Een man? Ja hoor laat maar zien.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:04 schreef Stimorol- het volgende:
Oh Veer! Ik heb trouwens een Nederlandse gezien die wel te doen is. Wil je pica?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:04 schreef Stimorol- het volgende:
Oh Veer! Ik heb trouwens een Nederlandse gezien die wel te doen is. Wil je pica?
Hamertje tik dus. Schattigquote:
Nee dat niet, maar you'll need a wheelchair etc.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Why? Wat heb je te verbergen? 30cm?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar you'll need a wheelchair etc.
Engels en Nederlands in één zin is wel een beetje sadquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar you'll need a wheelchair etc.
Nee hoor. bek houwe tegen mijn krioquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Engels en Nederlands in één zin is wel een beetje sad
Jij hebt helemaal geen inbreng, lelijke Poolquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee hoor. bek houwe tegen mijn krio![]()
Goede kale borst welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee, een vrouwBo Maerten.
[ afbeelding ]
Wat ik van de man er naast vind kun je wel raden.
En wat moet ik met deze foto? Heb je geen duidelijkere ofzoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee, een vrouwBo Maerten.
[ afbeelding ]
Wat ik van de man er naast vind kun je wel raden.
Ga google, blondie.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En wat moet ik met deze foto? Heb je geen duidelijkere ofzo
Limburgers zouden er een nog lelijker woord voor verzinnenquote:
Neuh. Ik weet zo ook wel dat er mooie NL chicks zijn. Ken er genoeg.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neuh. Ik weet zo ook wel dat er mooie NL chicks zijn. Ken er genoeg.
je eigen spiegelbeeld als maat nemen voor NL vrouwenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neuh. Ik weet zo ook wel dat er mooie NL chicks zijn. Ken er genoeg.
Bewijslast bij de tegenpartij plaatsen. Good girlquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik denk van wel tot het tegendeel bewezen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |