Ik las deze zin met Kanye-accentquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Wie is Dirk?
[..]
[..]. C1000 is gewoon the greatest Nederlandse supermarkt of all time.
"Wai is Durk"?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik las deze zin met Kanye-accent
Dit is helemaal hip en leuk als je Anita heet, kort pittig haar hebt en kinderen die net het huis uit zijn.quote:
"Ey yo Taylor I'mma let you finish, but Beyonce had one of the best video's of ALL time!"quote:
Maar.. LOOK AT IT. Wat fucking lelijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit is helemaal hip en leuk als je Anita heet, kort pittig haar hebt en kinderen die net het huis uit zijn.
Ja eh vertel mij wat, ik heet geen Anitaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar.. LOOK AT IT. Wat fucking lelijk.
een afbeelding met de tekst: 'wtf is dit.quote:
Oh, ik zal je slaan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja eh vertel mij wat, ik heet geen Anita
En asjeblieft, Chloro, beloof me dat als ik ooit op zo'n punt uit kom, dat je me dan slaat. En hard. Oke?
Past wel bij zo'n blond wanna be ietsje zoals je ze op fok vindt. Is Veer nog blond eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar.. LOOK AT IT. Wat fucking lelijk.
Chick.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
"Ey yo Taylor I'mma let you finish, but Beyonce had one of the best video's of ALL time!"
So so staged, maar dat terzijde.
Ik keek op de site en zag afwezigheid in mijn area.quote:Kijk op deze site en laat je verbazen door de prijzen/aanbiedingen: http://www.lekkerdoen.nl/
Ik wil je wel spanken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja eh vertel mij wat, ik heet geen Anita
En asjeblieft, Chloro, beloof me dat als ik ooit op zo'n punt uit kom, dat je me dan slaat. En hard. Oke?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Past wel bij zo'n blond wanna be ietsje zoals je ze op fok vindt. Is Veer nog blond eigenlijk?
Je gaat me toch niet vertellen dat jij daadwerkelijk gelooft dat dat ALLEMAAL spontaan gebeurde toen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Chick.
[..]
Ik keek op de site en zag afwezigheid in mijn area.
Wow. Daar gaat het niet om, je hoefde het niet uit te leggen, ik snapte wel wat je bedoelde.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij daadwerkelijk gelooft dat dat ALLEMAAL spontaan gebeurde toen?
En die ringen halverwege de vinger; zo lekker anders.quote:
Yeah in m'n hoofd was het heel grappig en met dat accent enzo, maar zo getypt komt het toch net niet helemaal overquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow. Daar gaat het niet om, je hoefde het niet uit te leggen, ik snapte wel wat je bedoelde.
What up met die KLB SC meet trouwens? Daarvoor maakt doddie vast wel tijd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Yeah in m'n hoofd was het heel grappig en met dat accent enzo, maar zo getypt komt het toch net niet helemaal over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |