Schijnheilige mensen moeten sowieso dood.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar niet iedereen doet er schijnheilig over/heeft een geloof waarvan het niet mag.
[..]
Niks mis mee, kan ik beamen.
Ja man, je dochter willen beschermen, creepy man.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:24 schreef Id_do_her het volgende:
Ik vind vaders die heel beschermend doen over hun dochter wel echt creepy. Dit moeten jullie ook wel herkennen?
Dat snap ik, maar dat bedoel ik niet, echt hardcore-stijl.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja man, je dochter willen beschermen, creepy man.
Wat is daar mis mee dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:24 schreef Id_do_her het volgende:
Ik vind vaders die heel beschermend doen over hun dochter wel echt creepy. Dit moeten jullie ook wel herkennen?
quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat bedoel ik niet, echt hardcore-stijl.
Heb een tweelingsbroer (twee-eiig) is wel nice.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kan je ook beamen dat het nice is om een broer te hebben?
Wat? Maar alcohol wel?quote:
Jawel, maar er zijn mooiere exemplaren uit die regioquote:
True.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:24 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Schijnheilige mensen moeten sowieso dood.
Ik heb juist bijna altijd vaders van chicks ontmoet die bijna té chill waren, relaxt voor mij, prima mensen ook verder, maar ik zou niet zo gemoedelijk doen tegenover degene die mijn dochter doetquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:24 schreef Id_do_her het volgende:
definieer hardcore stijl.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij mij was het in het begin helemaal niet nice, maar toen opeens wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:26 schreef Beebiel het volgende:
[..]
Heb een tweelingsbroer (twee-eiig) is wel nice.
Hoezo dan? Wat is het grote voordeel van een broer hebben?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij mij was het in het begin helemaal niet nice, maar toen opeens wel.
Dat herken ik wel ja, ik kon het op een paar uitzonderingen na altijd heel goed vinden met de vaders. Beetje old-school films kijken en zo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb juist bijna altijd vaders van chicks ontmoet die bijna té chill waren, relaxt voor mij, prima mensen ook verder, maar ik zou niet zo gemoedelijk doen tegenover degene die mijn dochter doet. Al besef ik me nu wel dat ze misschien wel inzagen dat ik gewoon goed volk ben
.
Mijn vader is ook erg beschermend... Mijn broer ook.. Als iemand mij echt echt iets afschuwelijks zou aandoen, dan zouden zij actie ondernemen. Erg? Nee. Fijn juist.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
JE BENT LELIJKquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn vader is ook erg beschermend... Mijn broer ook.. Als iemand mij echt echt iets afschuwelijks zou aandoen, dan zouden zij actie ondernemen. Erg? Nee. Fijn juist.
Dat hij in mijn eerste twintig jaar de grote vijand was, en toen opeens was hij een goede vriend waarvan ik weet dat hij dat ook blijft.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoezo dan? Wat is het grote voordeel van een broer hebben?
Ik heb nooit, ook als kind niet, zoiets gehad van 'had ik maar een broer'.
We hebben beiden een heel verschillend leven maar toch is er een band en die blijft er.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij mij was het in het begin helemaal niet nice, maar toen opeens wel.
Dit is niet heel erg. Maar jij snapt denk wel wat ik bedoel toch?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
JE BENT LELIJK
nu ga ik onderduiken voor je bruur
Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn vader is ook erg beschermend... Mijn broer ook.. Als iemand mij echt echt iets afschuwelijks zou aandoen, dan zouden zij actie ondernemen. Erg? Nee. Fijn juist.
Maar zo'n band kan je toch ook met iemand anders dan je bloedeigen broer hebben?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat hij in mijn eerste twintig jaar de grote vijand was, en toen opeens was hij een goede vriend waarvan ik weet dat hij dat ook blijft.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:29 schreef Beebiel het volgende:
[..]
We hebben beiden een heel verschillend leven maar toch is er een band en die blijft er.
WAT PRAAT JE ZO TEGEN HEM MANquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
JE BENT LELIJK
nu ga ik onderduiken voor je bruur
Vaak zat geprobeerd, maar nog niet gelukt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar zo'n band kan je toch ook met iemand anders dan je bloedeigen broer hebben?
Goons on deckquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee.. Neven/broers/what evers die zo komen als het nodig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |