Wat boeit dat nou als zij puur en alleen die in elkaar gebeukte zaadcontainer wil zijn en daar heel erg van kan genieten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is dan niet omdat die vrouw tóch enigszins knap is, maar puur en alleen omdat ze man zijn zaad ergens in kwijt wil.
Ik denk dat het daarom ook zo is dat vrouwen sneller als slet wordt gezien na veel bedpartners maar een man als 'held'.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Een vrouw kan altijd sex krijgen, is gewoon zo, maakt niet uit hoe lellik, er is altijd wel een man die de liefde met je wil bedrijven.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja en dan iedere maand uit je babyfabriek bloeden, no ty.Sowieso mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Vrouwen met emoties > ratio, niet staand kunnen pissen, fysiek zwakker, zwangerschap, menstruatie, enz. etc.
No shit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik denk dat het daarom ook zo is dat vrouwen sneller als slet wordt gezien na veel bedpartners maar een man als 'held'.
Ja klopt wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat er een hoop mannen zijn die dit soort shit alleen op het internet durven te zeggen, en die doelgroep vrouwen weet dat verdomd goed, likes farmen.
Mannen noemen vrouwen alleen slet als ze niet willen met die specifieke man, wat zichzelf dan weer tegenspreekt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik denk dat het daarom ook zo is dat vrouwen sneller als slet wordt gezien na veel bedpartners maar een man als 'held'.
Nymf, dat is hetzelfde als een apotheker die drugsverslaafd is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou als zij puur en alleen die in elkaar gebeukte zaadcontainer wil zijn en daar heel erg van kan genieten.
Dat begrijp ik ook niet, vrouwen vinden het ook lekker, waarom is dat in het geval van vrouwen dan een probleem?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou als zij puur en alleen die in elkaar gebeukte zaadcontainer wil zijn en daar heel erg van kan genieten.
Ik heb daar een keer een artikel over gelezen, was best interessante achtergrond omtrent die hele taboe, kwam er gewoon op neer dat vrouwen sowieso slet zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar, want veel chicks hebben onterecht het idee begeert te zijn door een man. Echt een enkeling kan er puur en alleen van genieten om te fungeren als zaadcontainer, lijkt me.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
DWDD.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:43 schreef Chai het volgende:
Wow, wat is DWDD toch weer intellectueel, helemaal interessante natuurkunde die uitgelegd wordt.
Zwanger worden, zou em flippen als ik weet dat er iets in me aan het broeden is, chest burster allesch.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sowieso mannen. Vrouwen met emoties > ratio, niet staand kunnen pissen, fysiek zwakker, zwangerschap, menstruatie, enz. etc.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:43 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)over_schaamhaar.html
dWc.. 1.17 ja of nee?
Nee, er zijn genoeg mannen die een vrouw echt een slet vinden en er dan niet mee willen neuken om die reputatiequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mannen noemen vrouwen alleen slet als ze niet willen met die specifieke man, wat zichzelf dan weer tegenspreekt.
Ik moet er ook niet aan denken, en dan zit je er ook nog aan vast wanneer heel die incubatieperiode voorbij is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zwanger worden, zou em flippen als ik weet dat er iets in me aan het broeden is, chest burster allesch.
Je vergat 'mannen' te typen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee, er zijn genoeg mannen die een vrouw echt een slet vinden en er dan niet mee willen neuken om die reputatie
HAHAquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zwanger worden, zou em flippen als ik weet dat er iets in me aan het broeden is, chest burster allesch.
My god, je hele lady-parts ravaged.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet aan denken, en dan zit je er ook nog aan vast wanneer heel die incubatieperiode voorbij is.
Wow :squote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb daar een keer een artikel over gelezen, was best interessante achtergrond omtrent die hele taboe, kwam er gewoon op neer dat vrouwen sowieso slet zijn.
Dat is nog maar het begin.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
My god, je hele lady-parts ravaged.
De pil is zo'n fantastische uitvinding hè. Ook voor jou. Had je veel minder seks gehad of al vader geweest oid.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHA. Inderdaad, zou ik niet kunnen handelen, dat idee. En alle bijkomende kwalen en klachten e.d.
.
Ik denk dat ik later maar gewoon een koter adopteer ofzo. Heb ik 0% te maken met dat hele proces.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHA. Inderdaad, zou ik niet kunnen handelen, dat idee. En alle bijkomende kwalen en klachten e.d.
.
en 00.45?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou trouwen, liefhebben, koesteren, alles!
Laat je gewoon vast steriliseren dan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik denk dat ik later maar gewoon een koter adopteer ofzo. Heb ik 0% te maken met dat hele proces.
Pilquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
De pil is zo'n fantastische uitvinding hè. Ook voor jou. Had je veel minder seks gehad of al vader geweest oid.
Zeker, zeker. De uitvinder daarvan zou een jaarlijkse pelgrimage moeten krijgen naar zijn gebedsoordquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
De pil is zo'n fantastische uitvinding hè. Ook voor jou. Had je veel minder seks gehad of al vader geweest oid.
Sperma doneren, genoeg nakomelingen en geen gezeik.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik denk dat ik later maar gewoon een koter adopteer ofzo. Heb ik 0% te maken met dat hele proces.
Wat dan, condoom? Of gewoon maandelijks met een omgebogen klerenhanger huishouden?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
PilLIBIDO KILLER STOP ER MEE MENS
Tot je opeens in een Jerry Springer achtig programma zit en daar een mokka kind zit met jouw baardgroei.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sperma doneren, genoeg nakomelingen en geen gezeik.
ik heb beter fysiek dan jouwquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dima is dan ook een kneus 1e klas. Zelfs 2NutZ heeft seks.
[..]
Dit druist in tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel.
Plannen vriend.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat dan, condoom? Of gewoon maandelijks met een omgebogen klerenhanger huishouden?
Heb ook nodig vanwege menstruatiepijnen. En valt wel mee bij mij. Scheelde maar heel iets.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
PilLIBIDO KILLER STOP ER MEE MENS
7,67/10. Wel mooi, minder dan de vorige, maar ze heeft iets Klhoe Kardashian-achtigs, en dat staat me niet aan.quote:
Zorgen dat je zorgvuldig dat hokje bij "anonieme donor" goed in gaat kleuren zodat er geen verwarring ontstaat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tot je opeens in een Jerry Springer achtig programma zit en daar een mokka kind zit met jouw baardgroei.
Ik ben goed, he?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
7,67/10. Wel mooi, minder dan de vorige, maar ze heeft iets Klhoe Kardashian-achtigs, en dat staat me niet aan.
Nuvaring, spiraal (ga ik niet proberen, veroorzaakt bij dames die voorheen weinig last hadden van menstruatiepijn ook heel vaak nog heel veel pijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat dan, condoom? Of gewoon maandelijks met een omgebogen klerenhanger huishouden?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zorgen dat je zorgvuldig dat hokje bij "anonieme donor" goed in gaat kleuren zodat er geen verwarring ontstaat.
Lekker Russian roulette spelenquote:
echt zo'n vieze turk datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |