inb4 cy.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Liever niet. :$ Houd niet van mannen met mannen.
Die rimpels bij sommige vrouwenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Links met het gebit van rechts =.
[..]
Ik dus ook niet.
Rofl wat, is dat serieus een knelpunt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die rimpels bij sommige vrouwenZo op 't voorhoofd.
Ze heeft op zich wel een punt hoor, van die studentes van 20-25 die al duidelijk ouder worden in het gelaatquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Rofl wat, is dat serieus een knelpunt?
Talking to the wrong one.. Ik hou van jong.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De meeste mannen worden mooier naarmate ze ouder worden, zeggen ze althans.
Je was toch al 30 ofzo?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Talking to the wrong one.. Ik hou van jong.
" Ze " ? Vind het overigens helemaal niet zo storend, niet iedereen kan indo genen hebben en nooit ouder worden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze heeft op zich wel een punt hoor, van die studentes van 20-25 die al duidelijk ouder worden in het gelaat.
Ik ben jong en maagd :$quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Talking to the wrong one.. Ik hou van jong.
Vergeleken met vroeger ben ik nu kk pretty.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De meeste mannen worden mooier naarmate ze ouder worden, zeggen ze althans.
Indo's zien er juist kk oud uit op latere leeftijdquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" Ze " ? Vind het overigens helemaal niet zo storend, niet iedereen kan indo genen hebben en nooit ouder worden.
Ik ben 24quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:54 schreef Stimorol- het volgende:
Mannen op hun 25st zijn mooi. Dan hebben ze nog geen oude kop.
Hoe oud was jouw aanstaande?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:54 schreef Stimorol- het volgende:
Mannen op hun 25st zijn mooi. Dan hebben ze nog geen oude kop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |