Nee Ambi is hier niet doeiquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doodverwensing mag niet.
Ik hoorde dat ambi hier was? Waar?
Spannend hoorquote:
True.quote:
ies koeltoer enzoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Spannend hoorgeheime bronnen op FOK! wiejo
[..]
True.
Hoop geschreeuw, zwaar onzekerquote:
Laat ik vooropstellen dat mijn zelfverheerlijking een nogal discutabel punt is wat gemakkelijk onder de noemer sarcasme kan vallen. Ik kan het beeld dat anderen van mij hebben wel enigszins voorstellen. Beetje vooringenomenheid, wat misplaatste kennis door een aantal users die mij door wat foto's als zodanig zijn gaan bestempelen en ikzelf die uiteindelijk maar met dat beeld mee is gaan spelen. Maar mocht je een keer duidelijkheid willen : Uiteindelijk heb ik niet bepaald een sterke mening over mijn eigen voorkomen, wat dat betreft ben ik gewoon een gemiddelde verschijning waar verder niet heel veel bijzonders aan is. Niet kleurrijk maar ook niet saai, niet aantrekkelijk maar ook niet lelijk. Gewoon een heel gemiddeld mens danwel FOK!kertje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn bijna geen foto's van sg niet naakt
[..]
Ik snap het nog steeds niet... heb het terug gelezen, en ik denk dat je hypocriet bedoeld en niet karikatuur van mijzelf, maar dan nog... ik noem mij nergens lekker o.i.d.
Stel ook nergens dat ik mijzelf verheerlijk.. dat doe jij wel. Dus alsnog graag een goeie uitleg willen.
ahahahahhahahquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:01 schreef Dven het volgende:
Kut, ik kan niet uit haar atmosfeer ontsnappen
Ninja was not so ninjaquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Laat ik vooropstellen dat mijn zelfverheerlijking een nogal discutabel punt is wat gemakkelijk onder de noemer sarcasme kan vallen. Ik kan het beeld dat anderen van mij hebben wel enigszins voorstellen. Beetje vooringenomenheid, wat misplaatste kennis door een aantal users die mij door wat foto's als zodanig zijn gaan bestempelen en ikzelf die uiteindelijk maar met dat beeld mee is gaan spelen. Maar mocht je een keer duidelijkheid willen : Uiteindelijk heb ik niet bepaald een sterke mening over mijn eigen voorkomen, wat dat betreft ben ik gewoon een gemiddelde verschijning waar verder niet heel veel bijzonders aan is. Niet kleurrijk maar ook niet saai, niet aantrekkelijk maar ook niet lelijk. Gewoon een heel gemiddeld mens danwel FOK!kertje.
Het is in ieder geval dom om met zo weinig voorkennis zo'n sterk beeld van iemand aan te nemen en deze dan ook nog eens alsware de volledige waarheid uit te spreken.
karikatuur is overigens inderdaad een foutieve woordkeuze geweest. Laat ik ook dat helder formuleren : "Gij die vrij van zonde zijt.."
Verder heb ik helemaal geen zin in lange woordenwisselingen op FOK!, ik wil gewoon op m'n gemak een beetje trollen en ouwehoeren. Dus laat me met rust!
Samenvatting :quote:
SG's zwaartekracht bedoel jequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:01 schreef Dven het volgende:
Kut, ik kan niet aan haar zwaartekracht ontsnappen
Zo'n nicht is het ongetwijfeldquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Pas op Dven... 2nootjes favo topic is het klb feedback topic... Hij naait je sneller dan een konijn..
Gun ik jequote:
Ik zou wel diep in haar zwaartekracht willen verdwijnen. Mezelf helemaal op laten slokkenquote:
ik verdenk 2NutZ er ook altijd van gay te zijn. Gewoon zo'n algehele gay uitstraling enzo. Is ie dat ook?quote:
Is niet zo moeilijk geweest als je in NL woont woont XD XDquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou wel diep in haar zwaartekracht willen verdwijnen. Mezelf helemaal op laten slokken
Whehehehe ja pas maar op, frikandel ligt nog steeds wakker van dat ik zijn topic een sc topic vond en of dat niet hun vaste sc topic kon worden. Echt zo hard, die jongen kan er niet mee omgaan.quote:
Wat heb je tegen gay's dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik verdenk 2NutZ er ook altijd van gay te zijn. Gewoon zo'n algehele gay uitstraling enzo. Is ie dat ook?
Moeten gewoon opflikkeren jatochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |