Oh zoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Iedereen kent die pic uit LIF toen.. Enige die die pic heeft is CY geloof ik, en dat was omdat we over squat resultaten hadden etc. Die tut zou mij ook 1 sturen maar ze heeft me bedrogen
Ja stuur mequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh zo
Wat een trut is CYje mag ook wel 1 van mij dan?
Wow.. Dit..raakt me diep...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:08 schreef Stimorol- het volgende:
Veer! Ik hou van je! Voor jou kwam ik trg!
zal ik jou eens ..... /wisequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja stuur me
[..]
Wow.. Dit..raakt me diep...![]()
![]()
Oh moet ik ook nog als 1e?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja stuur me
[..]
![]()
quote:
Als 1e? Als enige, schat. I ain't givin' mah bootay awayquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh moet ik ook nog als 1e?
Heb betere bips dan de meeste vrouwen
In 4ebe.quote:
Ohquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]!
[..]
Als 1e? Als enige, schat. I ain't givin' mah bootay away
Hoe diep precies? Vertel even in cms.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja stuur me
[..]
![]()
Wie?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:15 schreef Mortaxx het volgende:
Zullen we trouwens ophouden met die running gag? Straks gaat ze nog echt geloven dat ze knap is
Echt?quote:
Ik doe daar sws niet aan mee... beetje op een voetstuk plaatsenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:15 schreef Mortaxx het volgende:
Zullen we trouwens ophouden met die running gag? Straks gaat ze nog echt geloven dat ze knap is
Post in dat vrouwen Kpd topicquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh moet ik ook nog als 1e?
Heb betere bips dan de meeste vrouwen
Like.. 9 inches bbyquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe diep precies? Vertel even in cms.
ik zit niet meer op dat account.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:16 schreef Stimorol- het volgende:
Waar is Che_? Ook voor hem kwam ik terug.
TR voor wat?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:16 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Pharkus was hier toch redelijk snel.
Oh zo constateer je datquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:16 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Link?quote:
Je volgde gewoon de regels toch?quote:
Niet door een TRquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:16 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Anders had je dit bericht niet kunnen posten...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:22 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Ok ja, ik begrijp dat je dit niet mag vermelden.
Is dat die waar ze gewoon in haar blote tiet en poes op staat?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:21 schreef ntm het volgende:
Nieuwe fotoshoot Miley Cyrushttp://www.vkmag.com/maga(...)or_terry_richardson/
gvdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:21 schreef ntm het volgende:
Who cares anywayquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:21 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)het_bed_van_larissa/
Zou dit echt zijn?
Neequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:21 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)het_bed_van_larissa/
Zou dit echt zijn?
Ja bijnaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat die waar ze gewoon in haar blote tiet en poes op staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spoiler aub, tepel gespot, banquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:27 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja bijna![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja jezusquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:27 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja bijna![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je zelfquote:
Doe alsjeblieft even normaal biatchquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:31 schreef Stimorol- het volgende:
Veer, jullie hebben hetzelfde figuur toch?
Dit zou JIJ kunnen zijn!
Wat triest.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:21 schreef ntm het volgende:
Ja echt hequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja jezusdie 1e stond idd ook bij die fotoshoot die ik zag, waar ze ook gewoon haar tieten en tepels liet zien...
Di ein dat rode pakjewaarom zo outgoing terwijl je het lichaam hebt van een puberende jongen
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, dit keer heb je helemaal gelijk over ntm.
Wow......quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ronde twee is Che vs ntm?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten zien dat haar tong lang is en ze dit gebruikt voor zowel mannen, vrouwen als dierenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:33 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja echt heIk snap ook niet waarom ze elke keer haar tong uitsteekt.
[ afbeelding ]
planten ook nogquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten zien dat haar tong lang is en ze dit gebruikt voor zowel mannen, vrouwen als dieren
Maar idd, walgelijk
Nee, Che- gaat dat niet doen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:37 schreef Stimorol- het volgende:
Che_ Doe die gif van die chick eens, dat ze weghuppelt als een kip.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:37 schreef Stimorol- het volgende:
Che_ Doe die gif van die chick eens, dat ze weghuppelt als een kip.
Kk ik ging hard stuk eerste keerquote:
Vasquote:
Omg... Plaatsvervangende SCHAAMTE!!! ZWAAR! En eng dun dit.quote:
Even serieus, ze is wel erg dun he....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omg... Plaatsvervangende SCHAAMTE!!! ZWAAR! En eng dun dit.
toch niet jouw rauwkostshitquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik feed Che liever.![]()
Of Veer, die kan wat eten gebruiken.
Shut the hell upquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik feed Che liever.![]()
Of Veer, die kan wat eten gebruiken.
Waarom hap je toch zo snel, liefjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shut the hell upVind mijn lichaam prima zo qua gewicht bisj.
En ja die chick in dat filmpje is echt té dun.
Vind ik leukquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom hap je toch zo snel, liefje
ze heeft hongerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom hap je toch zo snel, liefje
sinosappelsnolliequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:47 schreef VeerEli het volgende:
En zijn wel meer haters. Zo'n ander snolletje hier had er ook al wat over te zeuren. En zelf natuurlijk een log lijf hebbenKan ff niet op d'r naam komen
Ambipurquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:47 schreef VeerEli het volgende:
En zijn wel meer haters. Zo'n ander snolletje hier had er ook al wat over te zeuren. En zelf natuurlijk een log lijf hebbenKan ff niet op d'r naam komen
Ja, idd planten ook.quote:
Ambipur zeker.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:47 schreef VeerEli het volgende:
Eens met de open brief van Sinead aan Miley.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:21 schreef ntm het volgende:
Yup. Ik ook. MIley is de nieuwe Britney.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eens met de open brief van Sinead aan Miley.
WWWAT.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:21 schreef ntm het volgende:
Ja ik ook, helaas kan Miley dan weer niet tegen kritiek gezien haar tweets over Sineadquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon een wilde meid. Niks mis meequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yup. Ik ook. MIley is de nieuwe Britney.
Dat stukje gezeik bij P&W nog gezien over die Bart Smit folder?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt? gingen ze daar ook over dat discussierenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat stukje gezeik bij P&W nog gezien over die Bart Smit folder?
Was mooi hoor. Zo'n feminist die alles op genderhokjes denken schuift werd mooi inhoudelijk gedist.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt? gingen ze daar ook over dat discussierende mensheid
![]()
Nee, bij Veer moet er minimaal botzichtbaarheid 8.0 zijn op schaal van Ethiopiër.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:53 schreef Stimorol- het volgende:
Veer, schatje, omdat ik zo van je hou heb k nog 1 laatst tip voor je.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, bij Veer moet er minimaal botzichtbaarheid 8.0 zijn op schaal van Ethiopiër.
Voel me vies nu ik dit heb gezienquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:52 schreef ntm het volgende:
[..]
Hahaha, je roti kwam zeker gelijk weer naar boven
Shitquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, bij Veer moet er minimaal botzichtbaarheid 8.0 zijn op schaal van Ethiopiër.
Zo dun als jij bent dus?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
link?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
dank u zwarte medemensquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt hè, in plaats van meteen even linken.
http://www.theguardian.co(...)n-letter-miley-cyrus
Gebruik lekker zelfquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:53 schreef Stimorol- het volgende:
Veer, schatje, omdat ik zo van je hou heb k nog 1 laatst tip voor je.
Oh fuck offquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahaha lobiquote:
okquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen dank, hier een pic van een hond.
[ afbeelding ]
Dag Ambi.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee schatje. Mijn medemens valt op volIk wil niet dun worden ofzo.
Ohhhhhhhhhquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Was mooi hoor. Zo'n feminist die alles op genderhokjes denken schuift werd mooi inhoudelijk gedist.
hahaha hele dag nog niet gereageerd en dwc is er en bam vas ook hahahahahaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha door jouw reactie werd ik nieuwsgierigkkranzig
Wow... Vind dit echt heel erg om te zien.quote:
hahahaha ;Pquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahaha hele dag nog niet gereageerd en dwc is er en bam vas ook hahahahaha
Sprinkhaan met spierdystrofiequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:09 schreef oLexie het volgende:
[..]
Wow... Vind dit echt heel erg om te zien.
Smerig ben jequote:
en ze quote hem dan nog eens ookquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahaha hele dag nog niet gereageerd en dwc is er en bam vas ook hahahahaha
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:11 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
en ze quote hem dan nog eens ook
Je mams.quote:
Groene curryquote:
Echt hequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:11 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
en ze quote hem dan nog eens ook
This shit gets u killedquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk?
[..]
Je mams. [ afbeelding ]
fixedquote:
Deze SC is wel vooruit gegaanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk?
[..]
Je mams. [ afbeelding ]
Mss wel, zou hier anders nog lang kunnen blijven hangen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zullen wij elkaar weer negeren, zoals we ook deden met je andere username?
I know, is ook te zien aan wat je openbaart..quote:
Is worteltaart lekker?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:14 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Mss wel, zou hier anders nog lang kunnen blijven hangen.
Lekker wijf.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:21 schreef ntm het volgende:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
I know, is ook te zien aan wat je openbaart..
Maagd gespot.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Lekker wijf.
Jammer van dat kapsel alleen.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat vrouwen lekker vinden? Telt creampie ook als taart?
Als je vind dat mensen zeuren hoef je nooit je vingers in je oren te doen en lalalala te zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je vind dat mensen zeuren hoef je nooit je vingers in je oren te doen en lalalala te zeggenGrappig ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach dan niet joh, vetvlekquote:
Jij bent vernoemd naar schoonmaakmiddel?quote:
Spuiten en slikken was gisteren in de sportschool waar ik fitness aan het opnemen.quote:
HAHAHHAA.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je had het over kut dus hAHAHhah ging er gewoon vanuit snapje.
Ja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent vernoemd naar schoonmaakmiddel?
Wat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Spuiten en slikken was gisteren in de sportschool waar ik fitness aan het opnemen.
Hehe nee dat niet, sporten was onmogelijk en alleen die gozer werd gefilmd waar het over ging.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat.KOM JE OP TV ZOSKIE?! In een steamy sportschoolseksorgiefilmpje?
Jij moet gewoon je bek houden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zou ik ook doen, en dan lekker thuis pizza vreten maar geestelijk loop je op de loopband
Oh, ging zeker over anaboluh?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hehe nee dat niet, sporten was onmogelijk en alleen die gozer werd gefilmd waar het over ging.![]()
Daar hoor jij ook bijquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:42 schreef Chloroform het volgende:
Anders houden jullie allemaal gewoon je bek.
'Jullie' niet 'wij', blinde koevoet.quote:
Als zij zegt 'jullie' hoort ze daar zelf niet bij hoor, domoor.quote:
Jawel, hou je bekquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
'Jullie' niet 'wij', blinde koevoet.
Jij ookquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Als zij zegt 'jullie' hoort ze daar zelf niet bij hoor, domoor.
Gewoon meant to be wij.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Als zij zegt 'jullie' hoort ze daar zelf niet bij hoor, domoor.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou goed kunnen hoor, staan ze daar wel bekend om.
quote:
Je hebt zeker weekend?quote:
Wejoo, gewoon verdubbeld in gewicht.quote:
Toffe oudersquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Wat.KOM JE OP TV ZOSKIE?! In een steamy sportschoolseksorgiefilmpje?
Ach joh, vorig jaar had je een weekend van 365 dagen.quote:
Haha nee was het maar zo'n feest gek.quote:
Ik kan je mijn dieet gevenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nee was het maar zo'n feest gek.![]()
Ik kom niet aan, maar lift wel meer ondertussen gelukkig.
![]()
quote:
Jij had zeker een onvoldoende voor hoofdrekenen vroeger.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wejoo, gewoon verdubbeld in gewicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Gewoon elke dag een zak zoute pinda's vreten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb de discipline niet om meer te eten, dat is het probleem.
Nee.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon elke dag een zak zoute pinda's vreten.
En 2 pakken melk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon elke dag een zak zoute pinda's vreten.
Stik er maar in dan, chop suey.quote:
Wow, speel niet zo met mijn emoties man.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nee was het maar zo'n feest gek.![]()
Ik kom niet aan, maar lift wel meer ondertussen gelukkig.
![]()
Ach wel de discipline om naar de gym te gaan. Ik heb beiden nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow, speel niet zo met mijn emoties man.
Gewoon ongezond eten en zuipen gek.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
en hele weekend stonedquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ach joh, vorig jaar had je een weekend van 365 dagen.
Wow.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zal je eens in een stokje laten stikken.
Fair enough.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach wel de discipline om naar de gym te gaan. Ik heb beiden niet
Ik drink niet, hehe.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gewoon ongezond eten en zuipen gek.
Moet je eens doen, word je een stuk leuker van.quote:
Niet alleen ik, haha.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet je eens doen, word je een stuk leuker van.
Je vriendin ook ja.quote:
Nee.quote:
quote:
Je moet naar het Groninger museum.quote:
Ga.quote:
Jawel ze is nu kapot dunquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:08 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is niet haar lichaam. Het is dat haar en die kuttong van der.
Not again.quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:10 schreef Stimorol- het volgende:
Oh en ik ga dit maken. http://www.kookstudio25.nl/recepten/chocolade%20eclairs.pdf
Mijn volle vriendin zal hier van smullen
Hard geworden.quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Levensloos dat je op internet Perzische scheldwoorden zoekt
Meisje, met jouw hoofd maakt 90 Kg vet of een gezondere 70 Kg vet ook niets meer uitquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En geen 90 kg vet eraan zoals jij door dit soort meuk.
Zit er bij jou wel 90kg vet aan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een kinderlichaam, dus.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus jij valt op kinderlichaampjes?
Wel want als ik geen onderkin heb dan staat dat niet bij een 90 kg lichaam.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Meisje, met jouw hoofd maakt 90 Kg vet of een gezondere 70 Kg vet ook niets meer uit
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe las jij het?quote:
Ja ja, moet echt weer van Fok af, wrm zit ik hier levenloos?quote:
Vas, ik begrijp dat we nu overgaan op een welles-nietes-jij-dit-dat gedoe, maar ik voel de behoefte niet je nog verder te verlagen. Rook nog een jointje liefje. Kun je even heerlijk ontspannen. Ik neem nu een kopje koffie en ga dan ook maar eens die 90 Kg van mijn bank af tillen. Kom je me helpen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel want als ik geen onderkin heb dan staat dat niet bij een 90 kg lichaam.
lol ;dquote:
Als ik dat jointje heb gerookt heb ik echt geen zin meer om te tillen hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja ja, moet echt weer van Fok af, wrm zit ik hier levenloos?
[..]
Vas, ik begrijp dat we nu overgaan op een welles-nietes-jij-dit-dat gedoe, maar ik voel de behoefte niet je nog verder te verlagen. Rook nog een jointje liefje. Kun je even heerlijk ontspannen. Ik neem nu een kopje koffie en ga dan ook maar eens die 90 Kg van mijn bank af tillen. Kom je me helpen?
Challenge accepted.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Als Ambi weer kapt met FOK! kidnap en martel ik een willekeurige straatkat.
Ik ga kappen. Mijn verloofde heeft een keylogger geinstalleerd en nog meer shit en volgt alles wat ik doe.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Als Ambi weer kapt met FOK! kidnap en martel ik een willekeurige straatkat.
Jij geeft echt niks om dierenwelzijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga kappen. Mijn verloofde heeft een keylogger geinstalleerd en nog meer shit en volgt alles wat ik doe.
ik haat kattenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij geeft echt niks om dierenwelzijn. Beul.
Alsof die Turk Nederlands kan lezenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga kappen. Mijn verloofde heeft een keylogger geinstalleerd en nog meer shit en volgt alles wat ik doe.
Elke avond vettige worstquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geef je je poes daarom nooit te eten?
Ik moest serieus waar nadenken hoe ik hierop moet reageren.....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geef je je poes daarom nooit te eten?
Yes, Ambi de mond gesnoerdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik moest serieus waar nadenken hoe ik hierop moet reageren.....
Waarom niet? :squote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:37 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doen vrouwen dit
oefffquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:37 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doen vrouwen dit
Is dat niet gewoon kleding met een opdruk?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:37 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doen vrouwen dit
Lekker man. Heel die groef uitmijnenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:37 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doen vrouwen dit
Niet lang want ik zou dat te kleine jurkje van haar geile lijf scheurenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus jouw vriendin kan zo rondlopen
Godverteringquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:37 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doen vrouwen dit
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe kon het ook anders, deze reactie...
Ik snap de link niet?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus jouw vriendin kan zo rondlopen
van die lelijke oogschaduw? geen ideequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:37 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doen vrouwen dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |