Shaggy-mentaliteitquote:
Beter Shaggy dan Velmaquote:
Daarom, niet zo negatief daaroverquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Niets. Helemaal niets. Gays zijn ook mensen.
Ik ben niet negatief over gays. Ik zeg alleen dat jij zo op me over komt en dat ik me afvraag of ik gelijk heb,quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beter Shaggy dan Velma
[..]
Daarom, niet zo negatief daarover
Waarom vraag je mij dat niet dan? Dven kent mij niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben niet negatief over gays. Ik zeg alleen dat jij zo op me over komt en dat ik me afvraag of ik gelijk heb,
God behoede mijquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom vraag je mij dat niet dan? Dven kent mij niet.
Jij komt ook over op mij als een dikke aids sloerie.. maar volgens jou zit ik fout.
Wat jij van mij wilt denken moet je gewoon zelf maar wetenals jij denkt gay dan maar gay toch.
haha wejo lol zou sws niet pikkenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij komt ook over op mij als een dikke aids sloerie
haha sg en pikken in 1 zin ;Dquote:
Wowquote:
Beetje alla die fastfood-reclames. Zooooooooo! Die is goed met pikkenquote:
ben ik ook joh. dus dan zit ik ook goedquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom vraag je mij dat niet dan? Dven kent mij niet.
Jij komt ook over op mij als een dikke aids sloerie.. maar volgens jou zit ik fout.
Wat jij van mij wilt denken moet je gewoon zelf maar wetenals jij denkt gay dan maar gay toch.
Is ze wel denk ikquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje alla die fastfood-reclames. Zooooooooo! Die is goed met pikken
Volgens deze theorie zit je correct, jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ben ik ook joh. dus dan zit ik ook goed
Lumburg, dat is toch die provincie die zowel door de Nederlanders alsook door de Belgen niet gewenst is en als zo'n beetje de achterlijkste regio van beide landen wordt beschouwd? Toegegeven, dan ben je behoorlijk kut, Limburgerquote:
inderdaad ja. limburg hoort niet bij nederland. net als friesland.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Lumburg, dat is toch die provincie die zowel door de Nederlanders alsook door de Belgen niet gewenst is en als zo'n beetje de achterlijkste regio van beide landen wordt beschouwd? Toegegeven, dan ben je behoorlijk kut, Limburger
Ik ook niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Kkpvver.
Gianni ik zou dit echt niet pikken.
was dat maar waarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
inderdaad ja. limburg hoort niet bij nederland. net als friesland.
Ditquote:
PVV'ers zijn toch juist goed bevolkt in de onderlaag die Limburg heet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Kkpvver.
Gianni ik zou dit echt niet pikken.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Lumburg, dat is toch die provincie die zowel door de Nederlanders alsook door de Belgen niet gewenst is en als zo'n beetje de achterlijkste regio van beide landen wordt beschouwd? Toegegeven, dan ben je behoorlijk kut, Limburger
zullen de christelijke ouders blij mee zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
Ibn Ghaldoun failliet verklaard
Ze worden ondergebracht bij Christelijke schoolwow.
Andersom was dit nooit gebeurd denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |