Maarja. Ik en mijn zelfverheerlijkingquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wat lul je dat zei ze hoormaar was dus een grapje.
(heb jij spieren?)
ja pics in dm grgrquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal je wel foto's sturen van m'n sixpack. Heb best een zalig lijf. Al zeg ik het zelf. Maarja. Ik en mijn zelfverheerlijking
liever niet...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel een pic van z'n billen sturen als je interesse hebt?
Ik dacht dat dat een schaap wasquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel een pic van z'n billen sturen als je interesse hebt?
Alleen trieste figuren posten daar toch?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Denken dat Dven foto's van schapen post in KPD
En Dvenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Alleen trieste figuren posten daar toch?
gewoon drie kleine ringen tussen je hand en lippen doenquote:
hihi ja ik heb een kut iddquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ze vindt je een kutwijf dm'de ze me laatst.
GMTA.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
gadver die standaard [ afbeelding ] pi ja.
Veer is speciaal.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:25 schreef Stimorol- het volgende:
Sorry, ik bitchfight niet meer. Alleen met Veer, maar die vind ik leuk.
Links met het gebit van rechts =quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je gaat me haten, maar vind der nog lelijk.
Ik dus ook nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
alleen haar tanden. voor de rest vind ik haar helemaal niet lelijk op foto 1
inb4 cy.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Liever niet. :$ Houd niet van mannen met mannen.
Die rimpels bij sommige vrouwenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Links met het gebit van rechts =.
[..]
Ik dus ook niet.
Rofl wat, is dat serieus een knelpunt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die rimpels bij sommige vrouwenZo op 't voorhoofd.
Ze heeft op zich wel een punt hoor, van die studentes van 20-25 die al duidelijk ouder worden in het gelaatquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Rofl wat, is dat serieus een knelpunt?
Talking to the wrong one.. Ik hou van jong.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De meeste mannen worden mooier naarmate ze ouder worden, zeggen ze althans.
Je was toch al 30 ofzo?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Talking to the wrong one.. Ik hou van jong.
" Ze " ? Vind het overigens helemaal niet zo storend, niet iedereen kan indo genen hebben en nooit ouder worden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze heeft op zich wel een punt hoor, van die studentes van 20-25 die al duidelijk ouder worden in het gelaat.
Ik ben jong en maagd :$quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vergeleken met vroeger ben ik nu kk pretty.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Indo's zien er juist kk oud uit op latere leeftijdquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" Ze " ? Vind het overigens helemaal niet zo storend, niet iedereen kan indo genen hebben en nooit ouder worden.
Ik ben 24quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:54 schreef Stimorol- het volgende:
Mannen op hun 25st zijn mooi. Dan hebben ze nog geen oude kop.
Hoe oud was jouw aanstaande?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:54 schreef Stimorol- het volgende:
Mannen op hun 25st zijn mooi. Dan hebben ze nog geen oude kop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag weer stacks ontvangen, kan ik jou op een roemeen trakteren?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:56 schreef Chocolatebear het volgende:
knipoogjes naar de hoertjes geven
Ik weet ook wel wie jij bent nu, aangezien ik dit maar aan één persoon gezegd heb over dit account.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd Ambi te zijn... Jullie denken dat ik Ambi ben.
Oh. Shit. Nou. Vertel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:04 schreef Beebiel het volgende:
[..]
Ik weet ook wel wie jij bent nu, aangezien ik dit maar aan één persoon gezegd heb over dit account.
Haha die mannen, zet 24/7 een camera op die school en je hebt de beste reality-tv ever.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:12 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)jn_kankerlijers.html
M'n allochtoonse boysssss
Doe deze domme snol maar. http://www.dumpert.nl/med(...)onden_hersenen_.htmlquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha die mannen, zet 24/7 een camera op die school en je hebt de beste reality-tv ever.
Ik had niet eens in de gaten dat er iemand praatte in dat fragment.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe deze domme snol maar. http://www.dumpert.nl/med(...)onden_hersenen_.html
ik van cougarsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom worden mannen zo dom als ze tieten zien? Serieus. Heb dat nooit begrepen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik had niet eens in de gaten dat er iemand praatte in dat fragment.
Ongelofelijke rotkop -1quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom worden mannen zo dom als ze tieten zien? Serieus. Heb dat nooit begrepen.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ongelofelijke rotkop -1
Belachelijke kutstem -1
Tieten +1
Zelfde als wat vrouwen doen als ze abs zien.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
deze is mooi.
Maar srs. Wat gebeurt er als mannen borsten zien?
Je moet op de achtergrond kijken van dat schoolfilmpje nadat iemand zegt ik neuk jullie de moederquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik had niet eens in de gaten dat er iemand praatte in dat fragment.
Niets dus?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zelfde als wat vrouwen doen als ze abs zien.
hahahah moest denken aan snooki.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je moet op de achtergrond kijken van dat schoolfilmpje nadat iemand zegt ik neuk jullie de moeder
loopt er echt zo'n blonde pr0nbabe
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je moet op de achtergrond kijken van dat schoolfilmpje nadat iemand zegt ik neuk jullie de moeder
loopt er echt zo'n blonde pr0nbabe
Bonobo hoofd. ((no rcsm ) lol j/k ws rscm )quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die met die muts? Mwah.
Ga een trui brijen dan ofzo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:22 schreef Stimorol- het volgende:
Omg jullie zijn zo saai.. Zo ontwijk ik schoolverslagen niet he.
Oh, Trish Paytas.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
brijen, ja?....quote:
kanker gezellig brijen, ik brij al 10 jaar aan een stuk door, heb een wijd assortiment aan gebrijen brijsels.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
brijen, ja?....
http://www.dumpert.nl/med(...)_geordie_shore_.html Blanke wijven die vechten.Waarom doen ze dit.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er een die me wel iets doet, misschien is dat de reden dat deze gappies me niets doen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rijker ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
CHE_quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb er een die me wel iets doet, misschien is dat de reden dat deze gappies me niets doen.
Ik heb eens een foto gezien van haar zonder make-up, je hebt nog niet veel gezien denk ik.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vond d'r in het filmpje al oprecht lelijk, zoals ik Snooki ook afzichtelijk vind, maar dit slaat alles.
Dat filmpje....mi kanki wat een niveau ook weer hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die met die muts? Mwah.
Van Snooki of van dat?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb eens een foto gezien van haar zonder make-up, je hebt nog niet veel gezien denk ik.
Ik zou zeker raken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vond d'r in het filmpje al oprecht lelijk, zoals ik Snooki ook afzichtelijk vind, maar dit slaat alles.
Kun je beter zeggen wat je niet zou raken, scheelt een hoop tijd.quote:
Ik zat toen volgens mij gewoon thuis toen ik het zag.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb eens een foto gezien van haar zonder make-up, je hebt nog niet veel gezien denk ik.
Mwa, met de nodige middelen achter de kiezen wil ik nog weleens 'fuck it' zeggen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom denken dit soort wijven dat ze lekker zijn in hemelsnaam. For fucks sake
.
Die borsten zijn srs waar WALGELIJK.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
Zou stenigen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
Dat heb ik eerder met die niet-bestaande exemplaren.quote:
Hahahaquote:
Ik moet wel volledig van de kaart zijn wil ik haar doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, met de nodige middelen achter de kiezen wil ik nog weleens 'fuck it' zeggen.
Die buikquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik moet wel volledig van de kaart zijn wil ik haar doen.
Vuige belhamels.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Die buikEr zullen genoeg gasten zijn die haar hitten waardoor ze denkt dat ze sexy is.
Waarom denk je dat " vrouwen " op fok zoveel aandacht krijgen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Die buikEr zullen genoeg gasten zijn die haar hitten waardoor ze denkt dat ze sexy is.
Negatieve reacties mogen niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom denk je dat " vrouwen " op fok zoveel aandacht krijgen.
Ja, dat is echt super moeilijk, iemand vinden om mee te neuken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
Check ze hier praten alsof ze scorenAlleen Dima geeft 't nog netjes toe.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja, dat is echt super moeilijk, iemand vinden om mee te neuken.Hehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With my pack on my back, down the road I will stray.
Zouden ze irl ook wel kunnen krijgen hoor. Gewoon de juiste plekken bezoeken en een beetje toegankelijke uitstraling hebben.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dima is dan ook een kneus 1e klas. Zelfs 2NutZ heeft seksquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
Check ze hier praten alsof ze scorenAlleen Dima geeft 't nog netjes toe.
Dit druist in tegen mijn rechtvaardigheidsgevoelquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:34 schreef ntm het volgende:
[..]
De meest lelijke chicks krijgen genoeg complimenten op het internet, zie het ook vaak op Instagram. Achja als zij er vrolijk van wordenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja maar hey, Instagram.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:37 schreef ntm het volgende:
[..]
De meest lelijke chicks krijgen genoeg complimenten op het internet, zie het ook vaak op Instagram. Achja als zij er vrolijk van worden
Een vrouw kan altijd sex krijgen, is gewoon zo, maakt niet uit hoe lellik, er is altijd wel een man die de liefde met je wil bedrijven.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Zouden ze irl ook wel kunnen krijgen hoor. Gewoon de juiste plekken bezoeken en een beetje toegankelijke uitstraling hebben.
Ja, vond het al vaag dat jij zoveel complimenten kreeg.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:37 schreef ntm het volgende:
[..]
De meest lelijke chicks krijgen genoeg complimenten op het internet, zie het ook vaak op Instagram. Achja als zij er vrolijk van worden
Whehe.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, vond het al vaag dat jij zoveel complimenten kreeg.
Wat een luxe.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Een vrouw kan altijd sex krijgen, is gewoon zo, maakt niet uit hoe lellik, er is altijd wel een man die de liefde met je wil bedrijven.
Omdat er een hoop mannen zijn die dit soort shit alleen op het internet durven te zeggen, en die doelgroep vrouwen weet dat verdomd goed, likes farmen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Waarom zo gemeeeeenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, vond het al vaag dat jij zoveel complimenten kreeg.
Dat wist ik echt niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Je hebt ook heel veel mooie vrouwen op Instagram.
Ja en dan iedere maand uit je babyfabriek bloeden, no ty.quote:
Dat is dan niet omdat die vrouw tóch enigszins knap is, maar puur en alleen omdat de man zijn zaad ergens in kwijt wil.quote:
De waarheid is hard.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is dan niet omdat die vrouw tóch enigszins knap is, maar puur en alleen omdat ze man zijn zaad ergens in kwijt wil.
Wat boeit dat nou als zij puur en alleen die in elkaar gebeukte zaadcontainer wil zijn en daar heel erg van kan genieten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is dan niet omdat die vrouw tóch enigszins knap is, maar puur en alleen omdat ze man zijn zaad ergens in kwijt wil.
Ik denk dat het daarom ook zo is dat vrouwen sneller als slet wordt gezien na veel bedpartners maar een man als 'held'.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Een vrouw kan altijd sex krijgen, is gewoon zo, maakt niet uit hoe lellik, er is altijd wel een man die de liefde met je wil bedrijven.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja en dan iedere maand uit je babyfabriek bloeden, no ty.Sowieso mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Vrouwen met emoties > ratio, niet staand kunnen pissen, fysiek zwakker, zwangerschap, menstruatie, enz. etc.
No shit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik denk dat het daarom ook zo is dat vrouwen sneller als slet wordt gezien na veel bedpartners maar een man als 'held'.
Ja klopt wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat er een hoop mannen zijn die dit soort shit alleen op het internet durven te zeggen, en die doelgroep vrouwen weet dat verdomd goed, likes farmen.
Mannen noemen vrouwen alleen slet als ze niet willen met die specifieke man, wat zichzelf dan weer tegenspreekt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik denk dat het daarom ook zo is dat vrouwen sneller als slet wordt gezien na veel bedpartners maar een man als 'held'.
Nymf, dat is hetzelfde als een apotheker die drugsverslaafd is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou als zij puur en alleen die in elkaar gebeukte zaadcontainer wil zijn en daar heel erg van kan genieten.
Dat begrijp ik ook niet, vrouwen vinden het ook lekker, waarom is dat in het geval van vrouwen dan een probleem?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou als zij puur en alleen die in elkaar gebeukte zaadcontainer wil zijn en daar heel erg van kan genieten.
Ik heb daar een keer een artikel over gelezen, was best interessante achtergrond omtrent die hele taboe, kwam er gewoon op neer dat vrouwen sowieso slet zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar, want veel chicks hebben onterecht het idee begeert te zijn door een man. Echt een enkeling kan er puur en alleen van genieten om te fungeren als zaadcontainer, lijkt me.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
DWDD.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:43 schreef Chai het volgende:
Wow, wat is DWDD toch weer intellectueel, helemaal interessante natuurkunde die uitgelegd wordt.
Zwanger worden, zou em flippen als ik weet dat er iets in me aan het broeden is, chest burster allesch.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sowieso mannen. Vrouwen met emoties > ratio, niet staand kunnen pissen, fysiek zwakker, zwangerschap, menstruatie, enz. etc.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:43 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)over_schaamhaar.html
dWc.. 1.17 ja of nee?
Nee, er zijn genoeg mannen die een vrouw echt een slet vinden en er dan niet mee willen neuken om die reputatiequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mannen noemen vrouwen alleen slet als ze niet willen met die specifieke man, wat zichzelf dan weer tegenspreekt.
Ik moet er ook niet aan denken, en dan zit je er ook nog aan vast wanneer heel die incubatieperiode voorbij is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zwanger worden, zou em flippen als ik weet dat er iets in me aan het broeden is, chest burster allesch.
Je vergat 'mannen' te typen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee, er zijn genoeg mannen die een vrouw echt een slet vinden en er dan niet mee willen neuken om die reputatie
HAHAquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zwanger worden, zou em flippen als ik weet dat er iets in me aan het broeden is, chest burster allesch.
My god, je hele lady-parts ravaged.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet aan denken, en dan zit je er ook nog aan vast wanneer heel die incubatieperiode voorbij is.
Wow :squote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb daar een keer een artikel over gelezen, was best interessante achtergrond omtrent die hele taboe, kwam er gewoon op neer dat vrouwen sowieso slet zijn.
Dat is nog maar het begin.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
My god, je hele lady-parts ravaged.
De pil is zo'n fantastische uitvinding hè. Ook voor jou. Had je veel minder seks gehad of al vader geweest oid.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHA. Inderdaad, zou ik niet kunnen handelen, dat idee. En alle bijkomende kwalen en klachten e.d.
.
Ik denk dat ik later maar gewoon een koter adopteer ofzo. Heb ik 0% te maken met dat hele proces.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHA. Inderdaad, zou ik niet kunnen handelen, dat idee. En alle bijkomende kwalen en klachten e.d.
.
en 00.45?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou trouwen, liefhebben, koesteren, alles!
Laat je gewoon vast steriliseren dan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik denk dat ik later maar gewoon een koter adopteer ofzo. Heb ik 0% te maken met dat hele proces.
Pilquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
De pil is zo'n fantastische uitvinding hè. Ook voor jou. Had je veel minder seks gehad of al vader geweest oid.
Zeker, zeker. De uitvinder daarvan zou een jaarlijkse pelgrimage moeten krijgen naar zijn gebedsoordquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
De pil is zo'n fantastische uitvinding hè. Ook voor jou. Had je veel minder seks gehad of al vader geweest oid.
Sperma doneren, genoeg nakomelingen en geen gezeik.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik denk dat ik later maar gewoon een koter adopteer ofzo. Heb ik 0% te maken met dat hele proces.
Wat dan, condoom? Of gewoon maandelijks met een omgebogen klerenhanger huishouden?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
PilLIBIDO KILLER STOP ER MEE MENS
Tot je opeens in een Jerry Springer achtig programma zit en daar een mokka kind zit met jouw baardgroei.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sperma doneren, genoeg nakomelingen en geen gezeik.
ik heb beter fysiek dan jouwquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dima is dan ook een kneus 1e klas. Zelfs 2NutZ heeft seks.
[..]
Dit druist in tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel.
Plannen vriend.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat dan, condoom? Of gewoon maandelijks met een omgebogen klerenhanger huishouden?
Heb ook nodig vanwege menstruatiepijnen. En valt wel mee bij mij. Scheelde maar heel iets.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
PilLIBIDO KILLER STOP ER MEE MENS
7,67/10. Wel mooi, minder dan de vorige, maar ze heeft iets Klhoe Kardashian-achtigs, en dat staat me niet aan.quote:
Zorgen dat je zorgvuldig dat hokje bij "anonieme donor" goed in gaat kleuren zodat er geen verwarring ontstaat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tot je opeens in een Jerry Springer achtig programma zit en daar een mokka kind zit met jouw baardgroei.
Ik ben goed, he?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
7,67/10. Wel mooi, minder dan de vorige, maar ze heeft iets Klhoe Kardashian-achtigs, en dat staat me niet aan.
Nuvaring, spiraal (ga ik niet proberen, veroorzaakt bij dames die voorheen weinig last hadden van menstruatiepijn ook heel vaak nog heel veel pijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat dan, condoom? Of gewoon maandelijks met een omgebogen klerenhanger huishouden?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zorgen dat je zorgvuldig dat hokje bij "anonieme donor" goed in gaat kleuren zodat er geen verwarring ontstaat.
Lekker Russian roulette spelenquote:
echt zo'n vieze turk datquote:
Of gewoon celibaat leven, jij harlot.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Nuvaring, spiraal (ga ik niet proberen, veroorzaakt bij dames die voorheen weinig last hadden van menstruatiepijn ook heel vaak nog heel veel pijn).
Je kan ervoor kiezen om anoniem te blijven, als moeders dat niet willen selecteren ze je niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je bent toch sowieso niet anoniem na het kind z'n 18e verjaardag oid?
Ik ga wel opgeven op het moment dat ik van elke mannelijke aanraking begin te glibberen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of gewoon celibaat leven, jij harlot.
Nee, dat gaat niet zo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:54 schreef Dimachaerus het volgende:
als je sperma gaat doneren
gaat dit zo
Hoef sws niet super oud te worden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:56 schreef Stimorol- het volgende:
Hormonen zijn slecht voor je. Doe spiraal of condoom.
ik kom om in het roemeensquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vandaag weer stacks ontvangen, kan ik jou op een roemeen trakteren?
Dat zou ik een minder probleem vinden, denk ik.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
100 worden, als laatste overblijven, iedereen die je kent van vroeger dood, mooi ja.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zou ik een minder probleem vinden, denk ik.
nee gewoon die gedacht nu al hebbenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
100 worden, als laatste overblijven, iedereen die je kent van vroeger dood, mooi ja.
Letterlijk elke dag leven alsof het je laatste is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat. Mijn overgrootoma's zijn iets van 93 geworden. Ik hoef niet per se 85+ te worden hoor.
Mensen komen en gaan, zo was het toen ik jong was, en zal het ook zijn als ik oud ben.quote:
minst aantrekkelijke volk op deze aardklootquote:
Hoezo nu al hebben, je leeft toch, is het toch logisch dat je ook over de dood nadenkt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:59 schreef Beebiel het volgende:
[..]
nee gewoon die gedacht nu al hebben
Mits de zuster lekker is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Als ik niks meer zelfstandig kan mag bij mij ook de stekker eruit hoor.
Voor veel mensen niet heb ik gemerkt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoezo nu al hebben, je leeft toch, is het toch logisch dat je ook over de dood nadenkt?
Lijkt me echt doodeng als je zo helemaal verlamd bent. Kun je gewoon helemaal knettergek worden van een soort claustrofobie. En niemand die het merkt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Als ik niks meer zelfstandig kan mag bij mij ook de stekker eruit hoor.
In mijn ervaring was de schoonmaakster veel lekkerder dan de zuster.quote:
Staan toch boven moslimas hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
minst aantrekkelijke volk op deze aardkloot
Beter denk je over al dan iets na de dood.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor veel mensen niet heb ik gemerkt.
Doet me denken aan Johnny Got His Gun.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt me echt doodeng als je zo helemaal verlamd bent. Kun je gewoon helemaal knettergek worden van een soort claustrofobie. En niemand die het merkt.
Veel mensen denken dat de zon een planeet is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor veel mensen niet heb ik gemerkt.
Die zijn ook lelijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Staan toch boven moslimas hoor.
[ afbeelding ]
Ik neuk al jullie blanke bitchesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZE ZIJN ALLEMAAL KANKI LELIJKquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Geen lekkere Aziaten en/of moslima's kennen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Laatst merkte ik iemand op die niet wist dat de zon eigenlijk een ster is. Maar ja, goede collega en alles dus ik doe daar niet moeilijk over.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Veel mensen denken dat de zon een planeet is.
Eeehhquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Na de dood, mensen die niet kunnen accepteren dat er niks is na de dood, fabeltjes maken om de grote (domme) meute gerust te stellen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:02 schreef Beebiel het volgende:
[..]
Beter denk je over al dan iets na de dood.
Vrouwen uit het midden-oosten, shit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
doe jij louter anaal?quote:
Ik ga alleen om met proper volk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zo heb ik het altijd wel gezien, het bestaan is ten einde. En dat was miljarden jaren nooit een probleem, dus waarom zou het dat nu ineens wel zijn?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Na de dood, mensen die niet kunnen accepteren dat er niks is na de dood, fabeltjes maken om de grote (domme) meute gerust te stellen.
Ik merk dat jij er nog niet diep genoeg over nagedacht hebt dan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Na de dood, mensen die niet kunnen accepteren dat er niks is na de dood, fabeltjes maken om de grote (domme) meute gerust te stellen.
80% van deze aarde is retarded.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laatst merkte ik iemand op die niet wist dat de zon eigenlijk een ster is. Maar ja, goede collega en alles dus ik doe daar niet moeilijk over.
hahah sstquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zag je edit. Iets te enthouasiast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |