Oh zoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Iedereen kent die pic uit LIF toen.. Enige die die pic heeft is CY geloof ik, en dat was omdat we over squat resultaten hadden etc. Die tut zou mij ook 1 sturen maar ze heeft me bedrogen
Ja stuur mequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh zo
Wat een trut is CYje mag ook wel 1 van mij dan?
Wow.. Dit..raakt me diep...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:08 schreef Stimorol- het volgende:
Veer! Ik hou van je! Voor jou kwam ik trg!
zal ik jou eens ..... /wisequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja stuur me
[..]
Wow.. Dit..raakt me diep...![]()
![]()
Oh moet ik ook nog als 1e?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja stuur me
[..]
![]()
quote:
Als 1e? Als enige, schat. I ain't givin' mah bootay awayquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh moet ik ook nog als 1e?
Heb betere bips dan de meeste vrouwen
In 4ebe.quote:
Ohquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]!
[..]
Als 1e? Als enige, schat. I ain't givin' mah bootay away
Hoe diep precies? Vertel even in cms.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja stuur me
[..]
![]()
Wie?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:15 schreef Mortaxx het volgende:
Zullen we trouwens ophouden met die running gag? Straks gaat ze nog echt geloven dat ze knap is
Echt?quote:
Ik doe daar sws niet aan mee... beetje op een voetstuk plaatsenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:15 schreef Mortaxx het volgende:
Zullen we trouwens ophouden met die running gag? Straks gaat ze nog echt geloven dat ze knap is
Post in dat vrouwen Kpd topicquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh moet ik ook nog als 1e?
Heb betere bips dan de meeste vrouwen
Like.. 9 inches bbyquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe diep precies? Vertel even in cms.
ik zit niet meer op dat account.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:16 schreef Stimorol- het volgende:
Waar is Che_? Ook voor hem kwam ik terug.
TR voor wat?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:16 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Pharkus was hier toch redelijk snel.
Oh zo constateer je datquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:16 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Pharkus was hier toch redelijk snel.
Link?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |