Eén van de zeldzame matige dingen aan sg jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, ik zal er over denken.
slecht fobo overigens..
hoe durf je!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Eén van de zeldzame matige dingen aan sg ja
Te weinig fotomateriaal, kan me geen fysieke verbeelding maken van m'n droomvrouw. Dus gewoon een slecht fotoboek. Sorry schatquote:
Waarom precies?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Kanker, je bent nu echt een karikatuur van jezelf aan het maken
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Te weinig fotomateriaal, kan me geen fysieke verbeelding maken van m'n droomvrouw. Dus gewoon een slecht fotoboek. Sorry schat
:S :S :Squote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom precies?en waarom 'kanker' gebruiken? zwaktebod?
:s
Heb wel linkje ergens nog van foto van haar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Te weinig fotomateriaal, kan me geen fysieke verbeelding maken van m'n droomvrouw. Dus gewoon een slecht fotoboek. Sorry schat
Kankerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij ook al?quote:
Is geen ziekte om mee te spotten iddquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Vorig jaar veulen moeten laten inslapen door hoefkatrol.
Ik vind kanker een prachtige en kleurrijke toevoeging aan de Nederlandse taal met een krachtige klank en dito betekenis. Vandaar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen naakt dan want ik zit op kantoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb wel linkje ergens nog van foto van haar.
Of karbunkelquote:
Nee. Sterf.quote:
Overal en nergens.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb echter geen idee waar krio vandaan komt
Er zijn bijna geen foto's van sg niet naaktquote:
Ik snap het nog steeds niet... heb het terug gelezen, en ik denk dat je hypocriet bedoeld en niet karikatuur van mijzelf, maar dan nog... ik noem mij nergens lekker o.i.d.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind kanker een prachtige en kleurrijke toevoeging aan de Nederlandse taal met een krachtige klank en dito betekenis. Vandaar.
Je maakt een karikatuur van jezelf omdat je zelf doet wat je mispreekt. En dat is lachwekkend.
Hey mijn fan, waar was je? weinig random benamingen gehad deze en afgelopen week van je (hihiquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Pas op Dven... 2nootjes favo topic is het klb feedback topic... Hij naait je sneller dan een konijn..
Hahahaquote:
quote:
AJquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doodverwensing mag niet.
Ik hoorde dat ambi hier was? Waar?
Van wie hoorde je dat?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doodverwensing mag niet.
Ik hoorde dat ambi hier was? Waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |