Dit inderdaad.quote:
Oh, Beebiel ik dacht debiel sorry mangquote:
Serieus? Waarom shoppen ze sommige vetrollen niet weg dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nah KPD is de helft ook geshopped en shit.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik mis alle lekkere meisjes op FOK!Alleen maar foto's van types zoals A-J gezien
Haters gaan haten, white knights, zo komen jullie heus niet in SG's broekje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:52 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
Ja en jij dan?
Met je minuscule aziatenkutje
Daarom rijdt hij graag in bestelbusjesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit inderdaad.Maar blijkbaar heeft hij liever een opgerekte kut waar twee vuisten in passen.
Kan best vervelend zijnquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom rijdt hij graag in bestelbusjes
Wat niet rekt scheurt wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan best vervelend zijnte strak he...
Die hoop heb ik reeds vorig jaar al opgegevenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Serieus? Waarom shoppen ze sommige vetrollen niet weg dan?
[..]
[..]
Haters gaan haten, white knights, zo komen jullie heus niet in SG's broekje.
dat zal wel meevallen, gezien haar ex (fokkerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:52 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
Ja en jij dan?
Met je minuscule aziatenkutje
Zo moeilijk schijnt dat niet te zijn, dus je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:54 schreef Angel-Joy het volgende:
zo komen jullie heus niet in SG's broekje.
Gewoon veel erop spugen en veel vingers erinquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan best vervelend zijnte strak he...
Meest ranzige post van het jaarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat zal wel meevallen, gezien haar ex (fokker) een voeten fetish had en graag met zijn voeten haar harige mossel in kroop
Wat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat zal wel meevallen, gezien haar ex (fokker) een voeten fetish had en graag met zijn voeten haar harige mossel in kroop
Was andersom gelukkig. Maar moest lachen, mind imagequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Np, komt vaker voor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Oh, Beebiel ik dacht debiel sorry mang
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:56 schreef Life2.0 het volgende:
alsof een fokker uberhaupt weet wat je dan met zon broekje moet doen, als je daar eenmaal bent
watquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
True.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo moeilijk schijnt dat niet te zijn, dus je weet maar nooit.
wacht wat................ jij zat met je voeten in zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Was andersom gelukkig. Maar moest lachen, mind image
Die van AJ is vast ook kk harig, aziatische bitches scheren nooit..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
aan zijn, niet in zijn, neem ik aan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wacht wat................ jij zat met je voeten in zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |