CHE_quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb er een die me wel iets doet, misschien is dat de reden dat deze gappies me niets doen.
Ik heb eens een foto gezien van haar zonder make-up, je hebt nog niet veel gezien denk ik.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vond d'r in het filmpje al oprecht lelijk, zoals ik Snooki ook afzichtelijk vind, maar dit slaat alles.
Dat filmpje....mi kanki wat een niveau ook weer hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die met die muts? Mwah.
Van Snooki of van dat?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb eens een foto gezien van haar zonder make-up, je hebt nog niet veel gezien denk ik.
Ik zou zeker raken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vond d'r in het filmpje al oprecht lelijk, zoals ik Snooki ook afzichtelijk vind, maar dit slaat alles.
Kun je beter zeggen wat je niet zou raken, scheelt een hoop tijd.quote:
Ik zat toen volgens mij gewoon thuis toen ik het zag.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb eens een foto gezien van haar zonder make-up, je hebt nog niet veel gezien denk ik.
Mwa, met de nodige middelen achter de kiezen wil ik nog weleens 'fuck it' zeggen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom denken dit soort wijven dat ze lekker zijn in hemelsnaam. For fucks sake
.
Die borsten zijn srs waar WALGELIJK.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
Zou stenigen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
Dat heb ik eerder met die niet-bestaande exemplaren.quote:
Hahahaquote:
Ik moet wel volledig van de kaart zijn wil ik haar doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, met de nodige middelen achter de kiezen wil ik nog weleens 'fuck it' zeggen.
Die buikquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik moet wel volledig van de kaart zijn wil ik haar doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |