Je kan toch niet iedereen over 1 kam scheren, misschien heb jij gewoon slechte ervaringen met moslims.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alle moslims zijn hetzelfde. Mag ze niet
Noord afrikanen mag ik ook niet.
kwenie, niet dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja, want die zijn er natuurlijk ook.
Bel me op me telefoonquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:12 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha zijn er genoeg, zo moeilijk zijn ze niet te vinden. Lekkere moslima in de OP trouwens.
Dit vind ik wel jammer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alle moslims zijn hetzelfde. Mag ze niet
Noord afrikanen mag ik ook niet.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Geil geworden.
Ik heb altijd het idee dat er geen beginnen aan is. En hier in de buurt al helemaal niet, want die kent weer die, en die komt er dan weer van te weten enz
.
Watquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:14 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik een herder, jij een schaap. Volg me xx
goh ja, ik weet veel interessants, maar de tijd is er nog niet rijp voorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:13 schreef Gridlok het volgende:
Dat diep nadenken noemen, ik dacht even dat je met iets interessants kwam, buitenaards leven vergelijken met hersenspinsels.
Ik wou zeggen ik ben de shoarmaboer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat.
Laten we shoarma maken, ik heb de saus.
Liever een maverick dan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:14 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik een herder, jij een schaap. Volg me xx
Dingen zoals hoe je een gratis drankje scoort in een drank automaat?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:14 schreef Beebiel het volgende:
[..]
goh ja, ik weet veel interessants, maar de tijd is er nog niet rijp voor
ja meestal welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zijn geesten/aliens hetzelfde in jouw ogen?
Al mijn twijfel was weggenomen toen ik op Oud & Nieuw mijn Marokkaanse buurmeisje dronken over straat zag strompelen, ze is rond de 18 ofzoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Jezus man. Ze zijn schijnheilig vaak. Vasten, maar wel zuipen en stiekem neuken. Ken ook Marokkaantjes die dit doen, maar die zeggen gewoon dat ze het doen.
Oja dat is wel probleempje, alles moet je stiekem doen natuurlijk...waar ik woon heb je daar genoeg van. Gelukkig ben ik enigskindquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Geil geworden.
Ik heb altijd het idee dat er geen beginnen aan is. En hier in de buurt al helemaal niet, want die kent weer die, en die komt er dan weer van te weten enz
.
Ja dus? Iedereen blowt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al mijn twijfel was weggenomen toen ik op Oud & Nieuw mijn Marokkaanse buurmeisje dronken over straat zag strompelen, ze is rond de 18 ofzo. Maar haar broers zitten wel weer vaak in de shop enzo
.
Enig kind zijn lijkt me helemaal niks.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Oja dat is wel probleempje, alles moet je stiekem doen natuurlijk...waar ik woon heb je daar genoeg van. Gelukkig ben ik enigskind(alleen een half broer die nog verkaasder is dan ik, maar woont op zichzelf)
dat is meer iets voor Dynamoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dingen zoals hoe je een gratis drankje scoort in een drank automaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |