Ben benieuwd wanneer die burgeroorlog van start gaatquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zullen de christelijke ouders blij mee zijn
Wat vind jij van Britt Robertsonquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Kkpvver.
Gianni ik zou dit echt niet pikken.
min:quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat vind jij van Britt Robertson![]()
[ afbeelding ]
Olson twins? oh die zou ik ook doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:46 schreef fyah het volgende:
[..]
min:
Ze lijkt op die tweeling,
plus:
maar dan minder debiel.
tuurlijk maar je moet wel gewoon stoer doen op internet. daarom zou ik ze niet doenquote:
Ohja gelijk heb je. Ik zelf doe nu ook te makkelijk idd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:47 schreef fyah het volgende:
[..]
tuurlijk maar je moet wel gewoon stoer doen op internet. daarom zou ik ze niet doen
jammer van de vermoedelijke sosvocht uit de schaamlippe ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohja gelijk heb je. Ik zelf doe nu ook te makkelijk idd.
7,3/10ipv 8,9/10.
?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:49 schreef fyah het volgende:
[..]
jammer van de vermoedelijke sosvocht uit de schaamlippe ja.
ik beeld me altijd in dat die wijven gewoon de hele dag pak bellenquote:
welke pak? 2pac?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:51 schreef fyah het volgende:
[..]
ik beeld me altijd in dat die wijven gewoon de hele dag pak bellenwat doen ze anders?
Ken ik niet.quote:
Vriend, je praat in je eigen wereldje denk je dat mensen je zo kunnen begrijpen?quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Vriend, je praat in je eigen wereldje denk je dat mensen je zo kunnen begrijpen?
#YOLO #SWEKquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Vriend, je praat in je eigen wereldje denk je dat mensen je zo kunnen begrijpen?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat zal wel meevallen, gezien haar ex (fokker) een voeten fetish had en graag met zijn voeten haar harige mossel in kroop
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Was andersom gelukkig. Maar moest lachen, mind image
Sommige mensen zijn echt serieusquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Hahahahahaha![]()
wtf man
Sowieso deze shit, en dan ook nog blijkbaar allemaal online gooienmensen zijn echt dom.
Goed onderwerp denk ikquote:
een secretatis niet nee. een secretaris wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
er hoort helemaal geen secretatis in de rechtbank meid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |