Of gewoon celibaat leven, jij harlot.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Nuvaring, spiraal (ga ik niet proberen, veroorzaakt bij dames die voorheen weinig last hadden van menstruatiepijn ook heel vaak nog heel veel pijn).
Je kan ervoor kiezen om anoniem te blijven, als moeders dat niet willen selecteren ze je niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je bent toch sowieso niet anoniem na het kind z'n 18e verjaardag oid?
Ik ga wel opgeven op het moment dat ik van elke mannelijke aanraking begin te glibberen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of gewoon celibaat leven, jij harlot.
Nee, dat gaat niet zo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:54 schreef Dimachaerus het volgende:
als je sperma gaat doneren
gaat dit zo
Hoef sws niet super oud te worden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:56 schreef Stimorol- het volgende:
Hormonen zijn slecht voor je. Doe spiraal of condoom.
ik kom om in het roemeensquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vandaag weer stacks ontvangen, kan ik jou op een roemeen trakteren?
Dat zou ik een minder probleem vinden, denk ik.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
100 worden, als laatste overblijven, iedereen die je kent van vroeger dood, mooi ja.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zou ik een minder probleem vinden, denk ik.
nee gewoon die gedacht nu al hebbenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
100 worden, als laatste overblijven, iedereen die je kent van vroeger dood, mooi ja.
Letterlijk elke dag leven alsof het je laatste is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat. Mijn overgrootoma's zijn iets van 93 geworden. Ik hoef niet per se 85+ te worden hoor.
Mensen komen en gaan, zo was het toen ik jong was, en zal het ook zijn als ik oud ben.quote:
minst aantrekkelijke volk op deze aardklootquote:
Hoezo nu al hebben, je leeft toch, is het toch logisch dat je ook over de dood nadenkt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:59 schreef Beebiel het volgende:
[..]
nee gewoon die gedacht nu al hebben
Mits de zuster lekker is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Als ik niks meer zelfstandig kan mag bij mij ook de stekker eruit hoor.
Voor veel mensen niet heb ik gemerkt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoezo nu al hebben, je leeft toch, is het toch logisch dat je ook over de dood nadenkt?
Lijkt me echt doodeng als je zo helemaal verlamd bent. Kun je gewoon helemaal knettergek worden van een soort claustrofobie. En niemand die het merkt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Als ik niks meer zelfstandig kan mag bij mij ook de stekker eruit hoor.
In mijn ervaring was de schoonmaakster veel lekkerder dan de zuster.quote:
Staan toch boven moslimas hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
minst aantrekkelijke volk op deze aardkloot
Beter denk je over al dan iets na de dood.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor veel mensen niet heb ik gemerkt.
Doet me denken aan Johnny Got His Gun.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt me echt doodeng als je zo helemaal verlamd bent. Kun je gewoon helemaal knettergek worden van een soort claustrofobie. En niemand die het merkt.
Veel mensen denken dat de zon een planeet is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor veel mensen niet heb ik gemerkt.
Die zijn ook lelijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Staan toch boven moslimas hoor.
[ afbeelding ]
Ik neuk al jullie blanke bitchesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZE ZIJN ALLEMAAL KANKI LELIJKquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Geen lekkere Aziaten en/of moslima's kennen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Laatst merkte ik iemand op die niet wist dat de zon eigenlijk een ster is. Maar ja, goede collega en alles dus ik doe daar niet moeilijk over.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Veel mensen denken dat de zon een planeet is.
Eeehhquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Na de dood, mensen die niet kunnen accepteren dat er niks is na de dood, fabeltjes maken om de grote (domme) meute gerust te stellen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:02 schreef Beebiel het volgende:
[..]
Beter denk je over al dan iets na de dood.
Vrouwen uit het midden-oosten, shit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
doe jij louter anaal?quote:
Ik ga alleen om met proper volk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zo heb ik het altijd wel gezien, het bestaan is ten einde. En dat was miljarden jaren nooit een probleem, dus waarom zou het dat nu ineens wel zijn?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Na de dood, mensen die niet kunnen accepteren dat er niks is na de dood, fabeltjes maken om de grote (domme) meute gerust te stellen.
Ik merk dat jij er nog niet diep genoeg over nagedacht hebt dan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Na de dood, mensen die niet kunnen accepteren dat er niks is na de dood, fabeltjes maken om de grote (domme) meute gerust te stellen.
80% van deze aarde is retarded.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laatst merkte ik iemand op die niet wist dat de zon eigenlijk een ster is. Maar ja, goede collega en alles dus ik doe daar niet moeilijk over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |