leuk voor jou, kankerdebielquote:
Ja haha nee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je nou naaktfoto's van iemand anders stuurt?
Dat was toch van de meet daarvoor? Daar was zij niet bij volgens mij, maar ik weet het verder ook niet precies.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Er waren zelfs foto's gepost, jullie lopen echt achter.
Waarom heb ik hier nooit van geweten?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb je dat nooit gezien?
Was gewoon in ene dropbox
Nou nou, beetje rustig aan.quote:
Ik geloof pas dat iemand een meisje is op Fok als ze naakt voor me staat. Safest way.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:50 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ja haha nee.
Maar snap wel dat sommige mensen bevestiging willen ja. Op een bepaalde leeftijd rollen mensen dan zo.
'ik weet het verder ook niet precies' maar stiekem gewoon alles weten en in de gaten houden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat was toch van de meet daarvoor? Daar was zij niet bij volgens mij, maar ik weet het verder ook niet precies.
Ja kan wel, hou het ook niet meer bij. Maar er zijn wel foto's gepost.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat was toch van de meet daarvoor? Daar was zij niet bij volgens mij, maar ik weet het verder ook niet precies.
Haha loser.quote:
Geen woord gelogen dus kan het gewoon vermeldenquote:
Gewoon niet mee bezig houden, ik kijk nooit naar geslacht want ik doe toch alles mobiel hahaaaaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik geloof pas dat iemand een meisje is op Fok als ze naakt voor me staat. Safest way.
Gewoon KPD, ja tochquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik geloof pas dat iemand een meisje is op Fok als ze naakt voor me staat. Safest way.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
'ik weet het verder ook niet precies' maar stiekem gewoon alles weten en in de gaten houden.roddelhoer
roze streepje/blauw streepjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:51 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Gewoon niet mee bezig houden, ik kijk nooit naar geslacht want ik doe toch alles mobiel hahaaaa
Ik mis alle lekkere meisjes op FOK!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja kan wel, hou het ook niet meer bij. Maar er zijn wel foto's gepost.
[..]
Haha loser.
Alsof elke FOK!ster daar postquote:
Hoe is het bij de Vodafonequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
'ik weet het verder ook niet precies' maar stiekem gewoon alles weten en in de gaten houden.roddelhoer
Is wel echt zo'n vmbo trut iddquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:48 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik heb ze niet, hoorde het eens van iemand. Maar ik blijf het apart vinden. Maar goed op elke middelbare school heb je ook zulke meisjes, misscien is het te vergelijken oid..
quote:
Is dit een klacht?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:52 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
Ja en jij dan?
Met je minuscule aziatenkutje
Dit inderdaad.quote:
Oh, Beebiel ik dacht debiel sorry mangquote:
Serieus? Waarom shoppen ze sommige vetrollen niet weg dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nah KPD is de helft ook geshopped en shit.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik mis alle lekkere meisjes op FOK!Alleen maar foto's van types zoals A-J gezien
Haters gaan haten, white knights, zo komen jullie heus niet in SG's broekje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:52 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
Ja en jij dan?
Daarom rijdt hij graag in bestelbusjesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit inderdaad.Maar blijkbaar heeft hij liever een opgerekte kut waar twee vuisten in passen.
Kan best vervelend zijnquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom rijdt hij graag in bestelbusjes
Wat niet rekt scheurt wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan best vervelend zijnte strak he...
Die hoop heb ik reeds vorig jaar al opgegevenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Serieus? Waarom shoppen ze sommige vetrollen niet weg dan?
[..]
[..]
Haters gaan haten, white knights, zo komen jullie heus niet in SG's broekje.
dat zal wel meevallen, gezien haar ex (fokkerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:52 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
Ja en jij dan?
Zo moeilijk schijnt dat niet te zijn, dus je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:54 schreef Angel-Joy het volgende:
zo komen jullie heus niet in SG's broekje.
Gewoon veel erop spugen en veel vingers erinquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan best vervelend zijnte strak he...
Meest ranzige post van het jaarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat zal wel meevallen, gezien haar ex (fokker) een voeten fetish had en graag met zijn voeten haar harige mossel in kroop
Wat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat zal wel meevallen, gezien haar ex (fokker) een voeten fetish had en graag met zijn voeten haar harige mossel in kroop
Was andersom gelukkig. Maar moest lachen, mind imagequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Np, komt vaker voor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Oh, Beebiel ik dacht debiel sorry mang
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:56 schreef Life2.0 het volgende:
alsof een fokker uberhaupt weet wat je dan met zon broekje moet doen, als je daar eenmaal bent
watquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
True.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo moeilijk schijnt dat niet te zijn, dus je weet maar nooit.
wacht wat................ jij zat met je voeten in zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Was andersom gelukkig. Maar moest lachen, mind image
Die van AJ is vast ook kk harig, aziatische bitches scheren nooit..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
aan zijn, niet in zijn, neem ik aan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wacht wat................ jij zat met je voeten in zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |