Alleen heb ik geen broer, genoeg vechtpartijtjes gehad waarbij ik in elkaar werd getrapt zonder hulp aangezien ik geen neven (in Nederland) of broers heb.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gezien mijn afkomst is het mijn probleem en moet ik het zelf maar oplossen.
Ik had ze wel en mij gebeurde hetzelfde, zo verschillend zijn we niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:37 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Alleen heb ik geen broer, genoeg vechtpartijtjes gehad waarbij ik in elkaar werd getrapt zonder hulp aangezien ik geen neven (in Nederland) of broers heb.
Mijn moeder zou mij eerst een preek geven over van alles en nog wat wat er niets mee te maken heeft en dan pas zeggen dat het mijn schuld isquote:
Mijn ouders ook wel hoor, als ik geplayed wordt door een jongen of gekwetst zegt mijn moeder gewoon 'had je maar niet zo naïef moeten zijn'quote:
Bij mij was dat net omgekeerd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:38 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Mijn moeder zou mij eerst een preek geven over van alles en nog wat wat er niets mee te maken heeft en dan pas zeggen dat het mijn schuld.
Vinden je ouders het goed dat je niet moslims date?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Mijn ouders ook wel hoor, als ik geplayed wordt door een jongen of gekwetst zegt mijn moeder gewoon 'had je maar niet zo naïef moeten zijn'
Haha zoooo echt mijn ma ook hequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:38 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Mijn moeder zou mij eerst een preek geven over van alles en nog wat wat er niets mee te maken heeft en dan pas zeggen dat het mijn schuld is.
Door fouten leer je, en je moeder weet dat schijnbaar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Mijn ouders ook wel hoor, als ik geplayed wordt door een jongen of gekwetst zegt mijn moeder gewoon 'had je maar niet zo naïef moeten zijn'
Jawel, mijn moeder vertel ik altijd over dates maar mijn pa niet. Doe ik pas als echt serieus is, die is moeilijk...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vinden je ouders het goed dat je niet moslims date?
"..ja, ik ken 'm gewoon van internet, FOK! to be exactquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Jawel, mijn moeder vertel ik altijd over dates maar mijn pa niet. Doe ik pas als echt serieus is, die is moeilijk...
Ik heb door de jaren geleerd dat ik niks tegen mijn moeder moet vertellen en mijn vader juist wel normaal kan doen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Jawel, mijn moeder vertel ik altijd over dates maar mijn pa niet. Doe ik pas als echt serieus is, die is moeilijk...
Dat is hier juist andersom. Mijn vader zeurt altijd dat ik beter kan krijgen en mijn ma wilt, als ik haar vertel dat ik een vriendin heb, haar meteen uitnodigen voor een etentje bij onsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb door de jaren geleerd dat ik niks tegen mijn moeder moet vertellen en mijn vader juist wel normaal kan doen.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"..ja, ik ken 'm gewoon van internet, FOK! to be exact.."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ - I can't handle stupidity on my own.
Dat is eigenlijk hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:43 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat is hier juist andersom. Mijn vader zeurt altijd dat ik beter kan krijgen en mijn ma wilt, als ik haar vertel dat ik een vriendin heb, haar meteen uitnodigen voor een etentje bij ons.
Nee bij mij is echt andersom, waarom kan je beter niks tegen je ma vertellen danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb door de jaren geleerd dat ik niks tegen mijn moeder moet vertellen en mijn vader juist wel normaal kan doen.
Dat was nog best een hilarisch gesprek met mijn oudersquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"..ja, ik ken 'm gewoon van internet, FOK! to be exact.."
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat was nog best een hilarisch gesprek met mijn oudersLaatst zonder erbij na te denken Panzer z'n username genoemd, zo bang dat m'n pa m gaat googlen
Dat wanneer ik een vriendin heb ik het eerder aan mijn vader vertel, want hij komt niet aan met een heel stel verplichtingen.quote:
M'n moeder heeft hier wel eens gekeken, dus ik weet dat ze weten hoe het moetquote:
Mijn kinderen zouden niet eens weten wie ik was.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:45 schreef Chai het volgende:
Als mijn kinderen zoiets zouden laten vallen zou ik alles tot in detail weten te sherlocken.
Hahaha, wauwquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
Je vader zou eens moeten googlen dat zijn dochter een bitch is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |