Hard geworden.quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Levensloos dat je op internet Perzische scheldwoorden zoekt
Meisje, met jouw hoofd maakt 90 Kg vet of een gezondere 70 Kg vet ook niets meer uitquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En geen 90 kg vet eraan zoals jij door dit soort meuk.
Zit er bij jou wel 90kg vet aan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een kinderlichaam, dus.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus jij valt op kinderlichaampjes?
Wel want als ik geen onderkin heb dan staat dat niet bij een 90 kg lichaam.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Meisje, met jouw hoofd maakt 90 Kg vet of een gezondere 70 Kg vet ook niets meer uit
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe las jij het?quote:
Ja ja, moet echt weer van Fok af, wrm zit ik hier levenloos?quote:
Vas, ik begrijp dat we nu overgaan op een welles-nietes-jij-dit-dat gedoe, maar ik voel de behoefte niet je nog verder te verlagen. Rook nog een jointje liefje. Kun je even heerlijk ontspannen. Ik neem nu een kopje koffie en ga dan ook maar eens die 90 Kg van mijn bank af tillen. Kom je me helpen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel want als ik geen onderkin heb dan staat dat niet bij een 90 kg lichaam.
lol ;dquote:
Als ik dat jointje heb gerookt heb ik echt geen zin meer om te tillen hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja ja, moet echt weer van Fok af, wrm zit ik hier levenloos?
[..]
Vas, ik begrijp dat we nu overgaan op een welles-nietes-jij-dit-dat gedoe, maar ik voel de behoefte niet je nog verder te verlagen. Rook nog een jointje liefje. Kun je even heerlijk ontspannen. Ik neem nu een kopje koffie en ga dan ook maar eens die 90 Kg van mijn bank af tillen. Kom je me helpen?
Challenge accepted.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Als Ambi weer kapt met FOK! kidnap en martel ik een willekeurige straatkat.
Ik ga kappen. Mijn verloofde heeft een keylogger geinstalleerd en nog meer shit en volgt alles wat ik doe.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Als Ambi weer kapt met FOK! kidnap en martel ik een willekeurige straatkat.
Jij geeft echt niks om dierenwelzijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga kappen. Mijn verloofde heeft een keylogger geinstalleerd en nog meer shit en volgt alles wat ik doe.
ik haat kattenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij geeft echt niks om dierenwelzijn. Beul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |