Shaggy-mentaliteitquote:
Beter Shaggy dan Velmaquote:
Daarom, niet zo negatief daaroverquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Niets. Helemaal niets. Gays zijn ook mensen.
Ik ben niet negatief over gays. Ik zeg alleen dat jij zo op me over komt en dat ik me afvraag of ik gelijk heb,quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beter Shaggy dan Velma
[..]
Daarom, niet zo negatief daarover
Waarom vraag je mij dat niet dan? Dven kent mij niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben niet negatief over gays. Ik zeg alleen dat jij zo op me over komt en dat ik me afvraag of ik gelijk heb,
God behoede mijquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom vraag je mij dat niet dan? Dven kent mij niet.
Jij komt ook over op mij als een dikke aids sloerie.. maar volgens jou zit ik fout.
Wat jij van mij wilt denken moet je gewoon zelf maar wetenals jij denkt gay dan maar gay toch.
haha wejo lol zou sws niet pikkenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij komt ook over op mij als een dikke aids sloerie
haha sg en pikken in 1 zin ;Dquote:
Wowquote:
Beetje alla die fastfood-reclames. Zooooooooo! Die is goed met pikkenquote:
ben ik ook joh. dus dan zit ik ook goedquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom vraag je mij dat niet dan? Dven kent mij niet.
Jij komt ook over op mij als een dikke aids sloerie.. maar volgens jou zit ik fout.
Wat jij van mij wilt denken moet je gewoon zelf maar wetenals jij denkt gay dan maar gay toch.
Is ze wel denk ikquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje alla die fastfood-reclames. Zooooooooo! Die is goed met pikken
Volgens deze theorie zit je correct, jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ben ik ook joh. dus dan zit ik ook goed
Lumburg, dat is toch die provincie die zowel door de Nederlanders alsook door de Belgen niet gewenst is en als zo'n beetje de achterlijkste regio van beide landen wordt beschouwd? Toegegeven, dan ben je behoorlijk kut, Limburgerquote:
inderdaad ja. limburg hoort niet bij nederland. net als friesland.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Lumburg, dat is toch die provincie die zowel door de Nederlanders alsook door de Belgen niet gewenst is en als zo'n beetje de achterlijkste regio van beide landen wordt beschouwd? Toegegeven, dan ben je behoorlijk kut, Limburger
Ik ook niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Kkpvver.
Gianni ik zou dit echt niet pikken.
was dat maar waarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
inderdaad ja. limburg hoort niet bij nederland. net als friesland.
Ditquote:
PVV'ers zijn toch juist goed bevolkt in de onderlaag die Limburg heet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Kkpvver.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Lumburg, dat is toch die provincie die zowel door de Nederlanders alsook door de Belgen niet gewenst is en als zo'n beetje de achterlijkste regio van beide landen wordt beschouwd? Toegegeven, dan ben je behoorlijk kut, Limburger
zullen de christelijke ouders blij mee zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
Ibn Ghaldoun failliet verklaard
Ze worden ondergebracht bij Christelijke schoolwow.
Andersom was dit nooit gebeurd denk ik.
Ben benieuwd wanneer die burgeroorlog van start gaatquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zullen de christelijke ouders blij mee zijn
Wat vind jij van Britt Robertsonquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Kkpvver.
min:quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat vind jij van Britt Robertson![]()
[ afbeelding ]
Olson twins? oh die zou ik ook doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:46 schreef fyah het volgende:
[..]
min:
Ze lijkt op die tweeling,
plus:
maar dan minder debiel.
tuurlijk maar je moet wel gewoon stoer doen op internet. daarom zou ik ze niet doenquote:
Ohja gelijk heb je. Ik zelf doe nu ook te makkelijk idd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:47 schreef fyah het volgende:
[..]
tuurlijk maar je moet wel gewoon stoer doen op internet. daarom zou ik ze niet doen
jammer van de vermoedelijke sosvocht uit de schaamlippe ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohja gelijk heb je. Ik zelf doe nu ook te makkelijk idd.
7,3/10ipv 8,9/10.
?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:49 schreef fyah het volgende:
[..]
jammer van de vermoedelijke sosvocht uit de schaamlippe ja.
ik beeld me altijd in dat die wijven gewoon de hele dag pak bellenquote:
welke pak? 2pac?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:51 schreef fyah het volgende:
[..]
ik beeld me altijd in dat die wijven gewoon de hele dag pak bellenwat doen ze anders?
Ken ik niet.quote:
Vriend, je praat in je eigen wereldje denk je dat mensen je zo kunnen begrijpen?quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Vriend, je praat in je eigen wereldje denk je dat mensen je zo kunnen begrijpen?
#YOLO #SWEKquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Vriend, je praat in je eigen wereldje denk je dat mensen je zo kunnen begrijpen?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat zal wel meevallen, gezien haar ex (fokker) een voeten fetish had en graag met zijn voeten haar harige mossel in kroop
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Was andersom gelukkig. Maar moest lachen, mind image
Sommige mensen zijn echt serieusquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Hahahahahaha![]()
wtf man
Sowieso deze shit, en dan ook nog blijkbaar allemaal online gooienmensen zijn echt dom.
Goed onderwerp denk ikquote:
een secretatis niet nee. een secretaris wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
er hoort helemaal geen secretatis in de rechtbank meid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |