Nee joh, maar toevallig toen je daar naar refereerde, kwam ik tevoorschijn in je gedachten. Maakt het echt beter iddquote:
Nouja, oorspronkelijk wilde ik best helpen organiseren. Maar als iedereen toch alleen maar metquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:35 schreef krioro het volgende:
[..]
What up met die KLB SC meet trouwens? Daarvoor maakt doddie vast wel tijd.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nouja, oorspronkelijk wilde ik best helpen organiseren. Maar als iedereen toch alleen maar met! reageert... Het hoeft voor mij nou ook weer niet zo nodig dat ik iedereen tegen z'n zin erheen ga slepen ofzo, heb ook wel wat beters te doen
Maar ik weet het eerlijk gezegd niet. Ze komt dan vast ja.
Zet je slaapmasker op, adem rustig in en uit, komt wel goed schatje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
GODVERDOMME KRIO JE WEET HOE PISSIG DIT SOORT GEDOE ME MAAKT
Liefje, dacht echt niet aan jou. Kusje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee joh, maar toevallig toen je daar naar refereerde, kwam ik tevoorschijn in je gedachten. Maakt het echt beter idd
Ik denk dat als we elkaar zouden ontmoeten, ik vrij regelmatig uit frustratie zou gaan stampvoeten en "nouhouquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Zet je slaapmasker op, adem rustig in en uit, komt wel goed schatje. [ afbeelding ]
Lekker voor je.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:37 schreef Mortaxx het volgende:
Wordt trouwens slapelozenacht voor mij.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik denk dat als we elkaar zouden ontmoeten, ik vrij regelmatig uit frustratie zou gaan stampvoeten en "nouhou"-en en slaan en jij me dan met die bulderlach van je uit zou lachen, tot mijn verdere frustratie
Ik kan daar zo niet tegen, dat getroll en ge-:'), ook van jou niet. Maar Krio lijkt me wel zo'n type dat dat vermakelijk vindt en me dan uit gaat lachen enzoquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nouja, oorspronkelijk wilde ik best helpen organiseren. Maar als iedereen toch alleen maar met! reageert... Het hoeft voor mij nou ook weer niet zo nodig dat ik iedereen tegen z'n zin erheen ga slepen ofzo, heb ook wel wat beters te doen
Maar ik weet het eerlijk gezegd niet. Ze komt dan vast ja.
Zou je op schoot nemen en beschermen tegen die gemene krio.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kan daar zo niet tegen, dat getroll en ge-:'), ook van jou niet. Maar Krio lijkt me wel zo'n type dat dat vermakelijk vindt en me dan uit gaat lachen enzoJij lijkt me daar in het echt veel te lief voor
Dit is voor het eerst in lange tijd dat ik jou een (al dan niet licht) seksueel getinte grap zie maken hier. Houdt dit in dat je door voldoende voeding je testosteron weer terug hebt?quote:
Dit hoopte ik stiekem alquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou je op schoot nemen en beschermen tegen die gemene krio.
Mwoah, zo vervelend doe ik IRL meestal niet gelijk zodra ik kennismaak hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik denk dat als we elkaar zouden ontmoeten, ik vrij regelmatig uit frustratie zou gaan stampvoeten en "nouhou"-en en slaan en jij me dan met die bulderlach van je uit zou lachen, tot mijn verdere frustratie
Doe niet zo stoer, teddybeer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Mwoah, zo vervelend doe ik IRL meestal niet gelijk zodra ik kennismaak hoor.
Wow. Calling a guy out on z'n lage test, zo in het openbaar. Bitch.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst in lange tijd dat ik jou een (al dan niet licht) seksueel getinte grap zie maken hier. Houdt dit in dat je door voldoende voeding je testosteron weer terug hebt?
Ik hoor ze giechelen tot hier.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow. Calling a guy out on z'n lage test, zo in het openbaar. Bitch.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:55 schreef CristinaYang het volgende:
Oh oh oh jongens hou op hoor, zo krijg ik nog echt zin in een meet ook
Maar genoeg gefantaseerd over ontmoetingen die er waarschijnlijk toch nooit komen![]()
Ik ga slapen, droom zacht lieverds!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Heb net weer 20 ml Britse olijfolie uit 2004 bovenop 600 ml volle melk met brinta gegooid. Ik denk dat het daar aan ligt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst in lange tijd dat ik jou een (al dan niet licht) seksueel getinte grap zie maken hier. Houdt dit in dat je door voldoende voeding je testosteron weer terug hebt?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:55 schreef CristinaYang het volgende:
Oh oh oh jongens hou op hoor, zo krijg ik nog echt zin in een meet ook
Maar genoeg gefantaseerd over ontmoetingen die er waarschijnlijk toch nooit komen![]()
Ik ga slapen, droom zacht lieverds!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |