Een man? Ja hoor laat maar zien.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:04 schreef Stimorol- het volgende:
Oh Veer! Ik heb trouwens een Nederlandse gezien die wel te doen is. Wil je pica?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:04 schreef Stimorol- het volgende:
Oh Veer! Ik heb trouwens een Nederlandse gezien die wel te doen is. Wil je pica?
Hamertje tik dus. Schattigquote:
Nee dat niet, maar you'll need a wheelchair etc.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Why? Wat heb je te verbergen? 30cm?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar you'll need a wheelchair etc.
Engels en Nederlands in één zin is wel een beetje sadquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar you'll need a wheelchair etc.
Nee hoor. bek houwe tegen mijn krioquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Engels en Nederlands in één zin is wel een beetje sad
Jij hebt helemaal geen inbreng, lelijke Poolquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee hoor. bek houwe tegen mijn krio![]()
Goede kale borst welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee, een vrouwBo Maerten.
[ afbeelding ]
Wat ik van de man er naast vind kun je wel raden.
En wat moet ik met deze foto? Heb je geen duidelijkere ofzoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee, een vrouwBo Maerten.
[ afbeelding ]
Wat ik van de man er naast vind kun je wel raden.
Ga google, blondie.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En wat moet ik met deze foto? Heb je geen duidelijkere ofzo
Limburgers zouden er een nog lelijker woord voor verzinnenquote:
Neuh. Ik weet zo ook wel dat er mooie NL chicks zijn. Ken er genoeg.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neuh. Ik weet zo ook wel dat er mooie NL chicks zijn. Ken er genoeg.
je eigen spiegelbeeld als maat nemen voor NL vrouwenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neuh. Ik weet zo ook wel dat er mooie NL chicks zijn. Ken er genoeg.
Bewijslast bij de tegenpartij plaatsen. Good girlquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik denk van wel tot het tegendeel bewezen is
Zij is pools dus die vlieger gaat niet op.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:13 schreef Dven het volgende:
[..]
je eigen spiegelbeeld als maat nemen voor NL vrouwen
trots op me?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Bewijslast bij de tegenpartij plaatsen. Good girl
Als nooit daarvoorquote:
Waarom betrekken jullie alles wat ik zeg over een ander op mijzelfquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:13 schreef Dven het volgende:
[..]
je eigen spiegelbeeld als maat nemen voor NL vrouwen
Heeft ze nog geen NL-paspoort?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij is pools dus die vlieger gaat niet op.
'jullie' schijnbaar welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom betrekken jullie alles wat ik zeg over een ander op mijzelfIk vind mijzelf heus geen freaking godin hoor. Allemachtig.
Zo doe je wel altijdquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom betrekken jullie alles wat ik zeg over een ander op mijzelfIk vind mijzelf heus geen freaking godin hoor. Allemachtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
het is geeahtequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik denk van wel tot het tegendeel bewezen is
Bij sommige dingen kent ze geen matequote:
Sws schatje.quote:
Goede reply, wachten op SG haar respons over fonetische shizzlequote:
De jaloezie spat er weer van afquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sws schatje.
Zal ik een cheesecake voor je bakken? Kun je wat aankomen. Een echte vrouw heeft wat om haar heen. Aldus oma.
Goed FoBoquote:
Ja, zo ik ben ook de mooiste jongen ter wereld. Mijn moeder zegt het iedere avond.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sws schatje.
Zal ik een cheesecake voor je bakken? Kun je wat aankomen. Een echte vrouw heeft wat om haar heen. Aldus oma.
al zou gaite best ergens geiten kunnen betekenen. ik heb echter geen idee waar krio vandaan komtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Goede reply, wachten op SG haar respons over fonetische shizzle
Stakes
G61 1.80
SG- 1.47
Echt he? Die duizendponder doet alsof ik anorexia heb en 30 kg weeg ofzoquote:
Is oma's zin. Niet de mijne.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, zo ik ben ook de mooiste jongen ter wereld. Mijn moeder zegt het iedere avond.
Jij zegt het ook elke avond tegen jezelf in de spiegel volgens mijquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, zo ik ben ook de mooiste jongen ter wereld. Mijn moeder zegt het iedere avond.
duizendponderquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he? Die duizendponder doet alsof ik anorexia heb en 30 kg weeg ofzo
heb je aids in je vinger en probeerde je 'geachte' te typen? je mag ook gewoon 'beste' tegen mij zeggen hoor. of anders 'lieve' als je in mijn vriendenboekje schrijftquote:
Beetje raar ja. Gewoon 41 kilo schoon aan de haak.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he? Die duizendponder doet alsof ik anorexia heb en 30 kg weeg ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |