Aziaten zien er allemaal hetzelfde uit ja. Marokkanen en negers niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Want alle Aziaten lijken op elkaar, net zoals alle negers en Marokkanen.
Over Marokkanen gesproken, alle Marokkanen terug naar Turkije!!!!
M.a.w., je broertje heeft je briefje met passwords gevonden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:20 schreef Letsstaytogether het volgende:
KAKKKKK, ik ben gehackt op hotmail.
hihi ik heb ooit een oud-klasgenootje gehackt op Hotmail. haar wachtwoord was de naam van haar hond hihi lekker moeilijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:20 schreef Letsstaytogether het volgende:
Beter dan hoe jij eruit ziet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Aziaten zien er allemaal hetzelfde uit ja. Marokkanen en negers niet.
niets met een strakke aziaatquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:18 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
Dat laatste was niet grappig bedoeld hoor het is echt zo, die chinezen hebben net kinderlichamen
Zelfde verschil.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je hebt falen als in 'het niet aankunnen' maar je hebt ook mensen die denken 'oke dit interesseert me gewoon geen zak. ik ben weg grgr'
Marokkanen en negers niet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Aziaten zien er allemaal hetzelfde uit ja. Marokkanen en negers niet.
Dat is geen hacken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hihi ik heb ooit een oud-klasgenootje gehackt op Hotmail. haar wachtwoord was de naam van haar hond hihi lekker moeilijk
Ik vind AJ wel leukquote:
Maar wat doe je nu dan? Waarom geen andere hbo opleiding?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je hebt falen als in 'het niet aankunnen' maar je hebt ook mensen die denken 'oke dit interesseert me gewoon geen zak. ik ben weg grgr'
Zijn je naaktpics nu openbaar?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:20 schreef Letsstaytogether het volgende:
er hoort helemaal geen secretatis in de rechtbank meidquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb godver voor secretaris in de rechtbank gespeeld ja?!
Daar weet Bas alles van hm?quote:
Kijk liever naar jouw foto met glimmende voorhoofdquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zeg dat nog eens nadat je die foto van jezelf van WA bekeken hebt
Ik had haar wachtwoord gewijzigd en haar naam veranderd in allemaal gemene dingenquote:
Kleine meisjes die huilen tellen niet.quote:
hou ik er nog steeds een paar overquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kleine meisjes die huilen tellen niet.
Nou, ik wil nu dus een bepaalde richting op. En dat is er niet op hbo-niveau. Ja, 1tje maar die zit helemaal in Leeuwarden. En is het ook niet echt helemaal ofzo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar wat doe je nu dan? Waarom geen andere hbo opleiding?
Dit soort grappen doen het in NWS beter denk ik.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
marokkanenkleding; even divers als hun voornamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |